30.12.09



 YILININ

 MUTLULUK ,HUZUR,SAGLIK

GETIRMESI

DILEGI

 ILE...................

19 yorum:

Tijen dedi ki...

Serap'cığım çooook çok teşekkürler. Ben de Berlin'e sıcacık ve nergis kokulu bir hava gönderiyorum. Dilediğin ne varsa hepsi gerçek olsun.

Unknown dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle.. İyi yıllar!

aslan dedi ki...

Umutsuzlukların,bilinmezliklerin,
karamsarlıkların,şüphelerin son bulduğu,layik olduğumuz ruhsal ve toplumsal barışı,başımız dik,utanmadan,gururla ,huzurla sevgiyle,kardeşlikle yaşabileceğimiz bir dünyanın bireyleri olma özlemi ve yeni yılda bütün bu umutların gerçeğe dönüşmesi dileği ile yeni yılın size ve sevdiklerinize sağlık ,
başarı ve mutluluklar getirmesini dilerim.

Sevgi ve dostlukla...

(Yılmaz bey kardeşime selamlarımla)

Ferkay dedi ki...

Serapcım sevdiklerinle birlikte başarılı, sağlıklı, ve huzurlu bir yıl geçirmeni diliyorum.
Sevgiler..

Sevtap dedi ki...

Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!

Pembe Tatlar dedi ki...

Ailenle beraber geçireceğin mutlu bir yıl diliyorum...

Işıl dedi ki...

2010 da yuvalarınızdan huzur,bedenlerinizden sağlık,kalplerinizden AŞK eksik olmasın.

Mimosa Café dedi ki...

cok mutlu yillar canim. tum guzellikler seninle olsun yeni yilda. sevgiler.

MELİS dedi ki...

Yeni yılda size ve ailenize sağlık,
mutluluk,huzur dilerim.

Sevgiler

sünter dedi ki...

...ve daha nice güzellikler getirsin sana,sevdiklerine deger verdiklerine.

Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

daima ümit ve şansın yanıbaşında olduğu,
sağlık ve keyif dolu bir yıl diliyorum.
çokk sevgilerrrr...

Işıl dedi ki...

Yuvalarınızdan huzur,
Bedenlerinizden sağlık,
Kalplerinizden AŞK eksik olmasın...

birsence dedi ki...

Evinizden pasta,börek,çöreğin eksik olmadığı,kalbinizin tatlı anılarla dolacağı,sağlığınızın tam kıvamında olduğu,cebinizin tıkır tıkır para kaynadığı,neşenizin kulak memesi yumuşaklığında olduğu ,birseninmutfagi.com 'u ziyaret etmediğiniz bir gününüzün bile geçmediği bir yıl diliyorum....

Afiyetle kalın Birsence'de kalın...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

365 SAYFALIK BİR ÖYKÜ DAHA BAŞLIYOR, HER GÜNE YENİ BİR YAPRAK SAKLA, HER YAPRAĞA BİR ÖYKÜ SIĞDIR, MUTLULUK DE ! ADINA.
GÜZEL ÖYKÜLER SİZİNLE OLSUN... İYİ SENELER...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Serapcım sana da iyi seneler dilerim. Ben mailimde sorun yaşadığım için senin mail adresine de ulaşamıyorum. Röp. sorularım hazır, bana yasbabalik@yahoo.com adresimden ulaşırssan soruları bir an önce göndermek isterim.

Gaye dedi ki...

Sevdiklerinin yanıbaşında olduğu, sağlıkla geçireceğin bir yıl dilerim. Mutlu Yıllar..

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Serap, çoook güzel bir yıl dilerim sana. Huzur, başarı, mutluluk, şans ve bereketle geçsin
Sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

yeni yil saglik ve mutluluk getirsin sana ve sevdiklerine
31.01.`de görüsmek üzere
sevgilerimle sevim

Adsız dedi ki...

siz ;
ne insan,
ne misafirpever,
ne iyi bir insansınız.

yıllardır anonim demediniz,uygunsuz
yazı demediniz herkese kapılarınızı açtınız.

Allah'ta sizin gönlünüzden geçenleri
gerçek yapsın.