20.1.10

Reyhan corbasi

Daglar kizi 
"REYHAN" Corbasi
Malzemeler:
1 sogani
1 dis sarimsak
1 patates
1 bag Reyhan (40-50 g)
1 bardak süt
1 l sebze bulyon suyu
tuz,karabiber
Yapilisi:
  •  Patatesler soyulur ve küp küp kesilir.Sogan yemeklik dogranir sarimsak ile birlikte sivi yagda biraz kavrulur.Patatesler eklenir bir iki defa karistirilarak kavrulur.
  • Sebze suyu eklenir ve patatesler yumusayincaya kadar pisirilir.tuzu ve karabiber ile tatlandirilir.
  •  Indirmeye yakin reyhanlar corbaya katilir.
  • Süt eklenir ve el blenderinden gecirilir.Kivami nasil isteniyorsa ona göre daha su ekleyebilirsiniz.
  • Ikram ederken reyhan yapraklari ile süslenir
  • .Serap diyor ki...Ben corbanin yanina sislere gecirilmis mozarella toplari ikram ediyorum. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Bu corba tarifim ile Tuz Biber dergisinin Corbalar etkinligine katiliyorum.

    25 yorum:

    cansudere dedi ki...

    harika görünüyor canım .

    Eya dedi ki...

    Serapcigim ellerine saglik, sana bir ödülüm var eger istersen blogumda bekliyor...sevgiler

    zehra

    Özlem dedi ki...

    Mmmh sanki kokusunu duymuş gibi içim ferahladı..ellerine sağlık canım

    LEZZETİN ASLI dedi ki...

    İnsanın içini ferahlatan bir çorbaya benziyor...En kısa zamanda tarifinizi deniycem..Ellerinize sağlık..Sevgiler:)))

    Pembe Tatlar dedi ki...

    Oo süper bir sunum ellerine sağlık canım..

    Işıl dedi ki...

    ÇOK DEĞİŞİK FİKİR

    bir dilim bir tutam dedi ki...

    Cansucum yorumun icin tesekkürler...

    Zehracim hemen geliyorum....

    Özlemcim dogru söylüyorsun.Insan icerken o müthis kokuyu alabiliyor...

    Aslicim aynen dedigin gibi....insanin icini ferahlatiyor...


    Pembe tatlar yorumun icin tesekürler..

    Isilcim bende bu corbayi biryerde görünce ilginc olacgini tahmin etmistim.Insan nede olsa degisik bir tat ariyor...Bazen evde aldigim ama pörsümüs reyhanlar oluyor onlari degerlendirmek icin bire bir...

    gulsev dedi ki...

    Değişik çorbaları seviyorum, acaba reyhan ölçüsü tatda yoğunluk yapmışmıdır?

    bir dilim bir tutam dedi ki...

    Sevgili deafmute,ben tam 40 gr reyhan ile pisirdim.Reyhan tadi rahatsiz edici degildi(belkide serada yetistiginden)..Bilakis cok hosumuza gitti.Ama tabiki reyhanin yetistigi yerde cok önemli..Türkiydekiler biraz daha keskin olabilirler.o yüzden daha ölcülü koymani tavsiye edrim.Az gelirse eklemek daha kolay...

    rumma dedi ki...

    Hiç duymamıştım adını, yazın kısmetse denerim inş saksıdaki reyhanlarımla..:)

    sevgiler

    sevgi dedi ki...

    Ellerine sağlık canım.. daha önce hiç tatmadım ama eminim çok lezzetlidir. Sayfam da sana ufacık bir davetim var, sevgiler..

    Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

    Sevgili Serap,
    Çorba nefis görünüyor,ellerine sağlık.
    Şişe geçirilmiş mozerella topları çok şık bir görünüm vermiş.
    Bu arada;
    Emek hırsızlığı ile ilgili fikrine katılıyorum, sayfalarımızın kopyalanmasını önlemeliyiz ve bu işlerden anlayan birileri bize bu konuda yardım edebilirse çok memnun olacağız.

    Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

    Güneyimizin ''arapaşı''çorbasını severim.Ben çorbayı genelde severim

    Elinize sağlık.

    Saygılarımla,

    sevimin sayfasi dedi ki...

    Davet
    31.01.2010
    saat: 11.00 de

    Öz Gaziantep
    Nordstr.18
    44145 Dortmund
    Tel.:0231/8418576

    corba nefis olmus, ellerine saglik canim

    Ilker Erdem dedi ki...

    Serapcigim yine goruntu harika, herzamanki gibi.
    Uzun zamandir bloguna ugramadigimi farkettim. Gerci kendi blogumlada ilgilenemiyorum. Bu benim tasinma isi bayagi zor gecti. Neyse pazar gunu gorusmek dilegiyle. Cok optum. Sevgiler

    Bir Terazi Kizi... dedi ki...

    Merhabalar Serap Hanim,insallah iyisinizdir?

    Sanalda olsa size 2009'un en iyi Blogu ödülünü yollamak istiyorum,daha dogrusu Ödülünüz bende ,sadece onu gelip almaniz ve eger dilerseniz devam olarak,oniki kisiye bunu hediye etmeniz gerekiyor,yani kural böyleymis...

    Ben oniki kisiyi tamamlayamadim ama olsun,en önemlilerini sectim,yazdim.

    Bunlardan biriside sizzsiniz efendim,saygilarimla...

    Gezgiçler dedi ki...

    Merhabalar,
    Bloguma bıraktığınız yazıya istinaden size mail atmıştı,acaba elinize geçti mi? Bu arada çorbanız çok güzel görünüyor...

    bir dilim bir tutam dedi ki...

    Ilkercim hafta sonu görüsmek üzere...


    Serpilcim su yasadigimizsoguk günlerde aldigim bu simsicacik ödül icin tesekkürler...

    Arzucum sana biraz evvel mail attim.

    Unknown dedi ki...

    Senin de ellerine saglik canim benim... Biliyor musun ben reyhan da yemedim hic... Tadini hic bilmem.... Ayrica güzel yorumuna sonsuz tesekkürler... Bu arada, yilbasinda arkadaslarim 2 kiloluk bir torba kestane hediye ettiler... Ben de onlari adeta koklaya koklaya tüketiyorum... Cogunu haslayip buzluga attim... Sadece pastalarda kullanicam... Mutluyum cok sükür... Sevgilerimle,

    Unknown dedi ki...

    Ellerine saglik canim nefis bir corba hic denemedim görüntü süper .
    Malefef gelemiyorum calisiyorum ve türkiyeden kayin validemler misafir olarak geldiler 3 ayligina imkansiz canim issallh baska bir sefere Nütfen resim cekin yayinlar saniz sevinirim hayirli aksamlar öptüm.

    paşakızı mutfakta dedi ki...

    Merhabalar..Blogunuzu yeni keşfettim..harika ötesi..Reyhan çorbası nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.SEVGİLER.

    casminella dedi ki...

    Bu sunum çok hoşuma gitti, ellerine sağlık...

    Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

    Gaziantep lokanta buluşma fotolarını bekliyoruz......

    Hürmetlerimle,

    aslan dedi ki...

    Ailece Mevlit Kandilizi Kutlar,
    sağlıklı,huzurlu,barış dolu bir dünya dilerim.

    Dostlukla...

    Kırmızı Mutfak dedi ki...

    Çok lezzetli görünüyor ama asıl sunumunuza bayıldım! Ellerinize sağlık...