2.2.10

Almanya bulusma

Eveeet en nihayetinde bir mucize gerceklesti ve sonunda bulusabildik...Bunun neresi mucize derseniz Türkiyede düzenlenen blogcular bulusmasina nazaran herbirimizin farkli farkli sehirlerden gelmesi tabiki katilacaklarin sayisini azallti.Birde son bir aydir yasadigimiz karakisin bulusma gününe ramak kala bir daha etkisini gösteripte yollarin kapanmasina neden olmasi ve bizimde neredeyse son güne kadar hala acaba? ne olacak?gibi teredütlerle son hava durumlarini pür dikkat dinlememize neden oldu.Ve katilimcilarin sayisi bu durumda da fire verdi.
Neyse ki  bulusma azmimiz  baskin cikti kar kis demeden yollara döküldük..
Bu mucize degilde nedir?
En uzaktanda ben geldigim icin  evime ancak dönebildim.Diger arkadaslarim postlari ve resimleri bir bir yayinladilar.Bulusmanin detaylarini anlattilar.Saatlar ne cabuk gecti.Su olup akti.Yolcu yolunda gerek misali en tatli yerinde birakip, yakinda  bulusma sözü vererek buruk ayrildik.

Sevgili Aysem "ikizlerin annesi"
Sevgili Zehram "Eya's Cookies"
Sevgili Kevserim "Eldanin annesi"
Sevgili Filizim "Petunyalarim"
Sevgili Meralim"Peynir hosmelim"
Sizleri tanidigima cok sevimdim.Ve tabiki
Bu  bulusmayi organize edip düzenledigi ve son dakikaya kadarda olacakmi, olmayacakmi sorulari icin onu mail yagmuruna tuttugumuz sevgili SEVIM`e bir kez daha  tesekkür etmek istiyorum.

15 yorum:

hilalinmutfagi dedi ki...

Canim ne guzel bir araya gelmissiniz,Insallah kismet olurda birgun bizlerde hep beraber bulusuruz...

Işıl dedi ki...

harıka ya bende bı kayserılı blogcular bulusması yapcam yazın

Unknown dedi ki...

Canim benim... Öncelikle evine hosgittin... Yazdigin gibi kar kis demeden, 6 ssatlik yoldan gelmen ayrica senin ne denli azimli, tuttugunu koparan, basarili bir hanim oldugunu gösterir... Seni cok sevdim... Bu dostlugumuz sairin dedigi gibi "gelmesek te, gitmesek te" baki kalsin insallah... Ama biz o sairin dedigine bakmayalim, bahara tekrar beraber olalim insallah... Bu arada resimler mailimi almissindir umarim... Sevgilerimle, cok öptüm...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Isilcim insallah sizlerde bir bulusma organize edersiniz.Daha iyi satlarda bulusursunuz.

Filizcim bu anlamli sözlerin icin tesekkürler.
Insallah dedigin gibi baharda tekrar görüsürüz.Belki birdahaki sefere birbirimizi daha yakindan tanima firsati buluruz.
Sevgiler

Hilalcim sen nereden yaziyorsun bulamadim.Birdahaki sefere muhakkak bulusalim.Bizi takip et oldumu.

Eya dedi ki...

Seraaap...hersey harikaydi gercekten. Filizin de dedigi gibi...bulusmayi beklemeden görüselim...sevgiler

zehra

bir dilim bir tutam dedi ki...

Zehracim tabiki mesala bir kursta bulusabiliriz.

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim, cok ama cok tesekkür ederim okadar yolu göze alip geldigin icin, seni tanidigima cok memnun oldum ve o güzel hediyen icinde ayriyeten tesekkür ederim,
kocaman öpüyorum canim

peynir hösmelimi dedi ki...

Serapcim evine sag saglim döndügüne sevindim.umarim yolculugun iyi gecmistir.
Canim 4 saatin nasil gecdigini anlamadik cok dolu dolu gecti.Umarim en kisa zamanda yine beraber oluruz.
öpüyorum sevgilerle.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Harikasiniz!!!

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
bende diger arkadaslarima katiliyorum, en uzun yolu sen geldin ve benim aklim hep uzaktan gelenlerdeydi biliyorsun, evine sag-saglim ulastigina cok ama cok sevindim ve rahatladim.

Tekrar Iserlohn'a gelirsen haberim olsun, mutlaka görüsme firsati yaratalim ve böylelikle bir dahaki blogcu bulusmasina kadar beklememiz gerekmez.

Ben bulusma ortamindaki sohbet ve kaynasmayi cok ama cok sevdim, sanki uzun yillar tanisiyormus gibi, insan her ne kadar da düsünüyor önceden acaba nasil insanlarla karsilasacam falan diye ama beni hepiniz yaniltmadiniz ve ben cok memnun olarak ayrildim aranizdan.

Menden'den selamlar ve kocaman öpüyorum.

atesböcegi dedi ki...

Ne kadar güzel bir araya gelmissiniz kar kis firtina mesafe demeden. Bense resimlere bakmakla yetiniyorum malesefa katilamadim. Belliki cok keyifli gecmis bulusmaniz. insallah arkasi kesilmez.
kocaman sevgilerimi gönderiyorum ümmühan

KEYFESEYRAN dedi ki...

Bunlar ne güzel hatunlar ya bizde Urfaya gezmeye gelenlerle buluşuruz inşallah sevgiler

Chaplin cafe(BURCU) dedi ki...

Ya Belçikada kimse yok blogculardan sanırım hep imreniyorum ben bu buluşmalara :(
Allah muhabbetinizi arttırsın,ne diyeyim! :)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

aaaa çok güzel bir buluşma olmuş :) fotoğrafdan değil ama blog olarak tanıyorum, keşke sağdakiler soldakiler diye sıralasaydın. Arkadaşlarımızın hangisi olduğunu seçebilseydik. Çok güzelll

bir dilim bir tutam dedi ki...

Asiyecigim diger arkadaslar resimlerin üzerine isimlerimizi yazmislar.Ben onu yapamadim.Istersen diger arkadaslara misafirlige gidebilirsin.Hem onlarda resim daha cok...Sevgillerimle