5.2.10

Avokadolu domates salatasi


Bu tarifim Tuz Biber dergisi Subat sayisinda yayinlandi.Bende kendi arsifimde olmasi icin bir kezde buradan tarifi veriyorum.
AVOCADOLU DOMATES SALATASI
Malzemeler:(4 kisilik)
2 yumusak Avokado
2-3 Domates
yarim Salatalik
1 kirmizi sogan
1 dis sarimsak
2 yemek kasigi zeytinyagi
3 yemek kasigi limon suyu
tuz, karabiber,kirmizi toz biber,biraz seker
Süslemek icin bir kac dal roka
Yapilisi:
Domatesler,salatalik ve sogani minik minik dograyin.Dövülmüs sarimsagi, yagi,2 kasik limon suyunu,tuz,karabiber,kirmizibiber ve sekeri karıstırın.Salataya katin.
Avokadolari ortadan ikiye bölün.Cekirdegini cikarin ve 1 kasik limon suyunu kararmamaları icin kesilen yerine sürün.Salatayi avokadolara doldurun.Roka yapraklari ile süsleyin.Varsa cekilmis karabiber serpin.

35 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Serap, bloğu ne yazıkki sezsiz takip edenlerdendim ta kii Almanya buluşmasını okuyana kadar ama artık yazmazsam olmaz diyerek başladım.. herşeyiyle bloğunuz çok harika ve resimlerde sizin güzel yüzünüz kadar duru .. Dün akşam okudukça okudum Tuz biber dergisinden de daha iyi tanımış oldum ..artık mesai bitti çıkmam gerek ama bir türlü o güzel bloğu kapatmak istemedim.. Her fırsatta artık yorum yazmaya çalışacağım.. emeğine ellerine sağlık.. sevgiler.. bende bloğuma beklerim.. ilk fırsatta izleyici grubunda resmiyet kazanacağım...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sükrancim güzel yorumun icin tesekkürler.Hemn senin bloguna gecmek icin burada yazimi bitiriyorum...

Işıl dedi ki...

nerdende bulursun boyle seylerı

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik

Sevil Şahin dedi ki...

serapcım ellerine saglık gercekten super bir görüntü olmuş
afiyet bal olsun sevgiler

Saglıklımutfak dedi ki...

Serapcığım görüntü enfes. salata hastası biri olarak elimi uzatıp alıp yiyesim geldi. eline sağlık

Unknown dedi ki...

Serapcığım harika bir salata sunum
da muhteşem ellerine emeğine sağlık
kocaman öpüyorum...

keskinli dedi ki...

serapcim dergide görüncede bayilmistim bu salatana en kisa zamanda deniycem insallah ellerine saglik canim sevgiler

Eya dedi ki...

Süpeeer...ellerine saglik arkadasim...sevgilerimle

zehra

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba Serap,

Malesef bloğu henüz keşfettim ve ne çok şey kaçırmışım meğer..
Herşey harika ve çok lezzetli bir görüntüsü var.

Ellerine sağlık
Müge

bir dilim bir tutam dedi ki...

Eh Isilcim benim sadik ziyaretcim! evde bu kadar tarif arsifi olunca bir seyler cikiyor...

Gülcan tesekkürler canim.Hafta sonu gelebilseydin ne güzel senide yakindan tanimis olacaktik..Sevgiler

Sevilcim tesekkürler canim-

Deryacim bendende sana kocaman öpücükler


Hilalcim güzel yorumun icin tesekkürler

Aysem yardimlarin icin teskkürler...hemen uygulamaya geciyorum.

Zehracim tesekürler canim.


Mügecim hosgeldin.Umarim hosca vakit gecirmissindir..

Calibe'nin Mutfağı dedi ki...

Merhabalar blogunuzun adini bir arkadasin blogunda görüp ziyaretinize geldim..Tarifler görüntüler muhtesem..
Tebrikler
Cali

Unknown dedi ki...

Canim benim.. Sagolasin güzel yorumun icin.... Senin de salatanin sunumuna bayildim.... Avakadoyu bir kere aldim, onu da püre seklinde yemistim... Bu sekilde hic denemedim... Ellerine saglik diyor, pazar günkü seyahatinde tekrar iyi yolculuklar diliyorum... Sevgilerimle

Pembe Tatlar dedi ki...

Bu şekilde hiç denemedim ellerine sağlık canım...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
valla sunumun güzelligine dergide de bayilmistim, gercekten cok hos bir salata, bence yaz sofralarina da cok güzel yakisir bir lezzet!

Tadi acaba uzaktan yakindan "Guacamole" dipini hatirlatiyor mu?

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve öpüyorum.

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel bir sunum böyle.
Sevgiler canım.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Kevsercim bu salatada avokado sadece bir canak rolünde...Yani özel günlerde özel misafirler
Guakamolenin tadini veren bahartalari.Bundada sadece tuz karabiber ve sarimsak var.
Ama tabibi avakodo cok yumusak olursa salatanin suyu icine siniyor ve kasiklamasida ayri bir lezzet.

mandalincikmazi dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık Serapcım ....

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Serapcım dergiye konuk oluşun harika, çok tebrik ederim:).
Salatanın sunumu da şık mı şık, bayıldım..Misafirlerim için bir gün mutlaka yapacağım:).
Sevgiler...
aslı

peynir hösmelimi dedi ki...

Serapcim ellerine saglik.
Salatan süper görünüyor,bayildim.
sevgilerimle.

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Salata ve sunum çok şık olmuş bayıldım...Ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

Unknown dedi ki...

İlginç ama bir o kadar da doğal bir sunum şekli olmuş yeme de dur bunu şimdi..
sevgiyle kalın ...

sevimin sayfasi dedi ki...

süper bir tarif hele sunum tam puan
aldi
ellerine saglik canim

LEZZETİKRAM dedi ki...

görüntü süper canım ama ben şu avokadonun tadına bir alışamadım birde senin modelini deniycem
ellerine sağlık
sevgiler

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım,sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Dergide de görmüş çok beğenmiştim.
Güzel olgunlaşmış avokadonun içinde çok nefis olmuştur tadı da.
Ellerine sağlık,
Sevgilerimle,

bir dilim bir tutam dedi ki...

SEDACIM AVOKADOLU BIR TARIFI YAKINLA YAYINLIYACAGIM TUZ KARABIBER ZEYTINYAGI VE SARIMSAK KATINCA COK LEZZTLI OLUYOR ASLINDA



SEVIMCIM GÜZEL YORUMUN VE ZIYARETIN ICIN TESEKKÜRLER


ISILCIM TESEKKÜRLER


TUBACIM UGRADIGIN VE YORUM BIRAKTIGIN ICIN TESEKKÜR EDERIM


GÖNÜLCÜM VE SEVGICIM SIZLEREDE TESEKKÜR ERDERIM

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah ah :))
vallahi tahtına çıkmış prensesler gibi göründü gözüme :)))
hoş herşeyin öylesine itinalı ve zarifki
ellerine sağlık serapcığım.
******
demek kulaklarımı çınlattınız ! :)
buluşmada :))
kulağıma fısıldasana :))) !!!!

Ferkay dedi ki...

Serap cım ellerine sağlık çok güzel bir salata olmuş. Salata herzaman diğer yiyeceklere tercih ederim.
Sevgiler...

pelince dedi ki...

Serapcım dergide görünce vurulmuştum zaten,şahane.. ellerine sağlık..

Sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Merhabalar, çok hoş bir blog..sevgiler..

sevgi dedi ki...

yine bütün hünerler sergilenmiş. Hem göze hem damağa.. harika olmuş.. Ellerine sağlık arkadaşım..

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhabalar.Blogunuzu yeni keşfettim.Herşey çok güzel .Salata harika görünüyor.Ellerinize sağlık.Sevgiler bıraktım.

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, icten yorumun ve oglum icin samimi dileklerin icin cookk tesekkür ediyor, sevgiyle öpüyorum....

gözde hobiler dedi ki...

görüntü çok güzel ellerinize sağlık.