9.4.10

kolay patatesli tepsi böregi

Hani su gecenlerde sekilli patates yemegi yapmisti ya...Iste o sekilleri cikarirken artan patateslerle  de cok severek yaptigim ve de yapimi gercekten cok kolay  bu tepsi böregini hazirladim...Belki cogunuz bu tarifi biliyorsunuzdur veya biryerlerde yediniz....Ama ben bunu zenginlestirerek yaparim...Konserve fasulye,pastirma,misir,bezelye,kuru domates vs..vs.

                      PATATESLI KOLAY TEPSI BÖREGI
Malzemeler:
1 su bardagi yogurt
3 patates
1 su bardagi sivi yag
4 yumurta
2 su bardagi un
1 paket kabartma tozu
Tuz,karabiber
1 kase kasar rendesi
Maydonoz, dereotu
arzuya göre
sosis,salam,pastirma
kuru domates,
konserve misir,fasulye,bezelye
Yapilisi:
Patatesleri soyup küp küp dograyin.Diger eklemek istediginiz sosis ,salam, pastirma veya sebzeleride küp küp dograyin...bezelye misiri hazirlayin.
Yumurta ,siviyag ve yogurtu cirpin.Un ve kabartma tozunu karistirin.Yogurtlu karisima ekleyin.Kasari katin.Hazirlanan sebzeleri ve salam cesitlerini katin.Tuz ve karabiber ekleyin...Kek kalibina bosaltin ve 190 derecede yaklasik 40-45 dakika pisirin..
Serap diyorki.....Ben icine  bir iki dis sarimsakda ekliyorum...Ayrica Knorr'un hazir pilav harclarinida ekleyip farkli bir tat elde edebilirsiniz..Arzu ederseniz üzerine kasar rendeside serpebilirsiniz...

23 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık nefis olmuş

fuat gencal dedi ki...

Süper görünüyor ellerinize sağlık.

Saygılarımla.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
ben buralarda yokken yine harikalar yaratmissin, ama aklim acikcasi bir alttaki seker hamurlu pastalarda kalmisti zaten, o ciceklerin güzelligi zaten ekran karsisina bagladi beni, maasallah bu alanda da rakip tanimiyorsun. Pastalar da kurabiyelerde hepsi cok basarili ve birbirinden güzel ve kusursuz calismalar olmus bence, patatesli kolay tepsi böregini de unutmadan hepsi icin toplu bir ellerine saglik diyorum ve hemen gidiyorum.

Uzak kalmamin sebebi, benim ufakligin hastaligiydi, bugün yine doktordaydik, atesli bir dönemden geciyor kendisi ve bugünü nerdeyse tüm gün uyuyarak gecirdi yavrum, insallah yarina birseyi kalmaz.

Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum ve kocaman öpüyorum.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Harika görünüyor ellerinize saglik,

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

bilinen bir tarifi çok güzel zenginleştirmişsin ellerine sağlık ayrıca sunumdaki incelik süper olmuş fikir alınmıştır:D
sevgileeeer

kalpkurabiye dedi ki...

ellerinize sağlık lezzet-i şahane resmen.. emeklerinize sağlık.. bende yaptım tepsi böreği ama gül şeklinde:)) sizin ki gibi de deneyeceğim inşallah..
mutlu hafta sonları..
sevgiler..

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım eline sağlık. Bunun biraz farklısını yapıyorum ben görüntü nefis. süpersin her zamanki gibi. sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm olsa da yesek :)))Nefis görünüyor.

Sevgiler,
Evren

Işıl dedi ki...

açım aç...

berrin dedi ki...

çok lezzetli görünüyor
ve
fotoğraflar süper
ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Serabimmmm... Harika olmus bu börek,,,, Baslangicta yufka sandim... Tamamen okuyunca aklim basima geldi.... Süper.... Ellerine saglik canim benim... kismetse yarin deneyecegim... Sevgilerimle güzel bir pazar günü diliyorum...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

Serap harika bır sunum olmus canım ellerıne saglık.oldukcada pratık.sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Tekkelime harika ellerinize saglik .Hayirli aksamlar canim öptüm.

Adsız dedi ki...

Cok degisik bir tarif:))
Ellerine saglik canim...



bu arada bloguma ugradigin icin tesekkür ederim,seni hemen takip edecegim:)))

Sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Cok güzel görünüyor ablacim eline saglik,sunum ise harika her zaman ki gibi sevgilerimle.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel ve iştah açıcı görünüyor.
Sevgiyle kal.

peynir hösmelimi dedi ki...

Serapcim ellerine saglik.Nekadar bol malzemeli olmus.Eminim kuru domates harika olmustur icinde.
Sevgilerle canim.....

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim,
Cok guzel olmus, harika.

Ayrica bana hemen donup, sorumu cevapladigin icin de cok ama cok tesekkurler. bakalim daha deneyemedim.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

*kelebekana*-* dedi ki...

güzel bir tarif resimdede çok güzel göerünüyor ..tarif defterime yazdım ..hemen yapacam ..

Ferkay dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor..

Sevgiler..

ebru dedi ki...

ben de çok sık yaparım bu tarif yumuşacık oluyor .Hep patatesle yapıyordum ama hiç sosis, bezelye diğer malzemelerle denememiştim bir dahaki yapışımda deneyeceğim.Ellerinize sağlık sevgilerle....

Adsız dedi ki...

kaç cmlik kek kalıbına harcı boşaltıyoruz?

bir dilim bir tutam dedi ki...

Merhaba Adsiz yorumcum...Ben hani su standart baklava yapilan ve her firina sigabilen yuvarlak tepside yapiyorum.Ama firinin kendi tepsisindede yaptim..her ikiside olabilir..malzemeyi yari kullanip kek kalibinda yapilabilinir..