5.4.10

Pastalar



Son bir kac aydir bende pasta isine merak sardim.Simdiye kadar "maalesef"bu konuda egitim alamadim.Egitimini almak icinde yanip tutusmaktayim....!!

Bulundugum ülkede bu tür pastalara neredeyse hic rahbet yok, bu sebebtende kurs veren kisilerde bir elin parmagini gecmiyor ve bana kilometrelerce cok cok uzaklarda....

Sadece pastaci bloglarini  takip etmekle kaliyorum...iste bunlarda benim son aylarda yaptigim calismalar..Takildigim yerlerde sevgili blog arkadaslarim Sevim  ve Zehra'yi telefonla arayip onlardan bol bol  kah krema konusunda,kah marzipan konusunda yardim aldim...
(Sevgili Zehracim ve sevgili Sevimcim yardimlariniz icin tesekkürler....)
Simdide artik neticeyi görmek istedikleri israrlari üzerine bende yayinliyorum...
Tabiki daha cooook  firin ekmek yemem lazim.......!


39 yorum:

umutluhayat dedi ki...

eğer eğitim almadan kendi çabalarınızla yaptıklarınız bunlarsa birde eğitim alsaydıınız nasıl olurdu acaba çok profesyonelce olmuş bunlar.sevgiler

sevimlimutfak dedi ki...

Hepsi çok şık olmuş canım, sanki usta elden çıkmış gibi duruyor. İlk denemeler böyle ise sonrakiler muhteşem olur herhalde. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok şık çok güzel harika bende bazen düşünüyorum ama bu kadar güzel olabilirmi bilmiyorum.Elinize emeğinize sağlık.
Bu arada resimlerin yanındaki Google reklamlarınız tarif ve resimleri kapatıyor.Ne yapsam kaydıramadım ...

Unknown dedi ki...

Canim benim, seyahatimla ilgili biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyorum, Tatlim... ne kadar güzel pastalar yapmissin böyle...ellerine saglik diyorum... Bak en iyisi ikimiz bir plan yapalim ve sonbahara güzel bir kurs ayarlayip Istanbul`a gidelim beraber... Bunu bir an önce planlayalim.... Sevgilerimle öpüyorum seni...

Eya dedi ki...

Seraaaaap !!!! Wouwwwww demek geliyor icimden...
Harika olmus...mutlaka devam etmelisin, tecrübe kazandikca elinden cikacaklari hayal bile edemiyorum arkadasim.Bayildim, bak bende sana bisey soracagim, beyaz olan pasta seker hamurumu yoksa marzipanmi? Eger marzipansa nasil bu kadar beyaz oldu? Bayildim hepsine, ellerine emegine saglik, sevgilerimle

zehra

BIR TERAZININ GUNLUGU dedi ki...

Bence harika olmuslar,ellerinize saglik,bende ilk kez gecen yil seker hamuruyla bir pasta yptim,kücük kizimin dogum günü icin,

ilk denemem olmasina ragmen cok güzel oldu,kivami,sekli,ama nedense tekrar denemeye korkuyorum,ya tutturamazsam diye! ilkler hep güzel olur ama sonrasina bir söz veremiyorum kendime,sanirim birde zamansizliktan,aceleye gelmemesi lazim hicbirseyin...Birde cocuklar pek sevmedler,cok tatliymis!

Neyse malzemeleri taaa istanbul'lardan getirttim,artik bi tane daha yapmanin zamani geldi...

SDize kolay bir hafta diliyorum...

keskinli dedi ki...

canim sen kendini asmissin benim daha 10 firin ekmek yemem lazim. bu pastalari basarabilmek icin beceremiyorum bir türlü, dedigin gibi birde buralarda kimse bu tür pastalari sevmiyor kremalilar daha cok tercih ediliyor belki bir gün bende denerim dermisim hepsi süper canim ellerine saglik sevimi ve zehrayida hep takdir etmisimdir zaten onlarada tesekkürler kizlar belki aniden bende yardim isteyebilirim ona göre:))
sevgiler canisi...

kalpkurabiye dedi ki...

hepsi harika ama ben mor tutkumdan dolayı mor çiçekliye bayıldım nasılda seçkin duruyor.. emeğinize sağlık....

Işıl dedi ki...

AYLAYA BAYILDIM TEYZEM İÇİN ALDIM

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

harika olmuş bence kursa falan da ihtiyacın yok.bol bol deneme yapman lazım ama ne güzel ben bir türli cesaret edemedim bu işi yapmaya.ellerine sağlık üzerindeki ismi de görünce sanki bana yapılmış gibi çok sevindim.tekrar tebrik ediyorum pastan ve kurabişlerin süper.

Gezgiçler dedi ki...

Kesinlikle süper olmus. Ben de gecen sene epey bir kurs arastirmistim, Berlin disinda heryerde bulmustum. Seker hamuru ile mi yoksa marzipanla mi yaptin kaplamalari?

HÜLYA dedi ki...

eline sağlık canım oldukça gzüel görünüyorlar.. afiyet bal şeker olsun

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Serap, Resimlere bayıldım eğer bunlar acemi çalışmalarınsa bir de bu işin uzmanı olsan neler ortaya çıkacak kimbilir? Hepsi çok güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerinşze sağlık çalışmalarınız çok güzeller.

Sevgiler,
Evren

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık. Muhteşem görünüyorlar.
Üstelik hiç kurs görmeden yapmışssın. Maaşallah diyorum. Bende hayranım bu işe ama maalesef yapmaya çok çekiniyorum. Hiç bilmiyorum, ama seyretmeye bayılıyorum.
Sevgiyle kal.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Umutcum degerli yorumun icin tesekkürler...


Sevimcim uzaktan öyle duruyor....Bu sebebtende yakin cekmedimki hatalar cikmasin diye....


Minecim sorunun nereden kaynaklandigini bilemiyorum.Bende olmuyor.Kizkardesimi aradim ondada bir sorun yokmus...Belki sayfa yüklendikten sonra kaybolur diye düsünüyorum-bir kac dakika bekle istersen....


Filizcim taaa uzaklardan yorum yazmissin canim Tesekkürler..
Vallahi neden olmasin.Ben varim aslinda.....


Zehracim ustam benim......!
Beni motive ettigin icin sana ne kadar tesekkür etsem azdir....Aslinda pastalari yaparken cok olumsuzluklar yasandi.Ama her seferinde bikmak uasnmak bilmeden bena telefonla destek oldugun icin sagol canim.
Beyaz hamur marzipan...Sevimin tavsiyesi üzerine Backfieberden ismarladim...Gercekten kar gibi beyaz....Tavsiye ederim...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Terazim ne kadar haklisin ilk pastam benimde cok güzel oldu...Kanaatimce...!Daha sonro hep yeni pastalari kremali yapip biraktim...Demek ayni seyleri yasamisiz...



Aysecim güzel yorumun icin tesekkürler...
Sunu söyleyebilirm insan egitimini almayinca hatlarindan ögrenmesi cok zaman aliyor...Bu sebebtende bol bol denemk lazim..


Denizcim tesekkürler canim.Bende senin gibi morcuyum....


Isilcim tesekkür ederim sevgiler

Saglıklımutfak dedi ki...

Serapcım vallahi deneyimlilerden daha güzel olduğunu söyleyebilirim . eline sağlık . görsel şölen resmen . mor çiçekliye bayıldım özellikle. eline sağlık canım sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hülyacim,



Cesnici,



Evrencim güzel ve degerli yorumlariniz icin tesekkürler...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Arzucum bu pastalari marzipan ile yaptim....Yanliz üzerindeki aksesuarlar en az 3 gün önce yapilmasi gerekiyor...Seker hamuru gibi cabuk kurumuyor....Buda isimi cok zorlastiriyor...



Hilacim ugradigin icin tesekkürler....Demekki sende benim gibi moru seviyorsun..

emelce yemek dedi ki...

ellerine saglik valla cok guzel gorunuyorlar

Unknown dedi ki...

Serapcım hepsi muhteşem bayıldım mor benim rengim:))Papatyalı olan bahar gibi harikasın ellerine emeği
ne sağlık kocaman öpüyorum...

pelince dedi ki...

Bence de harika olmuş,çok beğendim hepsini... emeklerine sağlık...

Sevgiler...

Gönül dedi ki...

serapcım o buluşmada bende biçok insanı yeni tanıdım zaten kısıtlı vaktim vardı havaalanına gidicektim annemi karşılamaya...keşke siz gurbetçilerde burada olsanızda sizlerlede aynı keyfi yaşasak ne iyi olurdu.....Ama Tr ye geldiğin an hemen sana özel bi buluşma düzenleriz..sen gel yeter...öpüyorum ...sevgilerimle

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Emelcim,Deryacim,Pelincim ve Gönülcüm hem ziyaretiniz hemde övgü dolu yorumlariniz icin hepinize ayri ayri tesekkürler.

lezzettabağı dedi ki...

Serapçığım bunlar ne böyle... Allahım bu kadın her tarifiyle beni kıskandırıyor bloğumdan buraya mı taşınsam ne yapsam.. Herşey harika papatyalara bayıldım..ilk bakışta mübalaa etmiyorum vazoda papatya demeti var zannettim.. Ellerine sağlık. Azmin elinden uçanla kaçan kurtulurmuş ,işte örneği buradadır sayın arkadaşlar.. kocaman öpücükler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sükrancim yazdiklarindan beni kasdediyorsun degil mi?
Sevgili blog arkadasim bu güzel kelimelerin karsisinda da ben ne yazacagimi bilemiyorum...
Sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim içim gitti bakarken hepsi birbirinden harika ellerine emegine saglik,opuyorum seni.

Unknown dedi ki...

Harika cok emek var bu güzelim pastada ellerinize saglik.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Harıka gorunuyor hepsı cok guzel
ellerınıze saglık
Sevgıler

eda dedi ki...

merhabalar-sizi takip etmekten kendimi alamıyorum gercekten inanılmaz sunumlarınız var bunları zaten hazırlayansınızda resimlemeninde bir okadar önemli oldugu aşikar emeginize saglık arkadasım
yemekkahvekokusu.blogcu.com

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Pastalarınız tasarım harikası, hiç de ders almaya ihtiyacınız var gibi görünmüyorsunuz. Çok başarılısınız, ellerinize, emeğinize sağlık. Sevgiler.

Yemekbahane dedi ki...

Son derece profesyonel olmuş hepsi.Eğitim alsan ne olur düşünemiyorum.

eda dedi ki...

COK NAZİKSİNİZ TESEKKÜRLER-HAKEDENE HEKETTİĞİ DEGER VERİLMELİ DİYORUM SEVGİLER
yemekkahvekokusu

Hülya dedi ki...

Bence harika olmuşlar...ayçiçeklerine bayıldım...

PERI dedi ki...

Serapcigim, gayet basarili calismalar, tebrik ediyorum. Bazi arkadaslarinda dedigi gibi, deneme yanilma yontemi en iyi metodtur bu iste. Sen bikmadan usanmadan pastalar yap. Son yaptiginin bir oncekinden hep daha iyi oldugunu goreceksin canim. Gorecegiz hep beraber :))

Adsız dedi ki...

Bende böyle pastalar yapmak istiyorum fakat dogru dürüz bi tarif seker hamuru icin bulamiyorum veya bloglarda tarifi yazilmiyor,neden acaba ???
Ekstra türkiyeden bide jelatin getitdirdim öyleeeee duruyor:)))


Harika olmus pastalar...
Ellerine saglik

bir dilim bir tutam dedi ki...

Merhaba canim seker hamuru yapma istegin icin seni kutluyorum...ben cogu kez marzipanla calistim...Veya marschmallow dan hazirladim..
Sana yararlanabilecegin bir sayfa vereyim.Belki biraz yardimci olur.

Seker hamuru yapimi bu bloglarda anlatilmis..
http://hanimis.blogspot.com/2005/09/eker-hamuru.html

http://ebruakin.blogcu.com/cok-kolay-seker-hamuru-tarifi/3257769

http://pastaci.blogspot.com/2005/10/eker-hamurumarzipan-ile-gl-yapimi.html

ayrica Ayse yamanin sayfasindada marshmallowlan yapilan bir tarif var..
Umarim yardimci olmusumdur.

Ayla dedi ki...

Serapcigim,

Benim icin özel ve ilk defa yapmis oldugun bu pasta icin mutlulugumu ve tesekkürümü , ebedi olarak kalmasi icin buradada ifade etmek istedim.Bu dogum günü pastasinin sansli sahibi benim. Benim için yaptıklarından dolayı sana minnettarım. Ayrica inceliğinden dolayı teşekkür ederim. Ellerine saglik. Devamli hayata positiv bakabilen, her durumda objektiv kalabilen arkadasim oldugun icinde cok mutluyum, cok gururluyum. Yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın, dost eli elini hiç bırakmasın. Öpüyorum.
Ayla