3.7.10

Berlin'de iki blogcunun bulusmasi.........!
Blogumu actigimdan beri acaba yasadigim sehirde  bir yemek blog yazari varmidir diye sordum durdum.
Daha sonra yaptigim arastirmalarda birini, tanismaya firsat olmadan bir kac gün önce Türkiye`
ye temmelli döndügünü,digerinin ise uzun bir süreligine Amerikaya gittigini ögrendim.Yani bu iki arkadasi kil payi kacirmistim.
Gecenlerde ise kremsantili etkinlige katilan Almanyadan Nesrin'in  sayfasina girince Berlinde yasadigini ögrendim ve cok sevindim.
Hemen bir bulusma ayarlayip birbirimizi tanima firsati bulduk.
Genc, hamarat 4 cocuklu bir anne ve ayni zamanda  bir is kadini.Gelecege dair cok güzel ve enteresan fikirleri  var.
Iki blogundan  birini, Almanca Nesrin's Küche adi altinda hazirliyor.
Sevgili Nesrini tanidigima cok memnun oldum.Ona hedefledigi arzularinin en kisa zamanda gerceklesmesini diliyorum.
Ziyaretlerinizi bekliyor...!

26 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım bloglarımız sayesinde öyle gü
zel dostluklar kurduk ki eşi benze
ri yok.Sanal dünya yalan diyenlere
inatla dostluklarımız büyüyor.Mutlu
hafta sonları sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Dün Nesrinciğimin bloğunda buluşmanızı okumuştum . Nesrinin hafif mutfağını herkese tavsiye ederim. Çok güzel şeyler var..Sevgiyle kalın...

nesrin dedi ki...

Cok tesekkür ederim. Aslinda ben de size hayran kaldim. Ilerde bir gün sizin gibi olmak isterim. Cok tesekkürler ve sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Muhabbetiniz daim olsun!
Maşallah sizlere..

sünter dedi ki...

Ne hos :))
bende almanyada yasiyorum ama stutgart civarinda oldugum icin malesef bütün bulusmalariniza böyle uzaktan bakiyorum.:)
sevgiler

mine dedi ki...

sanal arkadaşlıkların gerçeğe dönüşmesine yani gerçekten buluşmaya bayılıyorum
nice mutlu gülümsemeli buluşmalar dileklerimle

Denise dedi ki...

Merhaba kısa surede cevap vermıssınız cok tesekkurler
Sevgıler ve kolay gelsın
Resım benım de cok hosuma gıdıyor :)

Adsız dedi ki...

merhaba serap hanim sitenizi ilgi ve begeni ile izliyorum. harika tarifleriniz var.benimde pasta merakim var.blogum henüz yokumarim yakinda olur.sizinle tanismayi isterim.basarilarinizin devamini dilerim.

Işıl dedi ki...

neden yuzun gızlı?

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ne güzel bir buluşma bende siizn gibi süşünüyorum .yaşadığım melekette amaca br blogcu var mı bend ebirgün o buluşmalardan yaşar mıyım:)
sevgiler

keskinli dedi ki...

arkadasin yüzünü göremedik:))
ama olsun sonunda berlinde birini bulduguna cok sevindim serapcim hemen sayfasini bir ziyaret edeyim sevgiler öptüm... dostlugunuz daim olur insallah ....

Işıl dedi ki...

sen pek ugramıyosun ama ben hep takıpteyım

Adsız dedi ki...

aslinda adimi yazmistim.evet henüz fotografim yok.nasil ekleyecegimi bilemiyorum cünkü cok yeniyim eklemeleri nasil yapacagimi bilemiyorum.facebookta pasta resimlerim var (fatma bagci)aslinda ilk yorumu göndermeyi 4.defada ancak gönderebildim.umarim bu defa becermisimdir.

keskinli dedi ki...

serapcim
en kolayi aslinda rulo pastalar kesinlikle denemelisin senin elinden kim kurtulur kiz:))
onuda yaparsin sen öptüm güzel bir hafta dilerim canim....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Fatmacim yorumlarini aliyorum.Bazilari cift gelmis.Onlari sildim.
Facebookde hesabim yok.Bu sebebten bakamiyorum.
serapmail@web.de adresine mailini birakirsan yazisabiliriz.

Unknown dedi ki...

Canim benim... Ne iyi etmissiniz.... Ben de kendi adima bu arkadasi tanidigima cok memnun oldum, gerci yüzünü de görmek isterdik ama.... Blogunu ziyaret edecegim.... Sevgilerimle,

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Serapcim ne guzel olmus keski bizim burda da boyle olsa,dostluklariniz daima sursun,sevgiler.

dokuzuncubulut dedi ki...

Sevgili Nesrin'le, biz de blog sayesinde tanıştık, o kadar kibar bir arkadaş ki, kendimi ona çok yakın hissettim. Birbirimizi takip eder olduk. Şimdi kendi kadar zarif arkadaşıyla da tanışmış oldum...
Bir araya geldiğiniz de bizim de kulaklarımızı çınlatın lütfen:))
Daha sık görüşmek üzere,
sevgiler...

Adsız dedi ki...

bloğunuz harika, hele hediye alternatiflerinize bayıldım.güzelliklerinizin sürmesi dileğiyle. nagihan

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Sanal olarak başlayan arkadaşlıkların, dostlukların bu şekilde gelişmesi çok güzel.
İlgi alanları ve tutkular ortak olunca dostluklar çok daha çabuk kuruluyor. Senin ve diğer blogcular adına çok sevindim.
Arkadaşlıklarınız ve güzel günleriniz çok olsun.
Çok sevgiler,

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ne güzel bir buluşma olmuş,hepinizi öpüyorum.Sevgilerrrr....

PERI dedi ki...

O Amerika'ya giden Berlin'li benim :)) Serapcim 1.5 yilim daha var ABD de ama Berlin'e gerimi donecegim, yoksa baska diyarlarami gidecegim, iste onu simdiden soyleyemiyorum :( ama sunu biliyorumki Eylul ortasi veya sonu Berlin'de seninle boy boy, boyle kare kare fotolar cekilip, uzun uzun laflayacagiz. O gunu iple cekiyorum. Mesafelerin anlami yok, gonullerimiz bir olduktan sonra :)
Sevgiler arkadasim

bir dilim bir tutam dedi ki...

Pericim ne güzel yazmissin.Mesafelerin anlaminin olmadigini, blog dünyasinda daha iyi anladim,bir sürü tanimadigim insanlarin dünyanin her bir yerinde yolladiklari samimi ve icten yorumlari sayesinde....

Bende Eylülü iple cekiyorum...
Simsicacik bir Berlin sabahindan sevgilerimle.

lezzettabağı dedi ki...

Ne kadar güzel bir dostluk örneği bu bakın sizin sayenizde sevgili nesrin arkadaşımızı da taımış olduk .. O bizden, biz ondan güzel şeyler öğrenip güzel dostluklar kurulacak.. Bu konudaki duyarlılığın için çok sağol.. Şimdide sevgili Nesrin e ziyarete gidiyorum..sevgiler..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Serap,bloglar arasında kurulan bu tür dostluklara bayılıyorum..Hele de gönülden olunca..Dilerim dostluğunuz,arkadaşlığınız daim olur..Kocaman sevgilerle..

mintinin dünyası dedi ki...

ayrıca enfes lezzetlerle dolu bu güzel blog izlemeye alındı