7.7.10

Waffel

Tuz Biber Mayis sayisinda yayinlanan tarifim..

Siyah -Beyaz  WAFFEL
Malzemeler:
125 g tereyagi
6 yumurta
80 g seker
125 g un
1,5 cay bardagi süzme yogurt
2 yemek kasigi limon suyu
1 paket vainlya sekeri
bir tutam tuz
bicak ucu ile kabartma tozu
2 kasik kakao
Hazirlanisi:
Yumurtalari ayirip beyazlarini bir tutam tuz ile kar haline getirin.
Yumurta sarilarini ,seker ve tereyagi ile karistirin.Limon suyu, vanilya sekeri ve yogurdu ekleyin.Un ve kabartma tozunu eleyerek yumurtali karisima katip karistirin.
Yumurta akini bu karisima dikkatli bir sekilde tek yöne fazla cirpmadan yedirin.
Bu karisimin birazini ayri bir kaba alarak kakao ve 1 kasik süt ekleyerek karistirin.
Bu arada isinmis olan waffel makinasina fazla vakit kaybetmeden biraz acik renkte waffel hamurundan üzerinede bir kasik  kakaolu hamurdan koyup pisirin.

42 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Hiç yemedim desem yeridir. Ama görselliğine bayılıyorum. nefiiss duruyor eline sağalık;)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çarpıldım görüntüye. Ağzım sulandı ne muhteşem bir şeydir arasında da dondurma olacak mmmmmm nefis. ellerine sağlık. Sevgiler...

nesrin dedi ki...

Nefis görünüyor. Cocuklarim bayilir. Ama waffel makinasinda pisirmeyi beceremiyorum. Ellerinize saglik. Dünki yorumunuz icin tesekkür ederim. Makarnanin yazisini bugün tamamlayabildim. Bir bakarsaniz sevinirim. Cok sevgiler...

Unknown dedi ki...

Serapcım harika görünüyor bir waff
le makinası almam farz oldu:))Elle
rine sağlık öpüyorum...

KİZHATCE dedi ki...

mm nefis görünüyor,üzerinde meyva ve çikolata sosu ile düşününce of of ne güzel yenilir:)elinize sağlık,sizi keyifle izliyorum,sevgiler....

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim... Bu tarifini okumustum, tipki dergideki diger tariflerin gibi.... Bu ay da harika seyler hazirlamissin Tuz-Biber icin .... Sevgilerimle cok öpüyorum...

Damak Tadı dedi ki...

Siyah beyaz oluşu çok hoş olmuş Serap'cığım,ellerine sağlık..Üzerine böğürtlen reçeli sürüp yemek isterdim..))


Sevgilerle..

AydınKoza dedi ki...

Çok leziz gözüküyor :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

akşam bir dizide waffle muhabbeti o kadar çok geçtiki o saatte yapacaktım neredeyse şimdide bunu görünce hafta sonu yapmam şart oldu ellerinize sağlık sizinki pek bir güzel olmuş ama çift renkli

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hilalcim inanmiyorummm.Hic yemedin demekki...Oysa tatlisi, tuzlusu bir sürü cesidi var.Ama pisirmeye bir waffel makinasi sart..

Esincim bende ilk dafa iki renkili yaptim ve kakaonun o müthis lezzei waffelde cok güzel oluyormus..

Nesrincim tesekkürler.
Iyi bir waffel makinasi olmassa olmuyor.Gerci benim elimdekide iyi degil ama Tv deki gösterilen bir programda makinanin cok büyük rolü oldugunu duymustum.

Deryacim yorumun icin tesekkürler.


Kizhatce cok memnun oldum.Sevgilerimi gönderiyorum.

Filizcim sagol canim.Bende sana sevgilerimi yolluyorum.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Aydinkoza ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler-


Aylincim güzel yorumun icin tesekkürler...

Adsız dedi ki...

Cok güzel olmus ve cokda degisik siyah beyaz...
Ellerine saglik canim...

Sevgiler

fatma dedi ki...

Serapcigim,waffel´lerin iki renkli olusu, ayri bir görsellik katmis.ellerine yüregine saglik.

seda dedi ki...

Cok güzel görünüyor. Tarifin ismini okumadan önce yanmislar sandim:):) Ellerine saglik...

sevimin sayfasi dedi ki...

evet bu tarifini dergide görmüstüm... cok güzel görünüyor marmorkuchen`i hic aratmiyor görünüsü
ellerine saglik canim benim

yazdigin yorumun icin cok tesekkür ederim canim, ellimden geldigi kadar artik... tabi diyer blogcu arkadaslar gibi profesionelce olmasada kendi capimda yapmaya calisiyorum...
kullandigim malzemeye gelince adi
"Ballina Modellierpaste"
backfieber`den aldim...
modelemesi cok güzel

sevgilerimle

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Çok güzel olmuş wafeller.
Çok değişik tarifler olsa da yoğurt ilevesiyle yapılanı ilk kez sende gördüm.
Yoğurdun hamurdaki etkisini merak ettim. Herhangi bir yumuşama oluyor mu? Olmuyorsa hemen denemek istiyorum.
Ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgiler,

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Enfes gözüküyor, ellerinize sağlık.

Saygılarımla..

Işıl dedi ki...

hayırlı kandiller

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ekincim tesekkürler canim.

Fatmacim iki renkli olusu degisik bir görsellik katti.

Isilcim yogurt girince yumusak oluyor..

Fuat Gencal dedi ki...

Kandiliniz kutlu dualarınız kabul olsun inşaallah

Saygılar.

kalpkurabiye dedi ki...

SERAP HANIM MERHABALAR:)) YOKLUĞUMDA YAZDIĞINIZ YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM AYRILIK BİTTİ SİZ HERZAMANKİ GİBİ HARİKASINIZ..

nesrin dedi ki...

Serap ablacigim, sizin de kandiliniz mübarek olsun. Cok sevgiler...

Bengü dedi ki...

Serapçığım, bir alsam şu makinadan yapacağım :) Ama makinayı alınca sürekli yapıp sonra kilo almaktan korkuyorum :)) Seyretmek daha güzel sanırım. Hayırlı kandiller, mutlu yarınlar.

KİZHATCE dedi ki...

merhaba serap cığım,samsundan kocaman sevgilerimi gönderiyorum :)hayırlı kandiller...tariflerini izninle denemek istiyorum,görüşmek üzere...

yeşim dedi ki...

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan kandiliniz mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

Canim benim, senin de kandilini kutluyor, yanaklarindan öpüyorum...

hdidem95 dedi ki...

Bazen yenik düştük zamana, esiri olduk anlamsız koşturmaların fakat adını yüreğimize yazdığımız dostlarımızı hiç unutmadık. Kandiliniz mübarek olsun.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Serap'cim,
bende senin kandilini kutluyorum ve yanaklarindan öpüyorum.
Su an temizlikle ugrasiyorum, bir yandan sicak bastirdi, pestilim cikti anlayacagin:))

Havalar böyle sicak olunca, hafif yemekler daha iyi oluyor, daha dogrusu insan mutfakta zaman gecirmekten kaciniyor. Benden kisacasi haberler bu kadar simdilik.

Bu waffellar da nefis olmuslar, cikolata aromali waffellar daha ne olsun, ellerine saglik hayatim.

Sevgiler

Cafe Pepela dedi ki...

Rabbim!
Canlıların hayatları Senin muhabbetinin parıltılarıdır.
Ebedi ihya eyle bizi.

Göğün ışıkları kuşların cıvıltıları Senin tarafından sevildiğimizin habercisidir.

Sevdiklerinden eyle bizi.

Ruhumuza tattırdığın şefkat ve muhabbetin en saf mutluluğumuzdur.

Vuslatını ebedi tesellimiz eyle.
En Sevgilinin(sav) bizim adımıza Sana yakarışı en büyük ümidimizdir,hatırına bizi de kulun kabul eyle...

Bu gecenini feyzi ve bereketini içimize çekmeyi,dualarda,yürek yüreğe buluşabilmey,ziyadesiyle istifade edebilmeyi nasip eyle..

Hayırlı kandiller cancağzım! :)

Waffle' müpteleası olarak bir-iki tanesini aldım!

Ben de çok yaparım kızım bayılıyor,teyzeciği..

İki renkli denememiştim,bu tarifi not edeceğim..

Yüreğinden öperim

Eya dedi ki...

Serapcigim...hayirli kandiller diliyorum arkadasim...sevgiler

zehra

pelince dedi ki...

Ben bayıldım bu görüntüye,ikisi bir arada hemde...ellerine sağlık..

Hayırlı Kandiller diliyorum...

öpüyorum..

mutfaktakizaman dedi ki...

TALİHİNİZ GÖZLERİNİZ KADAR BERRAK,
KADERİNİZ BAKIŞINIZ KADAR GÜZEL,
UMUDUNUZ YARIN KADAR YAKIN,
YARININIZ AŞKINIZ KADAR MUTLU,
AŞKINIZ MİRAÇ KADAR MUKADDES,
DUALARINIZ İSTEDİĞİNİZ GİBİ KABUL OLSUN.
KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çooookk yıllar önce 70 li yıllardı,
rahmetli babam Hollanda veya Münich hatırlıyamadım gelirken getirmişti !!!, o gün bugün hayatımın rengi değişmişti sanki,,
:))))
hele birde frambuaz ve dondurmada olursa,
ah bide çikolata ne sevineciiiğim :))
eline sağlık canım.

Hayırlı kandiller diliyorum.

Damak Tadı dedi ki...

Miraç kandilin mübarek olsun sevgili Serap..Kocaman sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Ellerinizden öper kandilinizi kutlarım Serap teyzecim.

İstanbul kandilliden gamzeli kız..:))

Z E Y N E B DİRHEM

keskinli dedi ki...

canim
maillerini aldim cok tesekkür ederim
ilk firsatta geri dönecegim müsayitsen ben bugün evdeyim ararim veya sen müsayit olunca ara öptüm gecmisde olsa kandilin mübarek olsun hayirli cumalar

dokuzuncubulut dedi ki...

Dergide yaynlanmayı hak edecek kadar güzel ve lezzetli görünüyor... Bir arkadaşım çocukları için yeni waffel makinesi almıştı, tarifinizi hemen ona da gönderiyorum...
Ellerinize sağlık, sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahane olmuş canım ellerine sağlık..kocaman sevgiler:)

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Merhaba,

waffel a bayılanlar kategorisinde ben de varım:) Ellerinşze sağlık. Ama sanki sizin tarifiniz biraz zor gibi geldi bana, daha kolay tarifler de vardır değil mi? sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Mine yorumun icin tesekkürler..
affelin bir cok versiyonu var.
Mayali, tuzlu,tatli ve tabiki kolayi ve zoru..
Benimkinde belki yumurtalarin ayri ayri islem görmesi zor gibi gelebilir.Ama böylesi yumusacik olmasini sagliyor..
Istersen sana degisik tarifler yolliyabilirim.Sevgiler

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Sevgili Serapcım,

İlgin için teşekkürler, waffle tariflerine hayır demem, tabi ki zahmet olmazsa, bende mayalı tarifler var,tercihim en kolay tariflerden yana:)
Sevgilerimle...