10.7.10

Bir bulusma

Berlinde bir bulusma daha........

fatma abla ile bulusma
Gecenlerde Hafif mutfak Nesrin ile tanismis ve yasadigim bu  sehirde en nihayet  bir blogcunun olmasi beni cok mutlu etmis, bunu postumda da dile getirmistim..Daha sonra bu posta gelen bir yorum beni bir kez daha mutlu etti.
Sevgili Fatma ablamda beni takip ettigini  fakat  burada yasadigimi bilmedigini ,gecenlerde yayinladigim bulusma yazisinda ögrenip cok sevindigini yazinca ,hemen kendisi ile irtibata gecip bir bulusma gerceklestirdik..
 Fatma abla cok cici ve canayakin bir insan, cogumuzu da uzun zamandir blogumuzdan takip ediyormus.
Ama kendisinin blogu henüz..!yok.

Özel günler icin yakinlarina  güzel pastalar hazirlamis.Bir sürü resim getirdi.Birbirinden güzel  pastalara bakmaktan kendimi alamadim...Ve bunlarin resimde kalmamasini muhakkak blog dünyasinda paylasmasini önerdim.Aslinda oda aklindan gecirdigini ama
bu platformda pek bilgisi olmadigini dile getirince ona elimden geldigince yardim etmeyede  calisacagima da  söz verdim..
Yani yakinda aramiza  müthis pastalarlarinla katilacak biri var.Haberiniz olsun.
Üc vakte kadar gümbür gümbür gelecek......!
Muhabbetimizin sonunda benim icin hazirladigi Badem ezmesi ile dolu bu  kirmizi kutuyu verince cok mahcup oldumu itiraf etmeliyim.
Kendisini tanidigima cok sevindim .Bir dost, bir abla kazandigim icinde cok ama cok mutluyum....

21 yorum:

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Merhaba,

Sanal blog arkadaşlığını gerçek dünyaya taşımak çok güzel olmalı,benim de bir çırpıda aklıma gelen birçok arkadaşım var, tanışmak istediğim:)
Hayırlı geceler,sevgiler...

sünter dedi ki...

Keske Berlin bu kadar uzakta olmasaymis:(( 900 km falan galiba.

Yeni pastaci;) blogcumuzu bekliyorum:)

nesrin dedi ki...

Serap ablacigim yoksa onu benden daha cok mu sevdiniz. Vallahi kiskanirim. Fatma ablaya sevgiler, basarilar dilerim. Merakla bekliyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

adınıza çok çok sevindimm.. ne kadar güzel bir duygu yeni dostlar edinmekk:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel,ne mutlu size.sevgiler Berlinè...

Bu arada Berlinè geldigimde bende sizi ararsam hic sasirmayin nolur,eskiden cok sk gelirdim,artik pek istemiyorum,yinede belli olmaz!

Serpil

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)
nede güzel gülermişşşş :)))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Serpilcim yorumun icin tesekkürler.Öyle bir sürpriz yaparsan cok sevinirim...Heyecanile bekliyecegim.


Nunucum aynen öyle...Cok güleryüzlü birisi..

Denizcim tesekkürler..


Nesrincim kesinlikle birdahaki sefere beraber bir araya gelememiz lazim.Aslinda sana haber verecektim ama cok ani bir bulusma gerceklesti.Ve bana yakin oldugu icinde Buckowda bulustuk.

Sevgili sünter yorumun icin tesekkürler.

Minecim insallah sende tanismak istediklerinle bir firsat oldugunda tanisirsin.

Limon çiçekleri dedi ki...

blogunuzu beğenerek takip ediyorum.Devamını diler,yeni oluşturduğum bloguma ziyaretlerinizi beklerim.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

!!!!
'O'da öyle tabiiki.
Ayrıca Hoşgelmiş :)

AMA BEN SANA DEDİİİİİİM :))))

Unknown dedi ki...

Ne mutlu sana arkadasim... Bir daha söylüyorum, bloglarimizin bizlere kazandirdigi en büyük kar bu iste... Yepyeni, harika DOSTLAR.... Kismet olurda gelirsek belki bir kez daha hep birlikte oluruz, ne dersin? Sevgli Fatma ablayi sayende tanidik, blogunu da heyecanla bekliyoruz... Sevgilerimle öpüyorum canim seni...

seda dedi ki...

Cok güzel ya. Bekliyoruz insallah yeni blogunu. Keske bende Hamburgdan birini bulabilsem. Sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

cok sevindim senin adina...darisi benim basima
sevgilerimle

Eya dedi ki...

Sevgili Fatma abla hosgelmis, sefalar getirmis Serapcigim...merakla ve heyecanla bekliyoruz blog kurmasini, sonuna kadar arkasindayiz...sevgiler

zehra

lezzettabağı dedi ki...

sevgili fatma hanımı aramızda görmek için sabırsızlanıyorum.. Şimdiden hoşgelmiş.. sende çok sağol canım, böyle tatlı ve becerikli arkadaşları bize tanıttığın ve bizi yönlendirdiğin için..Sevgiler.

Tuba dedi ki...

Serap'cim, ne guzel cikmissiniz, ne mutlu sizlere. Keske yakin olsaydikda ben de katilabilseydim. Cok sevgilerimi gonderiyorum..

Cafe Pepela dedi ki...

Ne güzel , ne tatlı bir buluşma maşallah..
Bu tebessüm dolu karelere , göz atmak , şahit olmak çok mutlu ediyor beni , en büyük gayemiz ve inancımız da dostluk üzerine değil mi?
Muhabbetiniz daim olsun Serap ablacığım,Fatma ablamızın da ellerine,gönlüne sağlık,hayırla gelsin inşallah.

dokuzuncubulut dedi ki...

İkinizde çok güzel görünüyorsunuz:) umarım Fatma Hanım aramıza katılmak için bizi fazla bekletmez.
Berlin'e sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Ben bile çok heyecanlandım sevgili Serap..Dostluğunuz daim olsun ve bu güzellik hiç bozulmasın..


Sevgiler..

Adsız dedi ki...

slm serap ablacigim (böyle hitap ettigim icin kizmazsin insallah) inan cok mutlu oldum sayfami ziyaret ettigin icin. Sevgili nesrin sayesinde diye bilirim bu alman blogu actim. Bir tarif ararken nesrinin sayfasina girdim cok hosuma gitti ve düsündüm kendim de bir blog olusturuyum diye. Sayfani cok begendim eger kabul edersen seni sayfama eklemek istiyorum.

sevgilerimle
leyla

TATESAL dedi ki...

Blog dostluğu böyle birşey ne güzel...blogunuzu keyifle gezdim gidiyorum ve sevgilerimi bırakıyorum....

Adsız dedi ki...

Ne Mutlu insanin yakinlarindan birileriyle birseyleri paylasmasi, bloglari gezinirken bende simdi fark ettim ve cok sevindim...
Blog aleminde cok yeni ve acemiyim...
benide araniza alir ve destek olursaniz cok sevinirim...

sevgilerimle Sükran ...