31.8.10

Karnibahar kizartmasi

Tuz Biber dergisi Temmuz sayisindaki tarifim.
                               Karnibahar salatasi
            KARNIBAHAR KIZARTMASI
Malzemeler:
1 adet karnibahar
4 yumurta
4 kasik un
1 kasik sirke
Ayriyeten bulamak icin un
tuz
Yapilisi:
Karnibahari ciceklere ayirip,varsa buhar tenceresinde yoksa az suda dagilmayacak kadar haslayin.
(Ben düdüklü tenceremde  özel buhar sepetinde pisiriyorum.Böylelikle ne karariyor ne de evde koku oluyor)
Yumurta,un sirke ve tuzu cirpin.Haslanmis ve tamamen süzülmüs karnibaharlari ilk önce ayri bir kaptaki una daha sonrada bu yumurtali karisima batirip kizgin yagda kizartin.
Sarimsakli yogurt ile servis yapin.

17 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Nefis !
Ellerinize sağlık harıka bır görünüm..

çeşnici Handan dedi ki...

Degide gördüğümde bayılmıştım bir karnıbahar delisi olarak kışın en fazla yapacaklarım arasına şimdiden girdi. Ellerine sağlık harika olmuş.

sarımutfak-hande dedi ki...

ben bu karışıma soda ve taze kaşar rendeside koyarım dene istersen güzel oluyor canım seninkide harika olmuş nar gibi kızarmış ellerine sağlık
sevgiler

sevgi dedi ki...

sayfanızı çok beğenerek takip ediyorum.sunumlarınız çok güzel ellerinize sağlık.karnıbahara da bayılırım.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok iştah açıcı ve leziz görünüyor.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Serapcım ellerine sağlık kışın ben
de çok severim çeşit çeşit salatasını.Bereketli iftarlar sevgi
ler.

umutluhayat dedi ki...

mımmmm enfes olur .ellerinize sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım;
kış mevsimini karnıbahar için özlüyorum desem hiç abartmam:)) her halini çok çok seviyorum..
siz yine muhteşemi başarmış, harika bir sunum çıkarmışsınız..
ellerinize sağlık..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Iki gündür Zeynep karnabahar istiyor,corbasini,ama ben hem corbasini hem salatasini hemde kizartmasini cok severim,elinize saglik,buda degisik bir tarif,tesekkürler,mutlu iftarlar...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Harika görünüyor,
elelrine sağlık
çok sevgiler.

NiLaY dedi ki...

gerçekten çok lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık :) sevgiler..

fatma dedi ki...

serapcigim; ellerine saglik arkadasim.karnibahara bayilirim. sunumun harika olmus yine.sevgiler

pelince dedi ki...

Canım bende çok severim ,kışın çok yaparım .. ama sirkeli hiç denemedim .. yazdım bir kenara;)
ellerine sağlık..

Sevgiler..

nesrin dedi ki...

Cok lezzetli olur. Ellerine saglik. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Merhabalar Serap`cigim, canim arkadasim benim..... Sayfan yine isil isil.... Yine harika bir tarif ve sahane bir sunum... Ellerine saglik.... Sevgilerimle yanaklarindan öpüyorum....

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Cok sekersin, cok sagol beni merak edip yazdigin icin. 15 gun oldu geleli daha tam bir rayina oturtamadim herseyi ama en kisa zamanda donevegim bloguma, cok selam ve sevgiler..
Bu arada ellerine saglik simdi donup bakacagim yoklugumda neler yapmissin :)

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Bir deniz kıyısı şehrine yerleştim ve tekrar aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum.

Ellerinize sağlık.

Aileye Sevgi ve selamlarımla..