26.8.10

kasarli salata

Sevgili Mintininmutfagi beni "Sahur lezzetleri etkinligi"ne beni davet etmis.Bende,bu etkinlige  benim cok sık yaptigim bir salata ile katiliyorum.Icinde sogan olmadigindan sahurda rahatlikla yenilebilen ve doyurucu bir salata..
kasarli salata

KASARLI SALATA
Malzemeler:
Domates
Sivri biber
Maydonoz
Kasar peyniri
Karabiber,kekik
Zeytinyagi,limonsuyu
Yapilisi:
Domates,biber maydonoz ve kasarlari ayni büyüklükte dograyin.Zeytinyagi ve limonsuyundan bir sos hazirlayin.Salataya dökü.Karabiber ve kekik serpin.

Ben kasar peynirinin tuzundan yararlanip ayriyeten tuzlamiyorum.....

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcığım bildiğimiz bir salatayı kaşar peynirle renklendirmek harika
bir fikir ellerine sağlık.Bereketli
iftarlar sevgiler.

nesrin dedi ki...

Serap abla, ellerine saglik. Nefis ve pratik bir salata olmus. Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

salatanız adeta cümbüş olmuş Srap Hanım..
rengarenk..
ellerinize sağlık..
sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah, yaz olsun peynirli salatalarla dolsun..
severim bende..

ellerine sağlık canım.
*********

tatlım çok karışık bir süreç içinde, savaşmaktayız !!
tarifleri en kısa sürede fırsat bulursam yazmayı arzu ediyorum.
gecikirsem de bağışla lütfen.

hunerlieller dedi ki...

HER ÖGÜN AFİYETLE YENECEK NEFİS BİR SALATA.ELİNİZE SAGLIK.

Saglıklımutfak dedi ki...

Ay ne güzel gözüküyor . Eline sağlık serapcım. Bu arada facedeki lg yarışması için desteğini bekliyorum arkadaşım.

seda dedi ki...

Ne güzel rengarenk görünüyor. Ellerine saglik...

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve şifa dolu bir görüntüsü var. Hayırlı iftarlar.

Saygılar.

mintinin dünyası dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ÇOK SEVERİM VE LEZZETİNDEN EMİN OLDUĞUM BİR SALATADIR.ELLERİNE SAĞLIK.GÖRÜNTÜ PEK CANLI.TARİFİN YAYINDA ARKADAŞIM.YENİDEN KATILMAK İSTEDİĞİNDE BEKLERİM SEVGİLER...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

iftara yakışır bir salata olmuş görüntü harıka Serap'cığım ellerine sağlık sevgiler:)

havlu-dantel dedi ki...

Benim damak zevkime uygun. Mutlaka deneyeceğim.
Ellerinize sağlık...

fatma dedi ki...

elimi uzatabilsem, bir catal alabilsem.harika görüntü sanki duvarda bir tablo seyrediyorum.tadindan hic süphem yok.ellerine saglik arkadasim.

sarımutfak-hande dedi ki...

salata en güzel şey bence
ellerine sağlık nefis görünüyor canım
mutlu bir haftasonu geçirmen dileğiyle....

Beyza dedi ki...

Merhaba Serapcim,
bizim tasinma durumlarindan dolayi etkinlik zaman ve konusunu net olarak kararlastiramamistik Ayse ile. Kendisi mailime de geri dönmedi, sanirim o da yogun. Tekrar ulasmayi denerim.

Salata da cok saglikli görünüyor ellerine saglik.

Sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

ayy ben ara öğünlerde yerim bunu :)) salata olsunda..

Yemekbahane dedi ki...

salata bu sıcaklarda en iyisi
eline sağlık

dokuzuncubulut dedi ki...

Peynir de canımı al... Çok lezzetli görünüyor Serapcım, ellerine sağlık...
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM.. ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR SALATANDA

AYRICA KURABİYELERİMLE İLGGİLİ GÜZEL YORUMLARIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

SANA SORDUĞUN KALIBI ALDIĞIM YERİ LİNKİNİ GÖNDERİYORUM
http://www.globalsugarart.com/product.php?id=18237&name=Mini%20Quilting%20Patchwork%20Embosser

BULAMAZSAN YİNE YAZARSIN CANIM
SEVGİLER

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Serapcım sunumların o kadar harika ki, görsellik tam anlamıyla muhteşem. Tariflerin bir o kadar denenebilir muhteşemlikte. Bloğuna ne zaman girsem feyzalıyorum, hayran hayran seyrediyorum. Böylesine güzel sunumlar hazırlayan kişiden iltifat dolu sözler duymak beni gerçekten onure etti. Teşekkür ederim canım.
Sen daha çooookkk derken ben de diyorum ki o kadar mütevazi olma. Eminim sen çok daha şahanelerini yaparsın canım. Tüm güzellikler seninle olsun, kucak dolusu sevgiler...