20.9.10

peynirli ton baligi salatasi

Tonlu salata

                       PEYNIRLI TON BALIGI SALATASI
Malzemeler:
1 er adet sari-kirmizi-yesil biber
2 salatalik
1 kase haslanmis beyaz veya kirmizi fasulye
1 demet taze sogan
2-3 kutu ton baligi
100 g beyaz peynir
1 kutu konserve misir
2 limon suyu
Zeytinyagi
1 er demet maydonoz,dereotu
Tuz kararbiber
Yapilisi:
Renkli biberleri ve salataligi zar seklinde dograyin.
Taze sogani ince ince dilimleyin.
Maydonoz ve dereotunu kiyin.
Hepsini bir kapta karistirin.Süzülmüs konserve misir ve baliklari ekleyin.
En son olarakda  haslanmis fasulye ve peyniri  dikkatlice ekleyin.
Yagi ve limonsuyunu ayri bir kapta cirpin.Salatanin üzerine dökün.
Tuzunu ve karabiberini serpin.
Kizarmis tost ekmegi ve limon dilimleri ile ikram edin.

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Serapcım harika ellerine sağlık öpüyo
rum.

yemekbiraşk dedi ki...

Serap Hanım, eliniz neye değse farklı bir görünüm ve lezzet alıyor marifet bu olsa gerek :))
sağlıcakla kalın..

Unknown dedi ki...

Cok nefis saglikli bir salata olmus ellerine saglik hayirli aksamlar canim.

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, malzemelere bakacak olursak bayagida bereketli bir salata olmusa benziyor.

Ellerine saglik Serapcim...

Buyur bende sana pasta ikram edeyim .-)

kalpkurabiye dedi ki...

serap hanım,
çookk lezzetli bir salata gibi geldi bana öğle öğünümde olsa diye hayal ettim durdum!!
ellerinize emeklerinize sağlık..

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı sabahlar, ellerinize sağlık. Çok leziz,şifa dolu ve besleyici bir salata olmuş.

Saygılar.

sevimin sayfasi dedi ki...

bizim evde en cok bu salata yi seviyorlar, gerci biz salata aylesiyiz ama bunun yeri baska...
ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

Günaydinlar canim... Ellerine saglik, hem saglikli, hem de cok lezzetli bir salata olmus... Aksam yemegi olarak sadece bu salata yeter bana.... Sevgilerimle cok öptüm...

Saglıklımutfak dedi ki...

Sanal kaşık rica edeceğim . çok nefis duruyor. eline sağlık serapcım:)

lezzet sarayı dedi ki...

harika görünüyor...

nesrin dedi ki...

Ablacigim, nefis bir salata olmus, ellerine saglik. Ben de bugün kuru fasulye kullandim. Sevgiler...

gülay mutfakta dedi ki...

serap canım ellerine sağlık.. balık ve peyniri bir arada daha önce denememiştim ama nefis görünüyor..
sevgilerimle...

Işıl dedi ki...

ellerine saglık

Hatice dedi ki...

çok güzel görünüyor, rengarenk, doyurucu bir salata olmuş, ellerine sağlık, sevgiler...

keskinli dedi ki...

canim salata cok degisik ve enfes görünüyor bayiliyorum senin bu degisik tariflerine ellerine saglik

canim blogger yeni sisteme gecis yapmis o yüzden sablonu büyültemiyorum malesef kenarlar öyle bos kaliyor yazi sistemi felan degismis ayarlardan yeni sitemi onaylayinca böyle oldu kismet bakalim sevgiler

yeşim dedi ki...

nefis görünüyorserapcım...ellerine güzel gönlüne sağlık.öpüyorum.sevgiler...

Disalce dedi ki...

başlı başına bir öğün olmuş..ellerine sağlık...nefiss..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

çok lezzetli
ellerine sağlık

pelince dedi ki...

O sanal kaşıktan bende istiyorum ona göre ;)
ellerine sağlık...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Hobidünyam Woman Forum tarafından düzenlenen yemek etkinlikliklerinin 6.sı "KAHVALTILIKLAR" Etkinliğine ben fatosla-lezzetli-tarifler.blogspot.com ev sahibeliği yapacağım 22 EYLÜL _15 EKİM tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için kahvaltılık yiyecekler yapıp resmiyle birlikte tarifinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da fatos.ozturk@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum :)
Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE...

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler...

fatma dedi ki...

özellikle diyet yapanlar icin harika bir salata doyurucu ve tüm lezzetleri bir arada toplamissin tebrikler serapcim. sevgiler

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

himmmm cok güzel bir salata tarifi ellerinize saglik tam benlik olmus bu salata mutlaka denemeliyim sevgiler

eda dedi ki...

selammmmmm-Sevgili arkadasım cok tesekkürler-
Bu limon dilimlemeyi uzunca zaman önce yeni siz blogunuzu kesfettiğimde görmüş ve blogumdada birdilimbirtutam.blogspot izlenmeli yazım ile siz bu güzel sunumlara tutkun bir vaziyette bugün daha keyfle merhaba dediğim serap hanım yine güzel bir salata ile var olmuşsunuz-Önümüzdeki hafta irmikli tatlıyı yapıp resimleyecegim:)))
Blogspot olayına gelince evet zaten bir düzenleme getirecegim bu yıl.. zira sayfamın önceki- sonrası yok oldu sayfa atlanmıyor-
Alıntılar için güzel görüşüne cok tsk-İnanılmaz kayboluyorum yabancı sitelerde-Onları misafirlerime sundugumda hoş bir görsellik oluyor-Foto olayından sunamıyordum ama telefonum ile artık suan için güzel fotolar cekebiliyorum TABİ SİZ KADAR ASLA...Emegine yüregine saglık sevgili arkadasım-Birsey daha söylemeden edemiyecegim foodgawker de neden bulunmuyorsunuz olmalısınız bunu halletmeliyiz:))öpüyorum

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir salata. Ben peynirle ton balığını birlikte denememiştim. Neden hiç aklıma gelmemiş ?


ellerine sağlık
sevgiler