14.9.10

Blog tanitimi....!

Bugün tarif yok.....Sadece bir blog tanitimi var... Bir kac gün önce sayfama gelen cici bir yorumda söyle yaziyordu....

"Blog aleminde cok yeni ve acemiyim,

benide araniza alir ve destek olursaniz cok sevinirim."
 
Yoruma cevap vermek ve kimden oldugunu ögrenmek icin  iade i ziyarete gittim.
 
VE tabiki BERLIN'i  görünce mutlulugumu tahmin edebilirsiniz..Simdi Berlinden 3 kisi olduk...
(Fatma ablamizida alirsak insallah bu sayi 4 olacak)
 
Sevgili Sükran blogunu Agustosta acmis,dedigi gibi bu alemde cok yeni. Daha emekliyor.....
Bu gün kendisi ile tanismak firsatini buldum.Ona destek olmak icin  buradan blogunu tanitmak istiyorum.
 
            BEREKET SOFRASI   Tikla
 
                 Ziyaretinize  ve yorumlariniza sevinecektir...

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Iyi geceler canim benim, Sükran arkadasimizi sayende ziyaret ettim.... Insallah onu da bir dahaki blogcular bulusmasinda aramizda görürüz.... Sevgilerimle öpüyorum..

Adsız dedi ki...

Serapcim sen haarikasin, yorumlari görünce inanamadim. Tavsiyen icin cok tskler...

Sayfamdaki degisiklikleri senin sayende yapabildim, ama bu daha baslangic senden ve arkadaslardan cok ögrenecegim seyler olugunu düsünüyorum. Yardimin icin cok tskler...
Benimde herhangi bir yardimim olacaksa herzaman hazirim...

kalpkurabiye dedi ki...

aramıza yeni dostların katılıyor olması çok güzel Serap Hanım, duyarllığınız için teşekkürer hemen bereket sofrasına gidiyorum:))

Unknown dedi ki...

Canım hemen ziyarete gidiyor seni
öpüyorum.

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

merhaba sevgili bir dilim bir tutam bende blog dünyasinda cok yeni ve coooook acemiyim araniza benide alirsaniz memnun olurum sevgiler

özlem dedi ki...

bende daha yeniyim. inşallah benim bir çevrem olacak. çok güzel bir ortam arkadaşlık oluşuyor.
bereket sofrasını ziyarete gidiyorum.

fatma dedi ki...

canim serapcigim...tavsiyen üzerine sevgili sükrani ziyaret ettim güzel dileklerimi ilettim o heyecanla berlinden nurseli de ziyaret ettim . mutlulugumu anlatamam.darisi basima sayende onlarida takibe alacagim.bulusmamiz dilegiyle güzel arkadasim

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

merhaba serap hanim sizlerle tanismayi cok isterim berlinli blog dostlari cogaliyor en yakin zamanda bizlerde bir blogcu bulusmasi yapabiliriz beni her zaman arayabilirsiniz sevgiler.nursel ,017648181508

uyar-dan dedi ki...

arkadaşım gittim çok güzel bir blogla karşılaştım çok teşekkürler tanıttığın için bende yeniyim sizide beklerim