27.10.10

Bulusma

                                                 Berlin
                             Gecenlerde 1.Berlin bulusmamizi gerceklestirdik.
Daha önce bir etkinlik sayesinde Berlinde bir blogcu oldugunu ögrenmis ve Nesrini tanima firsati bulmustum
         Ardindan bu bulusma ile ilgili resime gelen yorumda beni takip eden ve sürekli yorum birakan Fatma ablamizinda  burada yasadigini ögrenince 3 kisi oldugumuz icin bayagi bir sevinmistim..Ardindan Sükran seslendi bende varim, bende  buradayim diye...Sükranin ardindan da Nurseli bulunca birbirimiz tanima vaktinin geldigini anladik.
           Kisin yine tesaddüfen ögrendigim ve telefonla görüstügüm diger Berlinli ama simdi Amerika'da yasayan sevgili Peri'nin ,ziyaret icin Berline gelis tarihide bu aya dek gelince, bulusma kacinilmaz oldu.Sipsak bir yer ayarlandi.Saat belirlendi ve tanisma gerceklesti.
          Diger 2 Almanya genel blog bulusmasinda oldugu gibi konusulan konular zaten belliydi.Blogla ilgili programlar, sorular,sorunlar, cesitli ürünler ve tabikide herzaman oldugu gibi yetmeyen saatlar.
Nurselimizin hepimize ayri ayri yaptirdigi cicek demetleri esliginde hosca gecen vakitten bir kare..
1.berlin bulusmasi
Nursel(Nurselin pasta evi)- Nesrin(Hayat Agaci)- Fatma abla(blogu henüz yok)-Sükran(Bereket Sofrasi)Bendeniz-Peri(Periler Sofrasi)

DSC06560_300x109

14 yorum:

nesrin dedi ki...

Benim icin cok güzel bir gündü. Sizi tanidigim icin mutluyum.

Krema Tadında dedi ki...

çok güzel bir toplantı olmuş sevgiler

peynir hösmelimi dedi ki...

Harika bir toplanti olmus canim.
Bak bayagi Berlinli varmis bloglarda:)
Sevgilerimle canim:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bursa'dan selamlar; çok güzel bir buluşma olduğuna eminim, bizlerde Kasımın 6 sıda buluşacağız, işallah bizimkide güzel geçer..Güzel paylaşımları paylaşmak dileklerimle,sevgilerrr...

keskinli dedi ki...

serapcim kimse yok yok dedin bak kac kisi olmussunuz tebrikler cok güzel bir blusma oldugundan emin insallah tam kis gelmeden bizde yine bir toplanti yapariz
bos zamanimda tüm arkadaslarin bloglarini gezicem insallah


bu arada etkinligine tarifim hazir maille yolladim resimleri alamzsan haber ver tekrar yollarim

kafama uygun bir tarif daha bulursam etkinlik bitmeden tekrar yollarim öptüm canim iyi geceler

ayrica telefonun icinde tekrar tesekkürler senin gibi bir dost kazandigim icin cok mutluyum :)))

Unknown dedi ki...

Canim benim, sayende bizler de Berlin`li arkadaslarimizi tanima sansina sahip olduk, belki birgün hepimiz biraraya gelebiliriz.... Sevgilerimle, nice güzel toplantilara...

Perilersofrasi dedi ki...

Bu arada sana kurabiyelerinin ne kadar lezzetli oldugunu soylemismiydim. Yegenlerin elinden bir tanesini zor aldim. Hersey icin tesekkurler...

kalpkurabiye dedi ki...

buluşma çok renkli olmuş kesinlikle ne güzel ülke dışındada olsa birsiniz... bir olabiliyorsunuz..:)

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

sevgili serap abla ,bende seningibi bir dost, arkadas tanidigim icin cok mutlu oldum,umarim nice bulusmalar gerceklestiririz bundan sonra sevgilerimle

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne güzel, keyifli bir buluşma olmuş besbelli. Sayende biz de tanışmış olduk. Senin aracılığınla benden de Berlin'de ki arkadaşlarımıza selamlar, sevgiler.

fatma dedi ki...

Bu bulusmayi organize edip, bizleri biraraya getirdigin icin, sana cok cok cok tesekkür ediyorum Serapcim.Gercekten kurabiyelerin nefisti.O gün eve geldikten sonra torunlarim geldi,kurabiyelerin fotograflarini cekemeden actik afiyetle yedik. Ellerine saglik canim arkadasim.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Serapçim merhabalar canim uzun bir aradan sonra nasilsin iysin insallah...ne güzel bir bulusma olmus harika vakit geçirmisiniz bu sekil bulusmalara gipteyle bakiyorum,seni öpüyorum canim sevgiler.

Cafe Pepela dedi ki...

MaşaAllah!
Ne kadar güzel bir buluşma olmuş,ben çok keyif alıyorum bu anılara/sohbetlere şahit olmaktan.
Hepiniz çok cicisiniz,muhabbettiniz daim olsun.
Diğer arkadaşlarımızı da bu vesile ile tanımak harika!
(Ayrıca çok tatlı,çok temiz bir yüzün var Serap ablacığım,maşaAllah.Kocaman sevgi ve selamlarımla)

kutsalsofra dedi ki...

fdemek Fatma abla blogu henüz yok öylemi,anladığım kadarıyla yakında olacak,
çok güzel bir buluşma olmuş,imreniyorum bu tanışan blogculara,
minik oğlum bir büyüsün,tanımadık blogcu bırakmıyacağım,herkese selmlar...