28.10.10

Yalanci yemekler etkinligi

                        Etkinlik

Etkinlik " YALANCI  YEMEKLER"

Yaklasik 4,5 yil önce actigim blog günlügümde etkinliklere büyük bir zevk ile  katilmaya calistim.Aylar gectikce "acaba bende bir etkinlige evsahipligi yapabilirmiyin "diye düsünüp, altindan kalkamam gerekcesi  ile adimi yazdirmayi cesaret edemedim.
Bundan  alti  ay evvel  sevgili Ayse Yamanin teklifini kiramayip büyük bir hevesle "hadi hayirlisi" deyip onun adi altinda gerceklesen etkinlige evsahibligi yapmaya sonunda kara verdim.
Gerci son zamanlarda bloglardaki etkinlik katiliminin azaldigini  izleyip üzülüyordum.
Hatta gecen ay mesaleyi devir alacagim  arkadasim Sevgili 'Chaplin Cafe' baska bir sebebten dolayi etkinligini iptal edince,tamam buraya kadarmis dedim.. Bende  birakiyorum diyerek sevgili Zehrayla (Eya's Cookies) dertlestim,dertlestim diyorum cünkü cok ama cok heveslendigim konusunu  bile aylar önce belirledigim,evsahibligi yapmanin heyecanini, hayalini kurdugum sey gerceklesmeyecekti.

Kendisi bana "hayir birakmamalisin... Bloglardaki durgunlugu sen canlandiracaksin ,böyle bir seyi aklina bile getirme..!" diye beni bol bol motive etti.

Buradan su anda karsinizda oldugum icin Zehrama ve tabiki etkinlik kodu icin yardimlarindan dolayi sevgili esine cok tesekkür ediyor ve etkinlik konusunu acikliyorum...

YALANCI YEMEKLER
Hani cogu zaman orjinalleri zahmetli  geldiginden veya zaman sıkıntsından veya  herhangi bir sebebten yalancisina basvurulan

 tatlisi, tuzlusu, eti, köftesi, böregi, cöregi, corbasi, pastasi, kurabiyesi  her neyse...yalanci olsun da..

 hepsinin yalanci tariflerini bekliyorum sizden.
Ve bol katilimli bir etkinlik olmasini arzu ediyorum..Bunu gercekten cani gönülden diliyorum..!

Haydi arkadaslar tariflerinizi ,katildiginiz sehir ve adinizla birlikte 15 Kasima kadar  bana E-mail yoluyla gönderin...Bende bu tarihten sonra yayinlayayim.
                                                  serapmail@web.de


Etkinlik kodunu sayfaniza eklemek icin yandan alabilirsiniz ...!

79 yorum:

Bengü dedi ki...

Serapçığım, yarın yalancı karnıyarık yapmayı planladım evdeki malzemeleri düşünüp. Blog arkadaşlarımı dolaşamadım bu aralar rahatsızlığından dolayı. Bir anda gözüme senin etkinliğin ilişti. Allah kısmet ederse, yarın yaptığım yemeği sana yollayacağım. Sağlıcakla kal canım.

Behiye Sönmez dedi ki...

bence bol katılımlı çok güzel bir etkinlik olacak,,şimdiden kolaylıklar diliyorum :)

Eya dedi ki...

Ay sayfama ekledim bileeeee...
Hadi hayirlisi,bol katilimli bir etkinlik olacak Serapcigim, hic merak etme, sonuna kadar arkandayiz, sevgilerimle

zehra

Emel Kurt dedi ki...

selam rabbim sana kolaylık versın,ınşallah bol katılımlı bir etkinlik olur. ben daha hiç bir etkinliğe katılmadım .nedendir bilmem üzerinde cok düşünmedım ınsallah seninkine katılmak istiyorum sevgıler.

Unknown dedi ki...

etkinliğin hayırlı olsun canım boool katılımlı olmasını dileyerek senin için güzel bir yalancı hazırlamaya gayret edicem inşaallah
sevgiyle kal

LaMa dedi ki...

ben de katilacak bir ertkinlik ariyordum, hani eski gunlere donme hevesi var ya bugunlerde bende:)
cok ozgun bbir konu olmus, logo da cok seker:)

kalpkurabiye dedi ki...

bırakmamış olmanıza çok sevindim serap hanım:))
konusu çok iilginç bir etkinlik olcak belli ki:))
hayırlı ve bol katılımlı olsun inşallah:))

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım benim sonuna kadar yanındayım ve desteğim logoyu şimdi yayınlıyorum. çok öperim seni

Disalce dedi ki...

canım konu çok güzel..bol katılımlı olur inş...
şimdiden aklıma bişeyler geliyor ama du bakalım:)

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

bol katılımlı günler canım

nesrin dedi ki...

Ne tarifler yazarim ben bu etkinlik icin. Bol katilimli bir etkinlik olsun. Sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Hemen keliyorum harika olmuş ablacığım!
Bol muhabbetli bir etkinlik olsun inşaAllah

YeMeK vAkTi dedi ki...

Süper bir konu olmuşş..Bol başarılar

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Sen davet edersin de ben katılmaz olur muyum hiç. En kısa zamanda yalancılarımı ifşa edeceğim senin için.
Bol katılımlı güzel bir etkinlik olacak emin ol.
Şimdiden kolaylıklar diliyorum.
Çok sevgiler,

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

hayirli olsun etkinlik
bu
yalancilar cok zaman yapiyoruz :)usendigimiz zamanda hemen yalancisina basvurmak kolay oluyor
kesinlikle katilmayi dusunuyorum
insallah katilim cok fazla olur bizlerde yararlaniriz.
Sevgilerimle...

Narince dedi ki...

Serap kabak etkinliğine katılmı düşünsene, bence herkes katılacaktır. Hatta benim bir kandırıkçı börek tarifim var onu alabilirsin. Yeni bir şeyler daha yaparım.

http://narince-narince.blogspot.com/2009/12/kandrkc-borek.html

mandalincikmazi dedi ki...

Sevgili Serap
logo çok güzel olmuş sabah sabah görünce gülümsetti beni :) etkinliğe çuk oturmuş...
Canım tabi ki etkinliğine seve seve katılırım
güzel davetin için çooooooook teşekkürler ..
Segiler........

mandalincikmazi dedi ki...

BU etkinliğe katılmayanın burnu pinokyo gibi olsun :)))

keskinli dedi ki...

canim yoklugumu farke eden tek kisi oldun vefakar arkadasim benim
mail attim deataylar yazili
etkinliginde bol katilimli gecer insallah bende katilacagim tabiki
sevgiler öptüm....

hdidem95 dedi ki...

EMİNİM ÇOK BEREKETLİ ETKİNLİK OLACAK İNŞALLAH BENDE KATILACAĞIM SEVGİLER

Sevil Şahin dedi ki...

blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Arkadaslarim hepinize ayri ayri tesekkür ederim.Katilma isteginiz beni cok mutlu etti.
Yildizcin ne güzel söylemissin."KATILMAYANIN BURNU PINOKYO GIBI OLSUN"
Bu cok hosuma gitti.

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhaba, bende etkinlik araciligiyla blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum. Izlemeyede aldim artik kaybetmem. Etkinlige katilmak istiyorum kismetse. Size kolay gelsin, guzel paylasimlarda gorusmek dilegi ile sevgiler.

Adsız dedi ki...

Serap'cim ilginc ve güzel etkinligine davetin icin öncelikle tesekkür ediyorum. Son zamanlarda etkinlikleri takip edemiyordum, ama senin etkinligine mutlaka tarif göndermeye calisacagim.
Bol katilimli bir etkinlik olmasi dilegiyle, hoscakal.

canan kufer dedi ki...

sevgili serap,

sitemde ziyaretine ve davetine cok tesekkür ederim, pek sevindim. en yakin zamanda "yalanci tarifimi" sana gönderecegim.

bu arada blog'un ile tanistigima cok sevindim.

sevgiler,
canan

Bengü dedi ki...

Serapçığım, Yalancı Karnıyarık hazır :) Sayfamdan alabilirsin.

Tijen dedi ki...

Cok eglenceli bir konu bu Serap'cigim! Dur bakalim bende yalanci ne varmis bir bakayim...

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım güzel davetin beni çok mutlu etti.inşallah ben de etkinliğine katılan isimlerden olacağım.çok heveslendiğin bu ilk etkinliğinde seni yalnız bırakmayacağım.bol katılımlı bir etkinlik olması dileğimle canım.sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

canım seni desteklemek amacıyla bannerını sayfama ekledim.bol katılımlı bir etkinlik olmasını dilerim...

Damak Tadı dedi ki...

Teşekkürler Serap'cığım..Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum canım..


Sevgiler..

SERAP UZUN--KARAKAZANDAN dedi ki...

Hayirli olsun etkinlik ins bol katilim olur,bende katilmak istiyorum.
Ayrica adasis bu arada :)

Adsız dedi ki...

ne yani kadınlar kulubü mü bu..ya biz erkekler katılamayız mı...?

saygılarımla, kâmil

Narince dedi ki...

Searp, tarifi yeniden yayımlayıp, etkinliğin duyurusunu yaptım, kolay gelsin komşum, pek zor bu işler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Serapcığım ne güzel bir etkinlik...

En kısa zamanda katılacağım canım ....

YELDA dedi ki...

Merhaba Serap Hanım bende bol katılımlı bir etkinlik diliyorum. Şimdi tarifimi size gönderdim çok sevdiğim yalancı tavuk göğsü çikolata soslu hımmm :)mail adresinize. Etkinlik kodunuda web siteme ekledim. Kolay gelsin..

Unknown dedi ki...

Kolay gelsin....

evatolyesi dedi ki...

Burnum uzamasın diye bir yalancı tarif bulup katılacağım artık:)
Kolaylıklar diliyorum
Sevgiler:)

asligibisiyok dedi ki...

Kolay gelsin sizlere, ben katıldım bile :) İyi düşünmüşsünüz.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Serap,
Eski blog yazarlarından biri olarak etkinliklerin son aylarda ki haline bende çok üzülüyordum.
Etkinlikler blogcuların birbirini tanıyıp, fikir edinebildikleri çok yararlı bir paylaşım.
Vazgeçmediğin çok iyi olmuş.
Konu çok ilginç, logo harika.
Hemen sayfama ekledim.
İnşallah bende etkinliğine katılacağım.
Şimdiden kolay gelsin.

tub@ dedi ki...

güzel bir etlinlik bende pembe tatlar aslı'da gördüm banneri ordan geldim, eğlenceli olacağa benziyor, inşallah katılacağım :)

sevgiler, kolaylıklar

eda dedi ki...

Selamlar sevgiler arkadasım-Elbette etkinlini okudum ve hiç düşünmeden katılırım dedim-Tesekkürler mesajın için ama şunu söyleyemeden gecemiyecegim hissettiğim ama tanımadıgım biri olarak davet etmeseniz bile siz için tereddütsüz katılırım-İnanıyorumki o güzel yüreginiz herkese acık-En kısa zamanda tariflerim ile sizi bilgilendirecegim-UMARIM AZ ÖZ AMA ÖZDE SUNUMLARINIZLA VAR OLAN BLOGUNUZDA BU ETKİNLİK İLEDE BÜYÜK BİR İMZA ATARSINIZ-SEVGİLERİMLE..

pelince dedi ki...

Serapcım vallahi bende yalancı tarifleri pek severim ;)) keyifle katılırım ...

Kolay gelsin..

Öpüyorum...

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik konusu bulmuşsun Serapcım.
Eve yeni geldim, bir dünya iş beni bekliyor. Tariflerime bir bakayım uygun birşey varsa ben de katılayım. Sana şimdiden kolay gelsin.

Sevgiler.

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim tabiki bende varim,aman sonra burnum uzar...neme lazim... kolay gelsin canim
sevgilerimle

pasa-kizi dedi ki...

etkinliginiz simdiden kolay gelsin ben bir yalanci tarifin linkini veriyorum eklerseniz sevinirim:)

http://pasasofram.blogcu.com/hamsili-coregin-yalancisi/6794988

ZUHAL dedi ki...

Selam serapcım.Etkinliğin hayırlı olsun.Bol katılım olur inşallah.Ben de mutlaka bir tarifle katılırım .Ben genelde kurabiye pasta yapıyorum onların yalancısı var mı avaba canım.Şaka bir tarafa seni canı gönülden destekliyorum canım.Herhalde çok heyecanlı bir olaydır bu Serapcım.Ben de olsa ne yapardım diye düşünmeden edemedim inan.En kısa zamanda görüşmek üzere.

*Ra dedi ki...

Şimdiden düşünmeye başlayayım.
Sevgiler.

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba,etkinliğinizden tesadüfen haberim oldu,kolay gelsin,bol katılımlı bir etkinlik olur umarım,
bende en kısa zamanda katılmak isterim,sevgiler selamlar

yemekbiraşk dedi ki...

gönlünüzce bir etkinlik olması dileğiyle
sevgiler
seval

Benhurum dedi ki...

Bol katılımlı ve bol keyifli bir etkinlik olacağını bende öngörüyorum;) ve bloğumda desteği de ihmal etmiyorum;)

Sevgilerimle...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Serap hanım, ben de "çocuklara özel yalancı muzlu pasta" tarifim ve kendi çektiğim 2 adet pasta fotoğrafımla etkinliğinize katılmak istiyorum. Sonuçlara göre bir ödül var mı acaba?

Saygılarımla..

(haftaya bloğumda yayınlayacağım da)
size haber veririm...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Logoyu da o zaman koyacağım.

bir dilim bir tutam dedi ki...

BENI DESTEKLEYEN VE ETKINLIGE KATILMAK ISTEYEN TÜM ARKADASLARIMA TEKRAR TEKRAR TESEKKÜRLER
Sevgili Zehram (Eya's cookies) yanimayacak insallah.Bu etkinlikle beraber bloglar sizlerin destekleri ile canlanacak..
SERAP

fatma dedi ki...

Serapcim.. Katilimin cok yüksek olacagina yürekten inaniyorum.Hersey gönlünce olsun,hepimiz yanindayiz arkadasim... sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,
Davetin üzerine yalancı ama çok lezzetli bir çorba yaptım ve sayfamda yayınladım. Logon da o kadar şirin ki onu da eklemeyi unutmadım.
Daha önce yapıp yalancı başlığı altında olan iki tarifime de link verdim. Hepsini yayınlayabilirsin.
Böyle güzel bir etkinliğe ev sahipliği yaptığın için çok teşekkür eder çalışmalarında kolaylıklar dilerim.
İstanbuldan kucak dolusu sevgiler,

Unknown dedi ki...

canım şimdiden bol katılımlı bir etkinlik diliyorum.kolaylıklar dilerim katılaya çalışacağım

Atike Momini Ziya dedi ki...

ohoo bu kadar yorum ve katılım isteği olan bir etkinlik kimbilir ne kadar güzel olur. kolay gelsin diyor ve bundan sonra üzülmeyeceğin nice nice etkinlikler diliyorum...sevgiler..

Alev dedi ki...

Serap cim

Haklisin uzun zamandir ben bile hicbir etkinlige katilmiyorum. Ayrica onumuzdeki ay yapacagim etkinligi bile unutmustum desem. HAtirlattigin icin saol. Simdiden etkinliginde basarilar. Bende dusuneyim kendi etkinligim ne olsun diye kara kara...

rumma dedi ki...

Tarifimi yolladım..

sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

canım bende yalancı işkembe çorbası yayınladım şuan yayında haberin olsun
sevgiler

YELDA dedi ki...

Merhaba Serap Hanım tarifimi size daha önce mail ile göndermiştim tarifin olduğu kayda etkinliğinizin linkinide ekledim teşekürler

Güloanne mutfakta dedi ki...

Merhaba arkadaşım biliyorum sizde yoğunsunuz ve etkinliğinize yalancı zeytinyağlı Biber dolmasıyla destek vermiştim.
Bende sizi Milföylü Lezzetler etkinliği için o güzel tariflerinizle desteğinizi bekliyorum

ozguluntarifleri dedi ki...

Serapcim sayfama tarifimi ekledim canim alabilirsin..
Biz bayanlarin yaratici gucu oldugu surece bol katilimli bir etkinlik olacak insallah... tarifleri merakla bekliyorum..
canim sana kolay gelsin diyor sevgilerimi gonderiyorum..

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Serap cığım,
Tavsiyelerin için teşekkürler, gerçekten etkinlikleri çok da takip etmiyordum. Şimdiden iki tarif aklımda, inşaallah katılacağım.
Sevgiler...

Esma Ercengiz dedi ki...

Konu çok güzel, logo da öyle...
ben de bir tarifimi gönderiyorum.. sevgiler..
http://vakitbuldukca.blogspot.com/2009/05/yalanc-sarma.html

makcig dedi ki...

Merhaba.Size yemeğimi mail attım .Ulaşıp ulaşmadığını bildirirseniz sevinirim.Teknoloji özrüm yüzünden size yük olacağım kusura bakmayın lütfen.Şehr-i Bursa'dan sevgilr...

PINAR dedi ki...

Merhaba ben de etkinliğe katılmak için mail yolladım,bi de buradan haber vereyim dedim :) Etkinliğin konusu çok hoşuma gitti,kolaylıklar diliyorum,selamlar...

http://lezzetpinari.blogspot.com/2010/10/yalanci-kol-boregi.html

Sevgi Küçük dedi ki...

Şu bir iki gün düşünüp denemeler yapacağım tutarsa mutlaka katılacağım! :)
Davetin için teşekkürler. Sevgiler

TarifKolik dedi ki...

Merhaba bende katılacağım inşallah. Bu aralar çok yoğundum. Sağlıklı ve boş olduğum bir vakit sizin için yalancı ve güzel bir yemek yapacağım inş. Herkeze selamlar..

Unknown dedi ki...

Hayırlı akşamlar diliyorum öncelikle,etkinliğe dahil edilebilecek bir tarif ekledim,mail göndermeyi beceremediğimden bizahmet blogdan almanızı rica ediyorum..Umarım renk katar etkinliğe,ayrıca birden fazla tarifle katılma şansımız varsa eğer,bikaç tarif daha göndermek isterim..sevgilerimle..

mandalincikmazi dedi ki...

Tamamdır canııım
mail attım :))
Kolaylıklar dilerim......

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır etkinliklere katılamıyordum ama bu etkinlik çok hoşuma gitti, hemen katılıyorum.
Sevgilerimle

Séwo dedi ki...

öncelikli olarak sitemi ziyaret edip yorum bıraktığın için tesekkur ediyorum:)) önerilerin çok işime yarayacak...hepsini yapacagım...çok güzel bir blogun var...bende yemek ve tatlar konusunda çok meraklıyım...değişik lezzetlere çok açığım..yaptığım şeyleri zaman içinde sizlerle paylaşacağım...etkinliğine muhakkak katılacağım..aklımda şimdiden bir sürü tarif var ama anladığım kadarıyla sadece tarif değil resimleride olması gerekiyor...yarın itibariyle yapmaya başlayıp hemen göndereceğim sana...bu arada etkinlik kodunu sayfama eklemek istedim ama nasıl yapılacağını bilemedim...yardımcı olursan sevinirim...

Hayattan Azıcık dedi ki...

Hemen yalancı bir tarifler arıyorum yapmak üzere :) etkinliğine katılacağım sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Etkinlik icin tarifi gönderdim kolayliklar dilerim Serap hanim
sevgiler

Unknown dedi ki...

Daha yeni blog sahibi olarak, bana bolca etkinlige katilmam onerildi ve o gun de karsima sizin etkinliginiz cikti. Sayfanizi ziyaret ettigimde cok begendim ve izlemeye aldim hemen. Sonra da basladim dusunmeye, ne uydursam diye :)) Aslında seneler once bir arkadasimin davetinde rastlamistim bu tarife. Yapmasi cok kolay. Etkinliginiz icin blog sayfamdan alabilirsiniz. İste linki ; http://hayattadindazamanlar.blogspot.com/2010/11/yalanc-baklaca-cevizli-cikolatal-milfoy.html

Bu arada etkinlige katılmak icin malimi de yolladim size :)
Kolay gelsin.

Asortik Krep dedi ki...

Jivagoda gördükten sonra bende etkinliğe katılmaya karar verdim.Size mail atıp tarifi ve fotoğrafları göndereceğim.
Tarifim "yalancı tavuk göğsü " :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

KPSS telaşından birşey hazırlayamadım ama merakla bekliyorum etkinlik tariflerini Serapçım. Sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Selam!
Etkinliğinize Jivago arkadaşımız davet etmişti. Ancak ben yoğunluğum yüzünden az önce buradaki tarifi yaptım. Sürenin bittiğini bile bile.
Size de bir göz atmanız için uğradım..
Sevgiyle...