21.10.10

Kuru meyvali sütlac

meyvali sütlac
KURU MEYVALI SÜTLAC
Malzeme:
1 su bardagi seker
1 corba kasigi pirincunu
3  corba kasigi    pirinc
1 litre Süt
Vanilya
Biraz kuru kayisi
üzüm,dut ve meyva sekerlemeleri(portakal,limon)
Yapilisi:
°Pirinci tencereye alip üzerini 4 parmak gececek kadar su ekleyin ve kaynamaya birakin.Pirincler biraz yumusayinca  süzün.
°Kuru meyvalari suya koyup yumusamalari icin bekletin.
°Sütü ve süzülmüs pirinci bir tencerede kaynamaya birakin
°Kaynadiktan 3 dakika sonra sekerini ekleyin.
Pirinclerin iyice yumusadigindan emin olunca pirinc ununu bir kasede biraz su ile inceltin ve sütlaca ekleyin.
°Yumusayan meyvalarin suyunu süzüp bunlarida sütlaca ekleyin.Vanilyasini katip ocaktan indirin.
°Kaseler bosaltin.Üzerine ister tarcin, ister dövülmüs antep fistigi ekleyin.

37 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

Saglıklımutfak dedi ki...

Canım benim öncelikle hatırını sorayım nasılsın? Bu aralar bende kuru meyvelere sarmış vaziyetteyim.Her şeyin içine katar oldum. Bunu da deneyelim. Ellerine sağlık

Bayram Kombesi dedi ki...

MEYVELISINI HIC DENEMEMISTIM. GORUNTU OLARAK GUZEL, DENEMEK LAZIM. ELLERINE SAGLIK.

Unknown dedi ki...

Canım günün aydın olsun yine süper
bir lezzet ellerine sağlık sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

serapcığım yorumun için teşkk.vallahı adını duyunca bayagı bende gülmüştüm ama değiştirme adı bu dedıler.bu arada senin sütlaçta gel beni ye dıyor yani.kuru meyve de çok yakışmış.resmi bile çekiyoinsanı.öptüm.

umutluhayat dedi ki...

mımmm çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık

özlem dedi ki...

çok güzel süper değişik bir sütlaç en kısa zamanda denemeliyim. ellerine sağlık.

sarımutfak-hande dedi ki...

hiç denemedim
renk rek güzel olmuş
ellerine sağlık canım

nesrin dedi ki...

Sütlacin icinde kuru meyveler harika olmustur. Ellerine saglik, sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

farklı bir tarif olmuş denemek lazım
sevgiler..

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

Sevil Şahin dedi ki...

hımm gercekten leziz olmuş ellerine sağlık nefis nefis
afiyet bal olsun

Tijen dedi ki...

Dün komşumuz bir tabak sütlaç önerdi ama almadım, yok yok yemeyeyim, artık dikkat etmeliyim yememe diyerek. Bak şimdi özendim!

kalpkurabiye dedi ki...

serap hanım;
ellerinize sağlık olsun çünkü kuru meyvelerle sütlaç lezzetini birleştirmek benim için kışkırtıcı her ikisini de çok seviyorum çünkü:))
sevgilerimle..
bir de etkinlikte kolaylıklar dilerim:)

Adsız dedi ki...

Emegine ellerine saglik canim, görüntü harika.Farkli sekilde denemek istedim ama kuru meyvali hic aklima gelmemisti.Denemek lazim...

Zaman akip gidiyor etkinligin icin birsey yapamadim ona üzülüyorum.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

farklı bir tatlı olmuş
ellerine sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

pek bir değişik pek bir leziz.Ellerine sağlık

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Nasıl da güzel bir görüntü, ellerine sağlık...

fatma dedi ki...

Canim benim ,bu harika tarifleri nerden buluyorsun.O kadar güzel görünüyorki..Sütlaci böyle yapmak hic aklima gelmezdi ellerine saglik Serapcim.sevgiler

dokuzuncubulut dedi ki...

Serapcım, yine ne güzellikler yapmışsın böyle. Sevdiğim bütün tatlar bir arada, hemen denerim ben bu tarifi. Ellerine sağlık arkadaşım.

Sevgiler.

Mutluanne dedi ki...

Görüntü süper elinize sağlık
sevgiler

Emel Kurt dedi ki...

selam cok ilginç bir sütlaç olmuş,alışılmışın dışında.eminim cok lezzetlidir,bizim kızlarda sütlaçı cok seviyor en kısa zamanda denemek isterim, sevgiler.

Disalce dedi ki...

çok güzel ve farklı olmuş..ellerine sağlık..

seda dedi ki...

Cok hos görünüyor valla Serap abla bende hic böyle bisey denememistim. Ellerine saglik. Etkinligin icin tarif aramakla mesgulüm ama aklima bir türlü bisey gelmiyor. Umari katilabilirim. Sevgiler...

eda dedi ki...

selamlar iyi geceler sevgili arkadasım-Her atılan baslık-görsellikle birleşen nice sunumlarda gözümüzü senlendirmektesin..Eminimki bu sütlaç hoş bir tad bırakmakta damaklarda..
yapılan ellerde emege-düşünülen yazılarda yüreginize saglık sevgili serap hanım..
Bu arada o gönül güzelliği ile bırakılan mesajlar içinde tesekkürler-
SEVGİ İLE KALINIZ...

Unknown dedi ki...

bloğumda sana bir ödülüm var uğrayıp alırsan sevinirim kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum
Bu arada tatlı harika görünüyor eline sağlık.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Çok farklı bir lezzet olmuş. Deneyeceğim.Ellerine sağlık.
Sevgi Küçük (sevgili sanat)

Not: Zencefil ve Tarçın'da sana mim bıraktım. ;)

Güloanne mutfakta dedi ki...

Yalancı yemeklerler etkinliği için tarifim var alırsanız sevirim hoşçakalın

mandalincikmazi dedi ki...

ne hoş olmuş renk renk gökkuşağı gibi
ellerine sağlık canım .....

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Çocukken yanmış sütlaç severdim. Çok
Lezzetli yansıyor.Ellerinize sağlık.

Saygılarımla

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim arkadasim benim... Sütlaci bu sekilde hic denememistim... Eminim bu tarif te, diger tüm tariflerin gibi harika bir lezzete sahiptir... Sevgilerimle öpüyorum seni...

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Sevgili Serap,
Senden bişey istesem? Sitemin hitlerini yükseltmek adına bana yardımcı olabilir misin? Arkadaş listende benim adımı göremedim, ekleyebilir misin,olumlu yönde faydası olacağına inanıyorum, şimdiden teşekkürler, sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ne kadar orjinal bir tarif bu. Eminim cocuklar cok severler. Denemeli mutlaka. Ellerinize saglik.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Sütlacın en renkli en zevkli hali olmuş bu tarif:)..
Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle:))..
aslı

narcicegirengi dedi ki...

Kulaga cok hos geliyor:) Denemeli, tadina bakar bakmaz donut vermeli:) Ellerine saglik. Sevgi ve muhabbetle.

ss dedi ki...

Merhabalar.FARKLILIKLAR İYİDİR..bu aşurende tıpkı diğeri gibi farklı ellerine sağlık.

Sara dedi ki...

Nefis!