22.12.10

Kagitta sebzeli levrek filetosu

Bu yemeyi Sertap Erener bit televizyon kanalinda yapmisti.Hafif olmasi nedeni ile ilgimi cekmis ve not almistim..O günden beridir ara sira yaparim...Gercekten cok hafif-yag yok-kizartma yok-bol sebzeli-yaninda salata ile tam bir diyet yemeyi
sebzeli balik
 Sertap Erener usulü
"Kagitta sebzeli levrek filetosu"
Malzemeler:
Kisi sayisina göre Levrek filetosu
Mantar,kabak,sarimsak,domates,taze sogan,biraz taze zencefil
Hazir teriyaki sos
Yagli firin kagidi
Limon dilimleri
Tuz karabiber
Yapilisi:
Balik filetolarini 1 gece önceden teriyaki soyuna yatirip bekletin.Sebzeleri dilim dilim dograyin.Zencefili ince ince dilimleyin.
Kisi sayisina göre yagli kagitlari kare kare kesin.Baliklari teriyaki sosundan cikarip kagitlara bölüstürün.Üzerine hazirlanan sebzeleri bölüstürün.Sonra kagitlari sıkı bir sekilde kapatın.Firin tepsisine dizin ve tepsiye bir cay bardagi su dökün.20-30 dakika pisirin.
Teriyaki sosundaki tuzdan dolayi tuzunu ona göre ayarlayin.
Salata esliginde limon dilimleri ile servis edin..
Arzu ederseniz kisilik degilde, baliklarin hepsini büyükce yaydiginiz kagida da koyup agzini kapatip pisirebilirsiniz.
Levrek yerine benim cok kullandigim ve hatta artik Türkiye'de de satilan panga baliginida kullanabilirsiniz.
Teriyaki sosu bulamazsaniz soya sosuda kullanabilirsiniz veyahut ta Emine Bederin teriyaki tarifi icin tikla...!
sebzeli balik

sebseli balik

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim benim, bu yemek tam benlik desene.... Hani diyet filan ya... Ellerine saglik, ben de kagitta birtakim yemekler yaparim ama baligi denemedim... Hele sebzeli hic yemedim... Denemem gerektigini düsünüyorum... Sizlere afiyetler olsun... Sevgilerimle,

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim ellerine saglik hafif lezzetli bir balik yemegi olmus...kendine iyi bak

evatolyesi dedi ki...

Bilgi için çok teşekkür ederim muskatın diğer adının hint cevizi olduğunu bilmiyordum bende özellikle patates püresinde kullanırım.
Balıkta çok güzel görünüyor afiyet olsun,
Sevgiler:)

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım;
elleriniz dert görmesin.
balığınız nefis görünüyorr..:))
balık ve sebzeler mis gibi olmuştur..

çeşnici Handan dedi ki...

Gerçekten çok hafif ve sağlıklı bir tarif olmuş çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Nilgün dedi ki...

Diyette olan için de ideal ve çok sağlıklı bir tarif. Ellerinize sağlık paylaşım için teşekkürler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmh harika hem nefiss hem lezziz :) daha ne olsun.. paylasimin icin tesekkürler canim..sicacik sevgilerimle..

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

ÇOK pratik ve hafif bir lezzet olmuş. Ellerine sağlık...

Saglıklımutfak dedi ki...

oh süper ellerine sağlık :) sevgiler

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok severim Serap'cığım ellerine sağlık olsun. Balık da, sebzelerde nefis görünüyor...
sevgiler.

Özgen dedi ki...

Merhaba ellerine sağlık
Bu tarifi ben de izlemiş ve denemiştim çok lezzetli olmuştu.Sevgiler...

nesrin dedi ki...

Mutlaka denemeliyim. ellerine saglik.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok pratik bir tarif. Malzemeler evde var ise yapması çok kısa...

Ellerine sağlık

sevgiler

Unknown dedi ki...

Balık benim vazgeçilmezim.Sebzeli bende yaparım çokda severim.

Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık
Sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyor. Benim için de süper bir yemek tam denemelik.
Sevgiler, iyi hafta sonları

sevimin sayfasi dedi ki...

nefis görünüyor serapcim.. sebzeli yemekler favorimdir, birde böyle denemek lazim
ellerine saglik canim

Magia da Inês dedi ki...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossas vidas... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♫♥

aslı dedi ki...

hmmm... haftasonu yapabilirim. ellerinize sağlık, sunumuda harika

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

canım serapcığım
ben alıp gitsem vede desemki
zaten arkadaşım bana !! hazırlamış !!
bişicik demezsin dimi komşum :))))
bende sebzeli severim serapcığım ellerine sağlık

Birsel ve İrem dedi ki...

Görüntü harika, ellerinize sağlık. Bu sene doğru dürüst balık yiyemedim, çok özlemişim. İlk fırsatta ben de deneyeceğim. Afiyet olsun.
Sevgiler.

NiLaY dedi ki...

ellerine sağlık canım oldukça sağlıklı bir yemek olmuş :)

Özge S. dedi ki...

kağıtta levrek!!! himmm... leziz geldi düşününce sebze suyunda! denemek gerek iyi fikir... ellerinize sağlık!

Unknown dedi ki...

BU yemek tam benim esime gore, saglikli :))