2.1.11

Atistirmalik milföy rulolari

Bu rulolari bir dergide görüp zaten sürekli buzlugumda bulundurdugum milföylerden carcabuk hazirladim.Gördügünüz tabaya yerlestirdim.. Bir kac dakika sonra tabak bombostu..hayretler icinde esime baktigimda .o da tadindan duydugu mutluluk ile birlikte bana gülümsüyordu..Bunun üzerine ikinci kez  pisirildi.Icindeki ceviz ile muhtesem bir tat...Partiler icin sofraya yakisir bir atistirmalik diye düsünüyorum...Az malzeme.. bol tat........
atistirmalik citirlar
 CEVIZLI DOMATESLI RULOLAR
Malzemeler;
Milföy hamuru-1 avuc iri cekilmis ceviz- 6 dilim kurutulmus domates-bir kasik tereyagi-bir yumurta sarisi
Yapilisi:
Kurutulmus domatesleri yumusamalari icin biraz suda bekletin,iyice süzün ve minik minik dograyin.Domatesleri cevizleri ve iyice yumusamis tereyagini  karistirin.Milföyü merdane yardimi ile biraz inceltin...ortadan ikiye bölün..
Milföylerin üzerine bu karisimi sürün ve genis tarafindan rulo seklinde sarin.ucuna su sürüp yapismasini saglayin.1 parmak kalinliginda kesip yagli kagit sarilmis tepsiye dizin..Yumurta sarisi sürüp 200 dereceli firinde10 15 dakika pisirin.
Rulolar fazla kalin olmasin.Sadece iki defa sarilacak sekilde rulo yapin.

Milföy rulolari

28 yorum:

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

benzer bir tarifi ben denemek istiyordum sadece içindeki malzemeler farklı.hoş bir tat olmuş ellerinize sağlık afiyetler olsun.

TATLI TUZLU dedi ki...

KURU DOMATESI ICINDE HAYAL EDEMIYORUM:MUTLAKA DENEMEM LAZIM:TESEKKÜRLER AFIYET OLSUN;ELLERINIZE SAGLIK

mintinin dünyası dedi ki...

BUNLAR NASIL LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR BÖYLE.ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.ÇAYIN YANINDA NEFİS OLACAĞI GARANTİ.SEVGİLER ARKADAŞIM.

nesrin dedi ki...

Sürpriz bir lezzeti olmali. Ellerine saglik.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

az malzeme bol lezzet
ellerine sağlk arkadaşım

Unknown dedi ki...

Serapcim ellerine saglik, böyle atistirmaliklara can kurban... Hele de icinde ceviz varsa.... Esin cok hakli, afiyetler olsun.... Sevgilerimle, yeni senenin bu ilk haftasinda hersey gönlünce olsun...

Ferkay dedi ki...

Serap cım ben bayıldım milföylere.
Hemen deneyeceğim, Ellerine sağlık
Sevgiler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

güzel bir kombination.. eminim cok lezzetlidir..ellerine saglik canim..sicacik sevgilerimle..

fatma dedi ki...

Tabakta kalsa sasardim, vallahi bende dayanamazdim ellerine saglik Serapcigim..

Unknown dedi ki...

Serapcım elelrine sağlık harika olmuş
mutlu haftalar sımsıcak sevgiler...

Yeşim dedi ki...

Nefis gözüküyor.
ben zeytin ezmelisini yapıyorum bu tarifin ama seninki muhteşem :)
en kısa zamanda deniyeceğim.
sevgiler.

Saglıklımutfak dedi ki...

severim böyle pratik hafif atıştırmalıkları. Eline sağlık Serapcım:) sevgiler

Stil Direktoru dedi ki...

İyi seneler ellerine sağlık canım :) sevgiler

Tarifkolik - Öznur dedi ki...

çok farklı ve hoş olmuş elinize sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım;
herzaman olduğunuz gibi yine marifet ve yaratıcılığınızı konuşturmuşsunuz..
ceviz ve domatesin çok renkli bir uyumu olduğunu tahmin ediyor, sizi canı gönülden tebrik ediyorum nacizane..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba; iyi yıllarrr...Çok leziz bir lezzet olmuş denemek isterim,ellerine sağlık...sevgilerrr...

Zehra Gürgen dedi ki...

Bende seviyorum bu ruloları, hep tatlısını denemişim ama domatesliside ne güzel görünüyor?
çok güzel bir tarif ellerine sağlık canım..

sevimin sayfasi dedi ki...

serapcim, süper görünüyorlar
ellerine saglik
bende evde milföy hamurunu hic eksik etmem, canim birden birseyler cektiginde cok iyi oluyor
öpüyorum canim

Mutfak Havlusu dedi ki...

Aaaa hem kolay hemde kesinlikle daha tatmadna eminim lezzi birşey bu:)
bende deneyeceğim dolabta milföy var evde de domates kurusu daha demin annemle teyzemin kabuklarını kırdığı cevizler herşey tamam:)
çok teşekkürler tarif için.selamlar.

Özgen dedi ki...

Merhaba eline sağlık pratik ve lezzetli olmuşlar.Denemek isterim. Sevgiler...

Gönülünce dedi ki...

Milföylü lezzetleri severim bu rulolarda nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...


Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık nefis olmuşlar canım

Tijen dedi ki...

Bir de ev yapımı olacaktı ki hamuru nasıl yenirdi afiyetle. (Artık milföy hamuru yiyemiyorum da)

seda dedi ki...

cok güzel görünüyorlar. Canim cekti valla. Ellerine saglik. Sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Çoook güzel olmuşlar. Bir çırpıda bitmesine şaşmamalı:))
Dergideki güzel tariflerini de okudum, ellerine sağlık arkadaşım...
Sevgiler...

evatolyesi dedi ki...

Tabaktakiler bitmeyecek gibi değiş:)
Ellerinize sağlık

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım yaa zencefille ilgili güzel bilgiler için teşekkürler... ufak ufak deneyeceğim... Domatesli milföyler hoş olmuş, evdeki bir kavanoz kuru domates için bana bir alternatif doğdu... Ellerine sağlık... Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Serap ablacım,dünkü brunch icin tekrar cook tesekkur ederim hersey cok güzeldi, hazırladığın hersey ayri ayri cok lezzetliydi özelliklede bu rulolar ,en kısa zamanda bende deneyecegim tekrar ellerine sağlık selamlar Fatoş