10.1.11

fish finger ile kizilderili

fish fingers
Fish Finger ile kizilderili 
Malzemeler
Fish finger(donmus balik köftesi)
Pilav
gözleri icin turp , zeytin ve yesil biber
saç tokası,ağzı ve boynu için kirmizi biber
burnu icin havuc
boyun bağı ve tokalari icin bir kaç roka yaprağı
Yapılışı
Kızılderilinin yüzü icin pilavi yuvarlak bir kaseye koyup tabaga ters cevirin.Balik köftelerini pisirin ve resimde görüldügü gibi tabaga yerlestirin.
Kirmizi biberi sekilli kesin.Yesil yapraklarla tokayi tamamlayin.Gözleri icin bir dilim turp ve siyah zeytinden faydalanarak hazirlayin.Ağzi için kirmizi biberden yarim ay seklinde bir parça kesin burnu için havuçtan bir ücgen kesip yerlestirin.

26 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Serapcığım bu ne hoş bir lezzet ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Cok yaratici bir calisma olmus.

Saglıklımutfak dedi ki...

yerim senin kızılderilini:) çok şeker olmuş:) eline sağlık

Emel Kurt dedi ki...

selam bu ne şirin bir kızılderili, insan yemeye kıyamıyacak.ellerinize,emeğinize,fikrinize sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Günaydinlar canim benim, aksam oglumla senin cocuklar icin hazirladigin lezzetlere baktim... Bilhassa araba seklindeki balik köftelerine bayildi, simdi okulda, gelsin, bugünkü yayinini da gösterecegim... Ellerine saglik canim benim.... Sevgilerimle,

Gönülünce dedi ki...

Harika bir sunum olmuş...Bence hem küçükler hem büyükler bayılır bu sunuma...Ellerine sağlık arkadaşım...

Sevgiler...

Eya dedi ki...

Hahahaay....bayildim Serap ya...harikasin

zehra

fatma dedi ki...

Serapcigiiim harika olmus.Emegine ellerine saglik canim benim.

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Hanım:))
mükemmel ötesisiniz:))
harika harika harika:))

Egeden Tarifler dedi ki...

Çok şirin olmuş, elinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Alemsin walla kuzen!...
Ne guzel olmus bu sunum:)))

gulsev dedi ki...

Kızılderilide çok güzel olmuş, daha önceden hazırladığınız aile arabanızda :)
Elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Abla..... bu menüyü kime hazirladin.... ve kime yedirdin merak ettim !!!!!!!

Özgen dedi ki...

Çocuklar için çok güzel şeyler hazırlıyorsun sevgiler...

evatolyesi dedi ki...

Çocukların bayılacağı bir sunum:)
Ellerinize sağlık
Sevgiler

eda dedi ki...

Sevgili serap hanım blogumile ilgili bırakmış oldugunuz notu okudum gelen yorumları yayınlamadım nedeni ise sanki yorum bekliyormuşluk düşünülmesin diydir-TESEKKÜRLER..
Sizi tanımıyorum elbette ama yıllardır büyük bir sevgi ile takip etmekteyim hoş bir emek sergileyen sunum dolu blogunuzu..
Blogumu bırakma nedenime gelince yogun bir tempoda işim dışında gelişen baska bir iş aralıgı-Bunu önümüzdeki sürecte muhakkak paylaşacagım siz ve sizin gibi sevdiğim arkadaslarımla-Bu arada com adresi alıp degişik bir formatla burda olacagım-Bu arada sunumlarınız görselliği dairemde hatta inanın bankamdaki arkadaslarımla paylaşılmakta onların begenilerinide yaptıklarıyla görmekteyim-Kişilerin beklentilerinin hep bu güzel paylaşımlarda varolunması ve tebessüm ile merhabalarda devam etmesi dileği ile sevgilerimi bırakıyorum..KIZILDERELİ HOŞ AMA KURTLARA BAYILDIM:))

narcicegirengi dedi ki...

Cok cici gorunuyor:) Bayildim:)
Ellerine saglik Serapcigim. cok hos fikir. Sevgilerimle:)

minimutfaktan dedi ki...

Süper olmuş ya bayıldım

Perilersofrasi dedi ki...

Bu tabagi goren en istahsiz cocuk bile bastan cikar. Cocuguma ne yedirebilirim diyen annelere, iste buyrun derim. Tesekkurler canim :))

cristina dedi ki...

Hello !!
My name is Cristina, I'm from Romania. Me and my family(one husband, one child) loves Turkye. Since 7 years, we spent our summer holiday in Turkey. This year, in april, on 16, we will go to visit Istanbul, and in summer we'll go to Bodrum. I'm very glad to fin this blog, because we also, love turkish cuisine. It's hard to me to translate the receipes. Don't you have an english translate ?
Thank you and I look forward for your answer.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

cok tatli olmus bu ,insanin yiyesi gelmez :)

ayrica kizarmis baligada bailirim :)
ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

Serapcim bu yorum benden degil, ufak kizim Sudeden geliyor.
Serap teyzenin Indiansi cok güzel olmus yerim ben onlari dedi ve EDEKA'dan Fischstäbchen almaya gitti :-))))
Kac tane Indianer yedi saymadim :-)ellerine saglik Serap teyzenin dedi ;-)

My Smitten World dedi ki...

hahaha harika bir fikir... kücük adamima göre tam :)

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok seker olmus ellerine saglik canim..sicacik sevgilerimle..

Oglak Kizlari dedi ki...

Serap,

Kıza bu Fish finger ları versem mi vermesemmi karar veremiyorum. Tabağında öyle güzel olmuşki.
Ellerine sağlık.

Endişeli anne Çiğdem

Pasta Tarifleri dedi ki...

çok tatlı çok hoş elinize sağlık.