18.4.11

Blog tanitimi"pasta sarayim"

                                                            BLOG TANITIMI...............!

                              Bundan yaklasik 1 yil önce, yasadigim sehirde beni yakindan takip ve sürekli yorum yazan ama blogu olmayan Fatma ablamizdan bahsetmistim.O günkü bulusmada bana hobby olarak pasta yaptigini ve hic bir egitim almadigini,kendi kendine internetten yararlanarak pastalar yaptigini söylemisti.Elinde de bu pastalarindan olusan bir sürü resimleri görünce bir birinden güzel pastalari blog dünyasinda muhakkak paylasmasini tavsiye etmistim..
                             Aslinda kendisininde  aklindan geciyormus..Ama elinde hem net ceken bir fotograf makinasi olmadigindan hemde bilgisayarinda problem yasadigindan bir türlü cesaret edememis...
Evet Fatma ablamiz da artik Blog dünyasina birbirinden hos pastalari ile katildi...Gerci resimleri hala eski fotograf makinasindan imis ama olsun.Cok cici hos pastalar var.
                                                              PASTA SARAYIM  
                                                                        Ziyaterinize sevinecektir....!
                                           www.pastasarayim.blogspot.com

Fatma ablacim gerci blogunu maalesef bloglarin cok durgun oldugu bir zamanda actin ama yinede bol yorumlu bol izleyicili olsun....!Hayirli olsun...!

10 yorum:

Pasta sarayim dedi ki...

Sana binlerce kez tesekkür ederim.
Blog acmayi her nekadar istesemde
sen olmasaydin yine cesaret edemiyecektim.Bu blogu herseyiyle
A dan Z ye sana borcluyum.Yasamin boyunca hersey gönlünce olsun güzel kalpli arkadasim...seni sevgiyle
öpüyorum....

Zehra Gürgen dedi ki...

hayırlı olsun, girip gezeceğim.sevgiler..

Perilersofrasi dedi ki...

Canim arkadasim emeklerine saglik, Fatma ablamizin yaptigi sanat eseri pastalari blogu olmadigi icin genis kitlelere tanitamasi beni cok uzuyordu, sana ona verdigin destek icin cok tesekkurler, uzakta olmak cok zor insanin eli kolu bagli ama insanin dostlarinin olmasi kadar guzel bir duygu yok. Iyiki hepiniz hayatimdasiniz.Hepinizi kocaman opuyorum....

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

arkadaşınızın sayfasını inceledim ...güzel el emekleri var...ellerine sağlık...

aytop dedi ki...

Merhabalar sevgili serap hanım-Blogunu tanıttıgınız arkadas ile ilgili daha öncede yazdıgınız yazıyı okumuştum bugün sizin blogunuzu tekrar ziayert ettiğimde pasta sarayımı elbette ziyaret ettim gercekten zahmetli pastalar ile var olmuş-Arkadasımızın emegine saglık güzelliklerde var olmak-teşvik siz adınada şıklık olmuş-Zaten nezih olan blogunuz ile takibimi bitirmedim-TESEKKÜRLER SEVGİLER

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Başarılar dilerim hemen bakıyorum sevgielr..

Unknown dedi ki...

Bizleri Fatma hanim ile bulusturdugun icin sagolasin Serapcigim, gönlü güzel, yüzü güzel arkadasim benim... Bu arada yeni sayfa düzenin hayirli olsun... Sevgilerimle, yakinda görüsmek dilegiyle..:)

lezzettabağı dedi ki...

Serapcığım sevgili fatma hanımın bloğunu hemen yorumum biter bitmez gezeceğim sen tavsiye ettiğine göre eminim bir blog arkadaşım daha kazanacağım sevgi ve selamlar. inşallah şu blog sorunları en kısa zamanda hallolur..

durutarifler dedi ki...

Hayırlı olsun. Takipçisi olacağız. Sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

arkadaşının bloguna baktım ve beğendim;) çok güzel pastalar var, emeğine sağlık, hayırlı, uğurlu olsun.....