21.4.11

tatli Pizza

tatli pizza


TATLI PIZZA
Malzemeler
1 paket vanilyali Dr.Oetker creme ole Puding
Degisik yumusak meyvalar
Incir-cilek-muz-ahududu-üzüm-kivi
Beyaz cikolata rendesi
Hazirlanisi
Pudingi üzerindeki talimata göre hazirlayin.
Meyvalari ince dilimleyin.
Birer kisilik pasta tabaklarina 2-3 kasik  pudingi yuvarlak sekilde yayin.Üzerine meyvalari yerlestirin.Kenarlarinin 1 cm acik kalsin
Daha sonra rendelenmis beyaz cikolatayi serpin.
Kasik ile birlikta servis edin.
Afiyet olsun

Tatli pizza

28 yorum:

Unknown dedi ki...

Serap'cım aklına ve yüreğine,elleri
ne sağlık süper öpüyorum.

Eya dedi ki...

Bu sicak yaz günleri icin ideal bir lezzet arkadasim...ellerine saglik, sevgiler

zehra

mine dedi ki...

amanın bu ne güzel bir pizza ellerine sağlık

Limon çiçekleri dedi ki...

ya bu ne güzel,ne hafif,ne lezzetli bir fikir böyle!Ellerine sağlık canımcım..

Unknown dedi ki...

harika süper bişey olmuş ellerine sağlık canım

nesrin dedi ki...

Serap abla kurye ile biraz bana da yollar misin?

Özgen dedi ki...

Ne kadar değişik ve hafif bir tarif olmuş elinize sağlık sevgiler...

Pasta sarayim dedi ki...

Aman yarabbi...bu ne güzel sunum.
renk cümbüsü adeta tadindan zaten hic süphem yok.Ellerine saglik
canim benim.Sevgilerimle..

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

tam yaz tatlısı olmuşş,görüntü harika.ellerinize sağlık.

Hayatın Tatları dedi ki...

süper bir buluş tamda bizlik üstelik. ellerine sağlık canım.

LEZZETİKRAM dedi ki...

nefis bir pizza olmuş ;) çok fresh

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

meyve yemenin en tatlı yolu olmuş bu.....ellerinize sağlık

Tarifkolik dedi ki...

Eline sağlık Serapçım sevgiler..

mimosacafe dedi ki...

harika birseye benziyor, hafif ve az kalorili oldugunu dusunuyorum, lezzeti de nefis olmali ellerine saglik. bu arada yeni adrese tasindim ben Turkiyedeki blogspot problemlerinden oturu. http://mimosacafe.net/ adresindeyim beklerim :) sevgiler.

Cafe Pepela dedi ki...

Özel Mesaj:

Serap ablacığım, merhabalar.
İyi niyetin ve mutevazı duruşun her zaman sıcacık bir enerji veriyor ruhuma.

İçtenliğin ve ilgin için gönülden teşekkür ederim.

Kalbi sevgi ve selamlarımla

sevimin sayfasi dedi ki...

pizza süper...en kisa zamanda yapmam lazim...
ellerine saglik serapcim

Unknown dedi ki...

Sukur kavusturana kuzen:))
Telfonda anlatmistin ama fotograflardan supper oldugu anlasiliyor:)

keskinli dedi ki...

serapcim yine harika bir sunum cikmis her zaman dedigim gibi bayiliyorum senin bu fikirlerine ellerine saglik sevgiler

Arzu dedi ki...

cok guzel bir fikir, deneyecegim, tesekkurler

kemalpsatatlisi dedi ki...

Bu gerçekten ilginç bir tarif Serap cığım, ben önce alttaki puding katını kurabiye hamuru sandım, hmm meğerse pudingmiş:) Ellerine sağlık, meyveli görüntüsü harika olmuş. İyi haftalar, sevgiler...

birsence dedi ki...

canımmm nasıl özledim bir bilsen tariflerini..şükür kavuştuk.....öpüyorum kocaman kocaman...

Behiye Sönmez dedi ki...

çok güzel bir fikir,ben daha neler öğreneceğim acaba becerikli bogger arkadaşlarımdan :)afiyetler olsun

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik serap ablacim cok hos bir sunum olmus :)) sicacik sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

Serap Ablacım:) senden gördüğüm en özgün fikirlerden:)
harikasın :) denemem dileği ile:))

Unknown dedi ki...

Vayyyy diyorum başka birşey diyemiyorum. Harika görünüyor. Ellerine sağlık...

NESLiiCE dedi ki...

COK TATLI GÖZÜKÜYOR GÖRÜNTÜSÜDE :) ELLERINIZE SAGLIK

Unknown dedi ki...

Çok şeker çok tatlı bir fikir çok sevdim..elinize sağlık Serap hanım...sevgiler

Deniz dedi ki...

Ne harika fikir. Çok hoş bir tatlı olmuş.