5.4.11

Subattan sonra



Hepimizin bildigi gibi bloglar uzun bir süredir komik bir sebebten dolayi kapali.Yukaridaki istatistiklerde bunu net bir sekilde gösteriyor.Bir cok blog arkadasim suskun.....Bir cok blog arkadasimdan haber alamiyorum.Postlarima  gelen yorumlar iyice azaldi.Ziyaretciler desen günde 3 -5 i civarinda..Ara sira acildi acilacak yazilari okuyorum ama yinede istatistiklere bakinca durum gayet net bir sekilde ortada... Ve hal  böyle olunca acikcasi benimde icimden yayin yapmak gelmiyor.

Her nekadar blogumu kendime ve ileride cocuklarima arsif niteliginde olmasi icin  acsamda,arkadaslarimin durumu böyleyken icimden bir sey gelmiyor.

Vatanimin dört bir tarafindan,hic tanimadim kisilerden gelen sevgi ve selam iletileri esliginde "eline saglik" mesajlarini ve bu baglamda kurulan her ne kadar sanalda olsa,dostluklar, insanin hosuna gidiyor.
Dilegim bir an önce su komik yasagin kaldirilmasi.....!

9 yorum:

mine dedi ki...

yılmayıp devam etmeli

Unknown dedi ki...

Sana sonuna kadar katiliyorum Serapcigim... Ama güzel memleketimin, bir takim güzel kararlarina :) saygi duymak zorunda kaliyorum.... Bu durum üzücü olmaktan öte trajikomik... Temmennim senin, benim gibi tüm arkadaslarimizin istahlari kacmadan eski günlere geri dönebilmek... Öpüyorum yanaklarindan,,,,

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Kesinlikle size katılıyorum,şu anda ben bloğuma girip arkadaşlarımı gezebiliyorum ama bir çok kişi bana ulaşamıyor,izleyicilerim çok düştü ama ben bunların geçeçeğini inanıyorum.
sevgiler..

muhabbetsofrasi dedi ki...

düzelir bir gün inşallah
yılmak yok

bloğunuzu beğendim takibe aldım sizi :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

canım ne kadar da güzel ifade etmişsin hepimizin bu dönemdeki keyifsizliğini:(( düzelecek inşallah

Yasemin dedi ki...

Hakikatten ne guzel dile getirmissin hislerimi. Icimden yazmak dahi gelmiyor. Onceden her gun ortalama bir post yazardim. Simdi ise cok nadir yaziyorum. Ayni sekilde takip ettigim kisilerin de keyfi kacmis olmali ki onlar da pek yazmiyor. Artik kalksin yasaklar, gelsin yazilar!

Özgen dedi ki...

Çok haklısınız ama ben inatla yazıyorum neyseki durum eskiye göre biraz daha iyi. Önceleri nerdeyse hiç açamıyordum

Ferkay dedi ki...

Bu günlerde geçecek Serapcım eskiye döneceğiz.
Öpüyoerum canım..

Perilersofrasi dedi ki...

Bu nasil bir can sıkıcı durum ya. Yani blogcu arkadaslara allah sabir versin. Uzgunum Serapcim, ya inat edip devam edeceksin yada com. lu bir sayfa alacaksin ve ne olursa olsun sayfani bilgisayarina yada ekstra alacagin bir hard drivere kopyala yani yedegini al.Onca yil onca emek var cunki. Sevgiler canim.