19.5.11

Bir yastikta 50 yil

Sevgili Annem ve babam icin hazirldigim 50. evlilik yildönümü kurabiyleri..Kurabiye hamuru tarifi burada
Üzerini seker hamuru ile kapladim..Resimler ise ince kagida yayilmis seker hamuru üzerine basildi..
Onlara beraber yasamlarinda daha nice mutlu ve sihhatli günler diliyorum..Iyiki varsiniz....
SIZI COK SEVIYORUM
kurabiyeKurabiye 50 yil
Kurabiye
kurabiye
evlilik yildönümüevlilik yildönümü
Assagidaki pastayida" ben yaptim" demek isterdim ama maalesef....:-/
 Sevgili kuzen Damla'nin annem ve babama yaptirdigi sürpriz  pasta.Tema olarak ciceklerle dolu  terastaki sandalyeleri,kahveleri ve de tabiki köpekleri Nina secildi.Babamin elinde de tabiki vazgecemedigi bulmacasi....! Pastayi sevgili Nilay/Kitchenaclock hazirladi.
evllik yildönümü pastasi

34 yorum:

Gülsüm dedi ki...

Vay be ne güzel olmus... Ne kadarda güzel ve yakisikliymislar... Kurabiyelere bayildim. Emegine saglik... Bu ciftide Allah nazardan saklasin...

Pasta sarayim dedi ki...

Allah ömürlerini uzun,mutluluklarini daim etsin.Harika bir tablo, pasta süper olmus.Ya senin yaptigin kurabiyelere ne demeli.Hayranlikla seyrettim,mükemmel ötesi olmuslar...ellerine saglik canim arkadasim...tekrar hosgeldin,buralar sensiz olmuyor Serabim:))

Eya dedi ki...

Arkadasiiiiim...hosgeldin...sefalar getirdin. Fotograflar harika...hatta harika ötesi...allah saglikla nice mutlu yillar yasamayi nasip etsin. Kurabiyelere diyecek söz yok...muhtesem...nefis...harika v.s.

Sevgilerimle

zehra

nesrin dedi ki...

Allah ikisini de basinizdan eksik etmesin. 50 yil bir ömür. Kurabiyeleri daha da muhtesem olmus pastasindan. Darisi esinle senin basina olsun.

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne kadar zarif ve hoş görünüyorlar, tebrik ederim. Daha nice güzel yıllara inşallah. Darısı hepimizin başına:))
Kurabiyelerine bayıldım Serap'cığım ellerine sağlık. Çok şık olmuşlar. Pastaları da ayrı güzel.
Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Özgen dedi ki...

Hepsi ne kadar da mükemmel olmuş ellerinize sağlık Allah ayırmasın nice yıllara sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

maşaallah! Allah nice güzel uzun seneler nasip eylesin...
kurabiyeler çok zarif ve şık olmuş..
pasta ise mükemmel yapanı kutlamak lazım..

sevgiler..

Unknown dedi ki...

Hosgeldin Serapcigim... Daha nice saglikli, uzun beraberlikler diliyorum anneciginle, babacigina... Cok hos, zarif kurabiyeler hazirlamissin onlara... Ellerine saglik arkadasim... Ayrica pastalari da cok hos... Ne mutlu onlara... Rabbim, hepimize onlar gibi mutlu, uzun birliktelikler nasip etsin.... Sevgilerimle,

kalpkurabiye dedi ki...

ne kadar mükemmel bir olay:))
birlikte yarım yüzyıl..
anne ve babamın çeyrek yüzyılına şahit oldum bu yıl:) dierim bizde 50. yıllaını kutlarız:)
canı gönülden kutluyorum Serap Ablacım..

TATESAL dedi ki...

Rabbim daha nice yıllara sağlıkla,huzurla ulaştırsın...Çok duygulandım Serap Hanım....harika
bir süpriz olmuş anne ve babanız için...sizin gibi ince düşünceli bir evlada sahip oldukları için ayrıca çok şanslılar....her zaman naif ve güzel insan olduğunuzu vurguluyorum....sevgiyle ve sağlıkla hep beraber nice yıllara arkadaşım....

Sacide dedi ki...

Serap Ablacım, Kurabiyelerin harıka ötesi olmuş ama Annen ve Babam Mükemmeller! Rabbim daha nice nice uzun saglıklı ömürler nasib eylesin ikisine.
Sevgilerimie..

emelce yemek dedi ki...

allah anne babalarimiza uzun ömür versin,ve bizlere de 50. yillari kutlamayi nasip etsin.kurabiyelere gelince inan ki gözümü alamadim ,üst üste inceledim harika olmuslar,ellerine saglik,sevgiler

Unknown dedi ki...

Serap'cım anne ve babacığına sağlık
ve mutluluk dolu nice güzel 50.se
neler dilerim.Kurabiyeler harika el
lerine sağlık öpüyorum.

CANBOGAZDAN dedi ki...

50 yil dile kolay... Herkese nasip olmayacak bir saadet yakalamislar. Bu arada kurabiyelere bayildim, sevgiler :)

Saglıklı Mutfak Hilal dedi ki...

Allah ayırmasın canım. Sağlıkla uzun ömürler birlikte yaşamak nasip etsin . 50. yılları kutlu olsun . Ellerine sağlık

^zeynep^ dedi ki...

Masallah diyorum kendilerine, çok tatlilar! hersey mükemmel olmus ! ellerinize saglik!

darisi basimiza :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

>>>>>>>>>>>>>>>>>TÜM IYI DILEKLERINIZ ICIN HEPINIZE AYRI AYRI TESEKKÜR EDERIM>>>>>>>>>>

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

:) önce kurabiyeleri gördüm dedim inanmiyorummm :) ablacim senmi yaptin onlari? sen daha yeni ögrenmedinmi seker hamurunu? ya sasakaldim vallahi bunca kiza zamanda bu kadar basari helal olsun sana :)) ne kadar düzgün titiz bir calisma, müthis ötesi olmuslar! harikasin vallahi!

sonracima ise oyyy.. MASALLAH , kirk bir kere!! ne kadar tatli bir cift onlar öyle, onlarada bayildim :) *ha bu arada demeden gecemeyecegim babacinin leonardo`yumu animsatiyor banami öyle geldi :))
Rabbim mutluluklarini daim etsin, yüzlerindeki gülümseyi hic eksik etmesin INSALLAH!

vee dilerim darisini bizlerin basina :))
kocaman öpüyorum seni, cok cok :))

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

50 yil dile kolay ,yarim asir allah daha uzun ömürler versin bende serap abla ne kadar güzel bir insan diyordum güzelligini annenden aldigin belli olmus bu arada o kurabiyelerede bayildim ellerine saglik sevgiler

sünter dedi ki...

50 yil ...dile kolay ne günler yasanmistir kimbilir...Allah nazardan saklasin ikisinide saglik ve güzelliklerle dolu nice yillari olsun birlikte. ne mutlu sizlere..:)
Kurabiyeler de pastada tipki yapilmalarina vesile olan cift kadar güzeller:))

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Anne ve babanızın 50.yıl dönümünü kutlar, birlikte nice uzun sağlıklı, mutlu yıllar dilerim. Aileye sevgilerimle iyi hafta sonları...

Ilker Erdem dedi ki...

Serapcigim oncelikle blogcu bulusmasinda seninle tanistigim icin cok multu oldugumu belirtmek istiyorum. Cok guzel saatler gecirdik birlikte. Birdahaki bulusmayi inan iple cekiyorum. Gelelim kurabiyelere... gercekten cok begendim. Cok guzel hazirlamissin ellerine saglik. Annen ve babana daha nice saglikli ve mutlu yillar dilerim. Seni cok opuyorum. Sevgiler Ilker

Sara dedi ki...

Masallah!

Adsız dedi ki...

I wished to thank you for this nice learn!! I positively having fun with each little little bit of it I've you bookmarked to check out new stuff you post

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşım sağlıklı ve mutlu yıllat dilerim ne kadar şanşlısın her ikiside hayatta ben çok yıllar önce her ikisine kaybettim .Tebrik ederim

Perilersofrasi dedi ki...

Anne ve babani tebrik ediyorum sevgi ve saygilarimi gonderiyorum. Ne kadar guzel ornekler , darisi bizlerin basina insallah:) Bu arada kurabiyelerine gercekten bittim, sahane olmuslar. 100 uzerinden 200:))ellerine saglik canim.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Şahane görünüyor canım ellerine sağlık genç çifte mutluluklar dilerim :) mutlu haftalar..

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık. Kurabiyeler hem çok güzel görünüyor, hem çok anlamlı bir hediye olmuş. Ne güzel 50 yıl... Allah uzun, sağlıklı ömürler ve birliktelik versin. Sevgiler.

Ferkay dedi ki...

Ne mutlu daha nice sağlıklı yıllara Serabım.
Kurabiyelere bayıldım. Senin annen baban oldukları için çok şanslılar.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..

lezzettabağı dedi ki...

bende annene babana sağlıklı nice yıllar diliyorum hep birlikte. çok güzel düşünmüşsün ellerine sağlık . eski fotoğrafların bir başka zarifliği var değil mi.?.nice mutlu beraberliklere olsun.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Serap'cigim, hem harika olmuslar ve hem de cok duygulu. Daha nice senelere saglikla insallah, bayildim fotograflarina.

Sevgiler ve guzel bir hafta dilegimle..

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Serap'cığım,

Anne ve babacığının bu güzel gününü kutlar onlara sağlık ve mutlulukla dolu daha nice seneler dilerim. Darısı senin ve eşinin başına olsun canım.
Çok hoş ve de anlamlı kurabiyelerinle ne kadar mutlu olmuşlardır. Ellerine emeklerine sağlık.
Çok çok sevgiler,

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

ne mutlu size ,,,bu tarz gördüğüm yaşlı çiftlere öyle saygı ve gıpta ile bakıyıyorumki....ne güzel...İNŞALLAH bizlerde bu şekilde olabiliriz...ALLAH sağlık ve ömür versin...

Petek dedi ki...

Selam, tesadüfen Tortentante üzerinden blogunuzu buldum, cok hosuma giden icerikler var takip edecegim! Fikir cok güzel. Siz galiba Almanyadan yaziyorsunuz. Ben de Viyana'da kendime Pasta dekorasyonunu kisa bir süredir hobi edindim. Web siteme bakabilirsiniz tesekkürler www.tortenmadl.at
sevgiler ve güzel yazilarin devamini diliyorum!