25.7.11

Beyaz Tiramisu

beyaz tiramisu

BEYAZ TIRAMISU  (KoKo Tiramisu)
Malzemeler:
20 adet tiramisuluk biskuvit
250 g Mascarpone veya labne peyniri
2 taze yumurta
50 g pudra şekeri
60 ml hindistan cevizi sütü
Hindistancevizi rendesi
Yapilişi:
Yumurta sarılarını pudra şekeri ile beyazlayana  dek cirpin.Peyniri ilave edin.Yumurta beyazini kar haline getirip diger karişima ekleyin.
Biskuvileri teker teker hindistan cevizi sütüne batırın bir kaba dizin.Üzerine kremanın yarısını sürüp tekrar bir sıra biskuvi yerleştirin.Kalan kremayida sürüp üzerine bolca hindistan cevizi serpin...
Buzdolabinda bir kac saat beklettikten sonra ikrama hazir olacaktir...
Serap diyor ki.....Tiramisu yaparken yumurtanizin kesinlikle taze olmasına dikkat edin...

15 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

mmmm nefis görünüyor:)ben tabağı alıp kaçıyorum:)ellerinize sağlık...sewgiler

Unknown dedi ki...

ellerine saglık canım.ben arkadaşımda yemiştim buna benzer bir tiramusu çok lezzetliydi.

Sevil Şahin dedi ki...

canım gerçekten nefis görünüyor
Sevgilerimle

durutarifler dedi ki...

Görüntü muhteşemmm. Ellerine sağlık. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Ilham geldi bana :) harika gorunuyor canim ellerine saglik, yemegimide yeni yedim tatli olarakda tiramisundan yemek isterdim :)

ıhlamurcum dedi ki...

Beyaz tiramusu iyi fikir, ayrıca yumurtası da azmış, ben 4 yumurtalı yapıyorum bu iyi geldi.
Ellerinize sağlık, hemen denemeliyim.

mine dedi ki...

şap şup o beyazdan istiyorum ben deeee : ) ellerine sağlık nefis gözüküyor

pelince dedi ki...

Çok nefis bir görüntüsü var,dahada hafif olmuştur sanırım.
Serapcım ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Tadını çok merak ettim. Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık..

mutfakcini dedi ki...

Tek kelimeyle harika..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhabalar Serap hanim,diyetteyim ama tatli seyler yiyebiliyorum ve bu tatli tam benlik,benim korkum aksamlarida dayanamayip yersem:)Gerci alistim yememeye ve sanirim yarin bunu denicem,hadi bana kolay gelsin,yanliz ben labneli seyleri sevmiyorum,mascarpone ise süper,tam kalorili olsun,tarif icin tesekkürler,bu arad ben hala Berlinè gelemedim:))sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Merhaba,

tabiki labne yerine mascarpone kullan derim..TR dekiler icin mecburen alternatif olarak labne yazdim.(bu arada oraca cok pahalli oldugunu ögrendim)
Ama dogru söylemem gerekirse mascarponenin yerini tutmuyor...
Sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Serapcigim,
ellerine saglik harika bir tiramusun olmus, yazda cok güzel gider, sevgiler...

NİRVANA dedi ki...

Hindistan cevizine bayılan biri olarak hemen yapmam lazım sanırım ama tabi labnesiz...sevgiler...hersey cok güzel...

Adsız dedi ki...

CoK lezzetli gorunuyr bayilirim Hindistan cevizinin kokusuna.tadina.buda tam benlik👍