12.7.11

Karides tava

karides
KAŞARLI KEKİKLİ KARİDES TAVA
Malzemeler:
500 g karides (soyulmuş)
1-2 tane sivri biber
1 domates
1 kaşık tereyagı
1 kaşık zeytinyağı
3 diş sarımsak
4 yemek kaşığı kaşar rendesi
kekik
tuz,karabiber,pulbiber
Yapılışı:
Karidesleri -eğer donuk ise çözerek-suda biraz haşlayın.Ben burada haşlanmış olanı satın aldığımdan işimde kolaylaşıyor.Onlar haşlana dursunlar siz sarımsakları iri iri dograyın.Sivri biberi ince ince domatesleri ise yemeklik kesin.Daha sonra tavaya zeytinyağını ve tereyağını alıp  sarımsakları ve biberleri atıp biraz kavurun.Ardından domatesleri ekleyin.Bir iki karıştırdıktan sonra karidesleri,tuzu,karabiberi,pul biberi ve bolca kekiği serpip ister porsiyonluk, ister tek kaseye aktarıp üzerine kaşar rendesini  serpin ve kızdırılmış fırında peynir eriyene kadar
bekletin.
Beyaz ekmek ve salata eşliğinde ikram edin.
AFİYET OLSUN..!

19 yorum:

nesrin dedi ki...

Süper bir tarif. Ellerine saglik Serap ablacigim. Karidesle tanisali cok olmadi ama cok sevdim.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik serap ablacim yine lezziz bir tarif paylasmissin :) sicacik sevgiler

Saglıklımutfak dedi ki...

Serap buradan ekmeğimi alıp atlayasım geldi o tabağa. Ellerine sağlık canım benim:) Nefis çok da severim

çeşnici Handan dedi ki...

Bayılarak yerim çok severim nefis olmuş ellerine sağlık canım.

pelince dedi ki...

Serapcım bende karides delisiyim,o kadar çok seviyorum ki bugün bende enginarla birlikte pişirdim :) karides tava nefis gözüküyor,yağına ekmek bana bana yemek istedim:)
ellerine sağlık..

Pasta sarayim dedi ki...

Lezzetli ve saglikli bir tarif.Ellerine saglik Serapcigim.Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Bu tam Gökalp`lik bir yemek, ellerine saglik canim benim... Sevgilerimle,

Eya dedi ki...

Karides´in her yemegini cok severim...himmm...tam tatil tarifi...sevgiler

zehra

Pasta sarayim dedi ki...

Serapcigim henüz burdayim.Pasaportumu ayin 20sinde
alacagim.Laptopta sorun yasadim
bu yüzden yayin yapamamistim.Buna hala alisamadim:-))
Umarim 21 veya22 sinde ucarim
görüsmek üzere sevgiler...

Kuzzine dedi ki...

nefis görünüyor,bizim evde karides deyince akan sular durur, çok sık yaparız,ellerinize sağlık...

keskinli dedi ki...

ustam sen tr den demi yayin yapiyorsun ya helal beeee ...
enfes bir görüntü insanin ekmegini banip banip yiyesi geliyor ya ellerine saglik.....

Hadi bakalim bindik bir alamete gidiyoruz kiyamate :)) insallah arkasi gelir ama daha cok calismam lazim cok ondan öncede malzemem hic yok ustam komple mutfagi bana tasidi desem yeridir:)) bak pazarada filizle bendeler bos ver alacatiyi neyim atla gel ucaga :)) saka bir tarafa tadini cikar hayatim öptüm...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim harika gorunuyor. Sunum ise sahane her zamanki gibi !!

nesrin dedi ki...

Serap ablacigim, kandilin mubarek olsun.

gelibolu17 dedi ki...

http://cafemis.blogspot.com ve http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com

Tarafından hazırlanmış olan

"Ramazan Lezzetleri Etkinliği -1" Etkinliğimize Davetlimizsiniz!

"Selam sana olsun ey Ramazan ayı ki, hiç bir ay seninle fazilette yarışamaz." (İmam Zeynelabid (a.s) )

Ben (Gelibolu17) ve Cafemis arkadaşım "Ramazan Lezzetleri Etkinliği -1" ile evlerinize konuk olmak istiyoruz :) Müsaitseniz mubarek Ramazan ayı boyunca kendinize ve misafirlerinize hazırladığınız birbirinden güzel tarifleri,sitenizden alıp kendi bloglarımızda yayınlamaya geleceğiz :)

Etkinliğimiz,Ramazan ayı boyunca sürecektir,istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,tariflerinizi sayfanızda yayınlayıp bir köşesinede "Ramazan Lezzetleri Etkinliği -1" e gönderiyorum notunu iliştirip :) Bizlere haber verirseniz Cafemis ve Ben sayfalarımızda memnuniyetle yayınlayacağız...

Etkinliğimize tüm gönül dostlarımız davetlidir,şimdiden çok teşekkür ederiz...

Hepimize Kolay Gelsin :)

"En iyi (faziletli) cihad sıcak havada oruç tutmaktır." (İmam Sadık (a.s) )

Hayırlı Ramazanlar Dileriz...

Sevgiler,selamlar...

mutfaksoleni dedi ki...

deniz mahsullerini çok severim

Unknown dedi ki...

Canim benim, daha ne kadar oradasiniz... Biz de kismetse 10 Agustos gibi Cesme`deyiz... Belli mi olur, belki görüsürüz..::)))

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık tam da böyle bir karides tarifi arıyordum bayıldım muhakkak deneyeceğim sevgiler...

sünter dedi ki...

Ben böyle bir tarifi ama tam da böylesini ne zamandir ariyordum bir bilsen....Tesekkürler ediyorum sana:)

Unknown dedi ki...

karidesle nasl bir seyler yapabilirim diyordum guzel tarfmis:))
http://hayattanyenilikler.blogspot.com/ takip ederseniz sevinirim daha yeniyim :) biraz diyet biraz hayatın lezzetlerinden bahsetmeyi planlıyorum, umarım faydalı olabilirm :)