1.11.11

Findikli balik fileto



findikli balik
FINDIKLI BALIK FILETO

Malzemeler: 4 kisilik

4 adet balik fileto (ben dil baligi kullandim)
2 tane  taze sogan
2 dis sarimsak
1 avuc findik
3 yemek kasigi galeta unu
Tuz karabiber ve siviyag

Yapilisi:

Sarimsak ve soganlari minik minik dograyin.Findiklari robattan gecirin.(biraz iri kalabilir)Galeta ununu tuzu ve karabiberi ekleyin.
Tavaya biraz sivi yag alin.Tüm bu karisimi icine alip soganlar ölünceye kadar kavurun.
Bir kenarda bekletin.
Balilari arkali önlü cok az yagda kizartin.
Ikram ederken baliklarin üzerine kavrulan findikli karisimi serpin.
findikli balik

18 yorum:

Eya dedi ki...

Özeldim özledim...o sahane tariflerini cok özlediiim...Balik bahane fotograf sahane...emegine saglik arkadasiiiim..sevgiler benden

Unknown dedi ki...

Offff Serap'cım görüntüsü aklımı ba
şımdan aldı ellerine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

off görüntü enfes ellerine sağlık bittim sevgiler

zeymurancafe dedi ki...

ellerınıze sağlık çok güzel gorunuyor

Pasta sarayim dedi ki...

Bir balik bu kadar mi güzel sunulur.Ellerine emegine saglik Serap'cigim.Sevgiyle kal canim..

sosyete aşçısı dedi ki...

çok güzel görünüyor,
balıktan pek hoşlanmam, sence bu tarifi tavukla denesek nasıl olur?

mine dedi ki...

fındıklı balık değişik geldi denemeli ellerine sağlık canım

nesrin dedi ki...

Cok ilginc bir tarif. Ama nefis görünüyor. Ellerine saglik Serap ablacigim.

Unknown dedi ki...

Canim benim.... Ellerine saglik diyor, sevgilerimle, hayirli bayramlar diliyorum...

bırtutamkekik dedi ki...

nefisss...
resimler bitirdi beni:))
mutlu bayramlar...
:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Serap hanim Kurban Bayraminizi en icten dileklerimle kutluyorum,sevgiler Berlin'è...

Balikta nefis olmus ellerinize saglik!

nesrin dedi ki...

Bayramin kutlu olsun serap ablacigim.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

serapcığım
sevdiklerinle göreceğin nice bayramlar olsun
çok sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,enfes görünüyor.
Sevgilerimle...

Aycan dedi ki...

Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Ben de bitenlerdenim.

Bitmiş anne Çiğdem

mandalincikmazi dedi ki...

Nefis görünüyor
ellerine sağlık bu şekilde balık hiç denemedim merak ettim tadını .
Denemeliyim :))