19.10.11

Balik salatasi

Haftada en az  bir defa balik yemege özen gösteririz.Favorilerimiz  arasinda levrek,cupra ve lüfer gelir..Balikciya gidince de acgözlülügümüzden  olacak ki cogu zaman  baligi fazla aliriz.Yine böyle fazladan alinmis ve bir gün sonraya kalmis izgara baligin salataya döndürülmüs hali..
balik salatasi
BALIK SALATASI
Malzemeler:
Pismis balik(bir gün önceden kalmis herhangi bir balik)
1-2 kuru domates (bu sezonda maalesef taze domateslerin tadi yok)
Biraz yesillik (salata yapraklari taze sogan,maydonoz)
Haslanmis yumurta
Bol limon suyu ve zeytinyagi
Karabiber
Yapilisi:
Baliklari kilciklarindan dikkatli bir sekilde ayirdim(sonucta salatada kilciklarin agiza gelmesini istemiyorum)
Salata yaparklarini,domatesi,tazesogani ve maydonozu dogradim.
Limonsuyu, karabiber ve zeytinyagindan bir sos hazirlayip salatamin üzerine döktüm..
Ve böylece haftada en az iki defa "balik yiyin" diyen doktorlarimiza da göz kirptim :-))

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım benim muhteşem bir salata ellerine sağlık öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Kalan balıkları da değerlendirmek için oldukça güzel bir fikir bu salata. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

bizde balık çok severiz hamsi ve levrek tercihimiz:))ellerine sağlık tabiki salatasız asla
sevgiler

nesrin dedi ki...

Afiyet olsun, bence de daha bir güzel oluyor kalan baligin salataya dönüsmüs hali.

harika-pastalar dedi ki...

Harika görünüyor . Diyet yapanlar icin ideal bir salata..

Pasta sarayim dedi ki...

Salata nefffis görünüyor canim.
Ben bunu ana yemek olarak da yerim.
Ellerine saglik Serap'cigim....

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

özellikle kuru domatese bayıldım...ellerinize sağlıkk

lezzettabağı dedi ki...

Günaydınlar canım arkadaşım,Kendime saygımı yitirmemek için dürüst olmam gerek ne yalan söyleyim: hiç bir bloğun yemek tariflerini okumak içimden gelmiyor ülkemiz zor günler yaşıyor elele vermek tek yürek olmak zorundayız bu sıralar. orada acı varken benim boğazımdan lokmalar geçmiyor.. sevgiler.

Zehra Gürgen dedi ki...

balığa bayılırım ama büyük olanlara..özellikle levrek! bu sıralar sık yiyemedim :(
bende fazlayı salata ve çorbada kullanırım.
ellerine sağlık canım

sare dedi ki...

Merhaba, çok üzücü ve acı günler geçiriyoruz sevgili ülkemizde, sabrederek ve tevekküle karşılayarak hepsinin üstesinden gelebiliriz diye düşünüyorum, ben daha kendimi toparlayıp yeni birşeyler yazamadım ama arkadaşlarım neler yapmış diye bakınca bu güzel salatayla karşılaştım. Balığın her türlüsü hoşumuza gider, ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Bende geçen sene çiğ balık denemiştim; harika bir lezzet oldu, bakarsanız sevinirim.
Ellerinize sağlık, sevgiler.

kimsiniz dedi ki...

vaaay çok güzel görunüyo ellerinize saglik :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Çok hafifi ve sağlıklı bir görüntüsü var, eminim lezzetide öyledir, ellerinize emeğinize sağlık. Bu arada konu başlıklarınız çok minik, biraz büyütme olanağınız varsa daha anlaşılır olucaktır.Sağlıcakla kalınız.

aslı dedi ki...

Artan balık bu kadar güzel değerlendirilir. Ellerine sağlık Serap'cığım harika bir salata olmuş.
Sevgiler:)