25.1.12

Berlin blog toplantisi......
Berlinde yasayan biz blog yazarlari, Pasta sarayimNurselin pasta evi-  Periler sofrasi -Hafif mutfak -Leziz düsler
her ne kadar  telefon ile irtibatta olsakta  biraraya  gelip  hasret gidermenin sevincini yasadik bugün....
Kâh güncel konulara degindik,kâh bloglarimizdan bahsettik,bol bol fikir alisverisinde bulunduk.Amerika'dan kesin dönüs yapan  Peri'nin aramizda olusunu kutladik.
Ve ayni zamanda yaklasmakta olan ve Zehra hocamizin Berlin'de verecegi pasta ve modelleme kursunun heyecanini yasadik.
berlin blogcular toplantisi

                                                          miknatis cicek

 Bizi bir araya getiren, hatta bize mekan ayarlayan, birde bununla kalmayip herbirimize  renkli renkli seker hamurundan hazirladigi patikleri hediye eden sevgili Sükran'a ............
Yine her zamanki gibi nazik ve ince davranisi ile bize ciceklerden demet hazirlayan Nursel'e............
Son olarakta  seker hamurundan  buzdolabi miknatisi neden olmasin diye blogunda bahseden ve bizleride unutmayan  Nesrin'e...
 buradan kocaman tesekkürler.....


Bir duyuru....! Sükran arkadasimizin -eski Bereket Sofrasi - blogu maalesef elinde olmayan bir sebep ile kapanmis.Tabiki tüm yayinlarda böylelikle kaybolmus.Cok üzücü bir durum....

Sükran artik yeni bir blog adi ile yayin yapmakta.Arkadas listenize  almak isterseniz burayi
                                                           Leziz Düsler  tiklayin...!

14 yorum:

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Geldiginiz icin hepinize tsk ediyorum. Hepinizi cok özlemisim, bundan sonra bence arayi bu kadar uzatmayalim.

Sayfami önerdigin icinde tskler

Eya dedi ki...

Üpersiniz Arkadaslar...gelmis kadar oldum....insallah Egitimde tekrar biraraya gelecegiz...sevgilerimle

zehra

nesrin dedi ki...

Cok güzel bir gündü. Sükranin dedigi gibi arayi birdahakine fazla uzatmayalim. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Serap abla negüzel buluşmuşsunuz ama neden fotoğraf çekmediniz hepinizin güzel yüzlerini görseydik...ben Fatma ablayı(pasta sarayım)çok merak ediyorum...bu arada geçen sene senin yaptığın ama bana nasip olmayan (babamı kaybettiğim zamana denk gelmişti)ben buldum etkinliği varmış hayattanazıcık blogsahibi yapıyor haberiniz olsun...sevgiler

Pasta sarayim dedi ki...

Evet cok güzel bir gündü:
Bu dostlugumuz hep sürsün.Bes saate yakin bir zaman gecirmisiz,hic farkina bile varmadim ,tekrar bulus
mak ümidiyle....

eli dedi ki...

ben de katilmayi cok isterdim.

sevgiler eli

Unknown dedi ki...

Evet Serapcigim.... Neden fotograf yok....::(((

Sizleri cok seviyorum kizlaarrrr...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Filizcim konular o kadar derindiki hic birimizin aklina bir poz cekmek gelmedi...Patikleride eve gelince cektim zaten....



Elicim insallah birdahaki sefere senide aramizda görmek isteriz..

Ferkay dedi ki...

Off ne güzel ne mutlu size..
Öpüldün canım..

Unknown dedi ki...

Merhaba, blogunu cok begendim ve izlemeye aldim...Ben yeniyim blog dünyasinda. Istersen sende buyur gel...Sevgiler

(Bende Almanya`dan)

Unknown dedi ki...

Serapcim, ben Bonn`dayim yani Köln yakininda...Neden olmasin katilmak tabii isterim :-)

Yeni arkadasliklar edinmek kadar güzel bisey var mi?

Sevgiler canim...

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Ne güzel bir buluşma...

durutarifler dedi ki...

Ne güzel bir etkinlik
Sevgiler

perilersofrasi dedi ki...

Serapcigim artik okyanusu asip koyume geldigim ve sizler gibi becerikli, zeki, harika 5 bayan arkadaslarimla daha SIK birarada olabilecegim ve bircok seyi paylasacagim icin cok mutluyum.