31.1.12


6767445129_beea44c35a_z

Bir süre önce cok güzel ,cok özel bir ani yasadik......

Bu özel gün icin davetlilere verilecek degisik ne yapilabilir düsüncesi ile Zehra'ya danistim. Cünkü kendisinin pasta ve kurabiye zevkine bayilirim.
 O'da  bana su siralar moda olan ve dügün pastasinin bir ufak modeli olarak,nikah sekeri  yerine gececek kücük pastaciklari önerdi.
Fikir cok hosuma gitti.Daha önce böyle hic görmemistim..
Dügün pastasinin birebir minyatürü olacakti..
Bir kac örnekle birlikte rengine, boyutuna karar verdik. Ve büyük güne  iki gün kala ise postacinin elime verdigi paketi actigimdaki heyecanimi ve mutlulugu tahmin edemezsiniz...

Sevgili  Zehra'ya  "Eya's Cookies" emeklerinden dolayi tesekkür ediyorum.Zevkine, gözüne,gönlüne saglik dostum.....

6767479515_851fcf7081_z

Nikah sekeri


20 yorum:

Ferkay dedi ki...

Zehranın pastalarna bende hayranım Serapçım çok güzel bir sürpriz yapmış.
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Sevgili Serapcigim, ne zariftir Zehra kardesimiz bilirim... Bu yayinini okurken, bir kez daha, ne kadar sansli oldugumu düsündüm, sizleri tanima sansina erisebildigim icin... Sizleri coookkk seviyorum...

nesrin dedi ki...

Hersey cok güzel görnüyor. Alahh yeni evlilerin mtluluklarin daim etsin. Pastaciklar cok sirin olmus. Ben de cok begendim.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok hoş olmuşlar, bayıldım. Sevgiler...

sare dedi ki...

Fikir çok güzel, bayıldım.
Çok şık görünüyorlar.
Müthiş dayanışma örnekleri ve paylaşımlar var. Ne mutlu!
Çok sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika fikir, Zehra Hanım'ın emeğine sağlık.
Sevgiler.

Eya dedi ki...

Bana bu güzel ve cok özel gününüze katkida bulunma firsatini verdiginizi icin ben tesekkür ederim arkadasim...allah bir ömür boyu mutluluklar versin kizimiza....ayrica bir hayalimi gerceklestirmis oldum...sevgiler

Nehir Butik Pasta dedi ki...

bayıldım bayıldım hem düşünce olarak çok güzel hemde çok şık
Zehracımın ellerine sağlık
evli çifte de bir ömür boyu mutluluk diliyorum

Pasta sarayim dedi ki...

Tek kelime ile harika olmuslar.Ömür boyu hayatlari seker tadinda gecsin.
Ayrica sevgili Zehra'nin ellerine
emeklerine saglik.Iste arkadaslik dostluk bu bana göre.Basarilari daim olsun.Öpüyorum canim...

Unknown dedi ki...

Çok beğendim çok şık ve ayrıcalıklı zehra hanımın eline sağlık...Serap hanım evlenen gençlere ömür boyu mutluluklar.

bir dilim bir tutam dedi ki...

TESEKKÜRLER TESEKKÜRLER....!

Unknown dedi ki...

Sevgili Serapcigim kandilini kutluyor, Rabbimden, hepimizin dualarinin kabul olmasini diliyorum.... Sevgilerimle,

perilersofrasi dedi ki...

Hersey cok mukemmel gozukuyor. Eee tabi senin gibi annesi olmasi kizimiz icin buyuk bir sans. Allah huzurla, saglikla bir yastikta kocatsin...

berrin dedi ki...

serap
bunlar çok şık olmuş:)
hayırlı kandiller diliyorum

seda dedi ki...

Hayirli olsun Serap abla cok sevindim. Ne güzel olmus sekerlerde bayildim yani. Keske daha cok fotograf koysaydiniz. Tekrar tebrik ederim.

BAL ANNE dedi ki...

PASTALAR ÇOK ŞİRİN GÖZÜKÜYOR....HAYIRLI KANDİLLER.....

pelince dedi ki...

Serapcım fikir şahane .. minik pastacıklara bayıldım.. nasıl zevkli bir sunum,emeklerine sağlık..

Hayırlı kandiller güzel arkadaşım..

Kocaman Sevgiler...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

Ömür boyu mutluluklar diliyorum, tüm güzellikler esliginde ♥

..zehraninda gönlüne saglik yine harikalar yaratmis ♥

sicacik sevgilerimle..

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Yeni evli çifti ve aileyi en içten dileklerimizle kutluyoruz.

Sevgilerimizle, Mehmet & ailesi

(Ablamın eşi de O.D.T.Ü.'de öğretim üyesi bir Alman.)

Adsız dedi ki...

Selam Serap nihayet bende senin yemek sayfanı tanıma firsatim oldu.tekkelimeyle harika,kızına mutluluklar,sana basarılar dilerim.nejla