25.1.08

ve misafir.....


Arkadaslar önümüzdeki günlerde bloguma yeni bir sey ekleyemeyecegim.
Cünkü cok mühim bir sebebi var.

Türkiye'den yarin( 26.02.08)misafimim geliyor!!!!

Nereden mi? Istanbul'dan

Kim mi????

Cogunuz onu blogdan taniyorsunuz!

Evet evet kuzen DAMLA geliyor...


Söylemesi ayip Berlin'de biraz gezecegizde.....


Ama yorum birakmayi sakin unutmayin ha......ara sira göz atariz...

Üsteki de Damla ve Bartu'ya hosgeldiniz pastasi.Resimi o ucakta iken ekledim sürpriz olsun diye......



28 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

serapcım gezin bakalım gezi resimleri koymak şartıyla izin veriyorum haa ona göre bide görelim şu berlini dimi ama hadi öptüm bayy

Adsız dedi ki...

canim pasta harika, size hayirli gezmeler, bol bol keyfini çikarin, bay bay.

kedi dedi ki...

Damla ve Bartu'ya koca bi hoşgittin demek lazım:)))

Eya dedi ki...

Serapcığım...

Gözün aydın... güzel ve keyifli günler sizinle olsun.

sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

Buz hokeyi maçınada gidilecek,
Isrl..desteklenecek..Bartu ihmal
edilmeyecek.. Karnesi şahaneedir,
Alaman kızlarından korunacak..
onbeş gün güzel geçecek.. Sevgiler,
Gülsen Yalçın

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Gozunuz aydin.

Sevgiler ve guzel bir hafta diliyorum.

Tijen dedi ki...

Ay ne güzel haber! İyi gezmeler. (Ben de gelebilir miyim? Şimdi değil, biraz sonra, şaka değil, gerçek!)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melek resimleri bol bol Damla cekiyor.Sahane bir kamera getirmis de.....

sevgili biyonik onlar adina hosbulduk...

zehra cok tesekkürler.


Aybikecigim sagaol sana da güzel bir haftabasi diliyoruz....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tijen'cim yoksa buraya mi geliyorsun???? Seninle tanismak isterim(gerci televizyondan taniyorum)ama olsun.
Berlin'e gelirsen önceden haberim olsun. Cok sevinirim....

bir dilim bir tutam dedi ki...

GÜLSEN!
ICIMIZDEN BIRISI SANA KÖSTEBEKLIK MI YAPIYOR?

Programimizi nereden biliyorsun :-)

bir dilim bir tutam dedi ki...

kelebeklisaniyeler yorumun icin cok cok tesekkürler.Bu arada hirsizlik olayindanda haberdar oldum.ne kadar üzücü degil mi???

Adsız dedi ki...

selam ..pasta süper olmuş elinize saglık..size iyi gezmeler...sevgiler..

Adsız dedi ki...

hadi gözün aydın diyelim öncelikle.gezdiğiniz yerleri gösterirsin bize de, yediğiniz içtiğiniz sizin olsun :)))
pasta harika olmuş, süsleme enfes, ellerine sağlık canım.
asotu.blogcu.com

Gönül dedi ki...

oh oh gezin valla ne güzel bizim yerimizede gezin...sevgilerimle..pastada harika olmuş ellerine sağlık...

İlker Ergin dedi ki...

hımm pasta nefis olmuş.oğlum bayılır kremaları parmaklarıyla yemeye.size keyifli geziler diliyorum.eşim orada doğup büyüdüğü için hep anlatır berlin in güzelliğini.bende çok merak ediyorum doğrusu.sevgiler.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ilkercim Berline beklerim,gelecek gibi olursan haber ver...

Sebilay resim cekiyoruz ama kuzenim her sene bir defa geldigi icin ve daha öncede blogunda yayinladigi icin gezilecek görülecek yerler azaldi.Su ana kadar bol bol alisveris yapildi.....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gönül'cüm sayfan degismis!!!Ziyaretin icin tesekkürler.


Hünerlieller yorum icin tesekkürler.

Adsız dedi ki...

Serap'cım Birtanem bana yorum yazarken blog adını yalnış yazmışsın yorumları okuyanlarda birbirini ziyaret eder diye
bidlimbirtutam.blogspot.com olan yorumlarını http://www.birdilimbirtutam.blogspot.com/ diye hepsini düzelttim

Berlin'e sevgiler

Adsız dedi ki...

Serap'cim merhaba.
Epeydir bloguna girmiyordum,imaj cok degismis,bole guzel olmus.
Kim allahaskina bu kuzen?
Biliyorsun ben Berlin asigiyim.
Benim icin lutfen,Lutzowufer'deki
''Harry's New York Bar''a kuzenle
ugrarmisin,cok anim var o barda
canim.Ikinizede iyi eglenceler ve
gezmeler dilerim.

Hale Seckin ( NY )

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap,

Ne güzel,ne güzel kuzenle birlikte
Berlin kazan,siz kepçe,gezin,gezin!
Damla'yı, Daniel Libeskind's
''Jewish Museum'' veee Berlin Museum'ada götüreceksin.Bol bol
resimler çekilecek,sayfalarda
yayınlanacak...Damla'ya çok selam..

Sibel Çankaya

bir dilim bir tutam dedi ki...

Hale'cim kuzenim kim oldugunu soruyorsun.Beni blogla tanistiran ve acmama neden olan DAMLA.....sevgi ve selamlar

Sibelcim planimizda gercektende Yahudi müzesi var.......Resimlerde cekilmekte......sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

serapcım gezmek nasıl gidiyor canım bekliyorum gezi resimlerini unuttum sanma haaa on göre öptüm canım bayyy

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melekcim kuzenim her sene geldigi ve Berlin'i az cok bildigi icin kültür gezisinden daha ziyade alisveris gezisi oluyor...sabah kahvaltidan sonra cikiyor ve eve gec geliyoruz.Hafta sonu da Almanyanin batisina yani benim büyüdügüm yerlere gidecegiz....

Feyza Fidan dedi ki...

Ohh ne güzel imrendim valla,ne güzeldir insanın sevdikleriyle birlikte olması.. Nolur benim yerimede gezin:)))
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
SELAM VE SEVGİLERİMLE...

meleginmarifetleri dedi ki...

huhu ben geldim daja gezmeler bitmedimi ayol kıskanmaya başladım vallahi atlayıp bendemi gelsem ne hehehe hadi öptüm bay

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melek,cim gel walla.......daha bir hafta beraberiz....Berlin den sevgiler

Adsız dedi ki...

Serap'cığım bir haftası geçti ama
gezmeler bitmesin canım.Damlayı
Bahrenstrasse ye felix club'a götür
ve sert bir martini lütfen,üstüne
güzel bi yemek.Aaaaa cimrilik yok
ama:)ikinizde öpüldünüz...
deniz bahriyeli