12.6.08

kat kat lezzet pastasi

KAT KAT LEZZET PASTASI
kat kat pasta
Bugun size hazirlamasi cok kolay ve pismeyen!
her kati farkli lezzeti olan bir pasta tarifi veriyorum.Kagit kalem hazir mi.....!

MALZEMELER:
20 tane biskuit
125 g tereyagi
1 paket labne peyniri(250-300 gramlik)
1 fincan pudra sekeri
2 yemek kasigi süt
200 g ince cekilmis findik ve badem
2 kavonoz kiraz konserve(veya 1 kg taze kiraz)
2 paket pasta jölesi-alternatifi icin asagiya bak!
2 paket krema(ben yine burada yeni kesfettigim yagi cok az bitkisel krema kullandim)
2 vanilya sekeri
cikolata parcaciklari
YAPILISI:
Bu pasta icin kelepceli bir kaba ihtiyaciniz olacak.
1. kat icin :terayagini eritip, iyice ufaltiginiz biskuitlerle karistirin ve bunu kalibiniza iyice yayin.

2. kat icin :labne peynirini,sütü ve elediginiz pudra sekeri ile karistirip bunu biskuitlerin üzerine yayin

3.kat icin:cekilmis findik ve bademi üzerine yayin.

4. kat icin:konserve kirazlari süzün,pasta jölesini paketin üzerindeki gibi hazirlayin kirazlarla karistirin ve bunuda yayin

5.kat icin:kremayi , vanilya sekeri ve varsa krem sertlestiricisi ile cirpin ve bunuda güzelce yayin

6.kat icin:cikolata parcaciklarini serpin ve 1 gece buzdolabinda bekletin.


Konserve kullanmak istemeyenler;ve pasta jölesi bulamayanlar
Cekirdekleri ayiklanmis kirazi su ve seker ile hafif pisirin.1 kasik nisastaya biraz su katarak eritin ve bunuda kirazlara ekleyip kayulasmasini saglayin.Soguduktan sonra kullanabilirsiniz.Vanilya sekeride eklerseniz güzel oluyor.

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Görüntü lezzetliyim diye bağırıyor sanki.Ellerinize sağlık.İyi günler canım.

Adsız dedi ki...

canim muhtesem otesi enfes bir pasta eline saglik,harika tek kelimeyle,nasil muhtesem bir goruntu anlatamam sanirim yenmesi lazim:))jole alternatifin içinde tesekkurler bir tanem,burada joleler de domuz katkisi var alamiyorum çok iyi bir alternatif oldu,biskuvi olarak herhangi biskuvi olur degilmi? ELLERINE SAGLIK. OPUYORUM.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Lezzetli ve çok şık olmuş... Ellerine sağlık sevgiyle...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Cevver'cim sana da iyi bir hafta sonu diliyorum.

Huriye'cim burada bitkisel jöleler var(agar agar)bunlari rahatlikla kullanabilirsin.


Aysel'cim selamlar sevgiler.

Feyza Fidan dedi ki...

Bayıldımmmm, ellerine sağlık,
Sevgiler..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

SICAK YAZ GÜNLERİNDE İLAÇ GİBİ BİR PASTA ELLERİNE SAĞLIK ŞEKERCİM

ayşegül mutfakta dedi ki...

bence müthiş olmuş..pişmsin zaten pişire pişire bi hal olduk :) kesinlikle not aldım denenecek!

Esradan dedi ki...

güzel bir haftasonu dilerim arkadaşım,ellerine sağlık canım

Hülya dedi ki...

Pasta enfes görünüyor ellerine sağlık.
Tam yaz pastası.
Mutlu hafta sonları..

bir demet feslegen dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor bayıldım, biz süt kreması mı kullanmalıyız, ellerine sağlık..
Sevgiler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Eda'cim süt kremasi kullanabilirsin.Istersen paette satilan toz krema olur...

Mutfaknotlari dedi ki...

muhteşem yenmezmi bu pasta yok yok maşallh

Begüm dedi ki...

Görüntüsü harika. Tadida eminim cok lezzetlidir. Ellerine saglik.

Gönül dedi ki...

offffffff bu nasıl bir görüntüüüü tadıda eminim feci güzeldir..elciklerine sağlık...sevgilerimle öpüyorum

Mutfak Havlusu dedi ki...

aa harika olmuş bende buna benzer birşley yapmıştım bir kere ama sizinkinde fazladan bir sürü lezzet var çok güzel.

ellerinize sağlık

Banu dedi ki...

Merhabalar
Pastanizin gercektende her kati ayri lezzetli.Bayildim tam benim damak zevkime gore kesnlile deneyecegim.Ellerinize saglik
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Görselliği süper.Eminim tadıda öyledir. fatoşun mutfak günlüğü