8.11.08

Kadayif manti



KADAYIF MANTI

Malzemeler:

250 g taze kadayif (3-4 kisilik)

150-200 g kiyma

1 sogan rendesi

tuz karabiber

2 bardak soguk su(et veya tavuk suyu)

Yapilisi:

*Kadayiflari parcalamadan 15 cm lik parcalara kesin.

*1 parmak kalinliginda kadayif tutami alip ucuna hazirlanan manti icinden bir parca koyun.

* Sararak ufak yumaklar hazirlayin.Yaglanmis firin tepsisine sıkıca dizin.

*Üzerine biraz sivi yag gezdirip firinda üzeri ve alti kizarincaya kadar pisirin.

*Firindan cıkar cikmaz soguk et suyunu dökün.-suyun muhakkak soguk olmasi gerekiyor!!!

*Hazirlanan sarimsakli yogurt ve salcasini ekleyin ve hemen ikram edin.

Degisik bir sey sunmak isteyenlere siddetle öneriyorum!










Sarilisi ve dizilisi........












DIKKAT:Borcam kullanirsaniz soguk suyu dökünce catlama tehlikesi ile karsilasabilirsiniz!!

34 yorum:

Adsız dedi ki...

amannnnnnnnn.çok güzel ve degişik bir mantı..süper bişey...eline saglık canım.sevgiler.

http://hunerlieller.net

leyya dedi ki...

kadayıf böreği denemiş harika sonuç almıştım.mantısının da çok hoş olabileceğniden eminim.sarma işini de kıvırısam mutlaka deneyeceğim.eline sağlık arkadaşım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Harika bir şey olmuşş.
hayran oldum serapcığım.
sevgiler
afiyet olsun..

Eya dedi ki...

Geldigimde hangi yemegi senden istesem diye sasiriyorum..hepsi birbirinden nefis...yine döktürmüssün Serapcigim...ellerine saglik,sevgiler

zehra

SARI PAPATYALAR dedi ki...

gerçekten değişik bir mantı olmuş ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

aa..çok değişik..kadayıf dolması tatlısının mantı versiyonu..harika ya..
ellerinize sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de leyya ablamda yemiştim kadayıf böreğini:)
mantısını da yapınca ondan yerim artık hehe:)
ellerin esağlık çok şık ve nefis görünüyor:)

Baharcicegi dedi ki...

Cok degisik olmus,kadayifdan manti kimin aklina gelirdi,elinize saglik

bir dilim bir tutam dedi ki...

Huriyecim tesekkürler.....

Leyya kadayif böregini bende duydum nasil bir sey acaba?.....

Nunucum tesekkürler.......

Zehracim tabiki ne istersen onu yapacagim.Simdiden heyecanla bekliyorum....

Sari papatyam yorumun icin tesekkürler....

Gönülcüm iste degisik bir tat daha öyle degil mi?

bir dilim bir tutam dedi ki...

Papatya prensesimyorumun icin tesekkürler.....Iyi bir hafta sonu diliyorum..


Öznurcum ugrayip yorum biraktigin icin tesekkürler....Berlinden sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar değişik ve hoş bir tarif.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

canm nekadar degısık bır tarıf super ya ellerıne saglık kesın denıyecegım sevgıler..

simayhobievi dedi ki...

merhaba kadayıf mantısı değişik olmuş denemek lazım elinize sağlık sevgiler

Adsız dedi ki...

Ne kadar yaratıcı ve değişik bir
mantı.Ellerine sağlık canım.
Güler Şentürk

durutarifler dedi ki...

Eminim çok güzel olmuştur. Kadayıfı talı olarak görmeye alışkın bizlere alternatif bir lezzet.

Damak Tadı dedi ki...

Kadayıf mantıyı hiç görmedim vede denemedim..Değişik bir tat olduğu kesin..Ellerine sağlık Serap'cığım..


No:Vermiş olduğun bilgiler için çok teşekkürler..Zahmet verdim sana,kusuruma bakma lütfen!


Sevgiler..

Hülya dedi ki...

Çok değişik bir tat olmuş denemek isterim.
Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel ve değişik görünüyor...Sevgiler.....

Gönül dedi ki...

vayyy kadayıfla mantı hemiii:))) valla süper hemen denemem lazım ellerine sağlık hayatım..sevgilerimle öpüyorum

Begüm dedi ki...

Bu manti cook degisik olmus. Görüntü süper. Tadida eminim öyledir. Ellerine saglik canim.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Harika bir tarif,çok degisik hiç tatmadigim bir lezzet,goruntusu mukkemel,ellerine saglik ablam...opuyorum

zeynep dedi ki...

böyle bir tarifi ilk kez gördüm eminimki harika olur en kısa zamanda denemeyi ümid ediyorum ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Serap'cım bu lezzetin içine haşlanmış nohut eklemeyi düşünüyorum,elbette
bol sarımsak da,ancak çok kokan
Alman yerine Türk sarımsağı...
Ellerine sağlık.
Gülsen Yalçın

bir dilim bir tutam dedi ki...

Gülsencim Alman! sarimsaginin cok koktugunu sanmiyorum...(belkide yiyen sayisi az oldugundan öyle mi geliyor acaba?)Kaldiki Almanyada satilan sarimsaklarda zaten Ispanyadan veya Fransadan geliyor.
Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

çok ilginç bir mantı ellerine sağlık. sevgiler.

Adsız dedi ki...

iyi ama çook iyi bir hafta sonu
diliyorum .ellerine sağlık!
ve kendine iyi bak lütfen!
deniz

Adsız dedi ki...

serapcim lezzeti tahmin edebiliyorum.ancak bizim yasimizdakilere bazi eski oncelikler zaten 12.-16.sirada degilmi,yanii yemek konusunda demek
istemistim!!Sonra napariz biz bu kalorileri......
hafta sonunda hersey gonlunce olsun
sevgiyle kal,
Fatma (Canada

meleginmarifetleri dedi ki...

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm nefis bir tarif ellerine sağlık serapcım en kısa zamanda denenmeli.
Sevgiler öptüm by.

Adsız dedi ki...

Serap kim bu Canada Fatma ?

Tijen dedi ki...

Bunlar ne şık şeyler Serap! (Dilerim bu yorum sana ulaşır. Daha önce bırakmak istediğim yorumlar gitmiyordu.)

Adsız dedi ki...

Merhaba acaba iç malzemesini çiğ olarak mı koyuyorsunuz? Hemen cevaplarsanız çok sevinirim akşama misafirim gelicek :)))

bir dilim bir tutam dedi ki...

Adsiz yorumcuya!!!

Ic malzeme aynen bildigimiz manti ici gibi cigden konuyor...... Tesekkürler.

Adsız dedi ki...

What light of day isn't today?

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Gerçekten çok değişik bir mantı olmuş.
Sanırım ktır kıtır ve lezzetli.
Ellerine sağlık, sevgiler.