4.1.08

Havuclu Toplar - Portekiz tatlisi

havuclu portekiz toplari
HAVUCLU TOPLAR
   Portekiz tatlisi
Malzemeler:
500 g Havuc
250 g Un
250 g Seker
1 Portakal kabugu rendesi
3 Yumurta
1 cay kasigidan biraz az kabartma tozu
Üstü icin
toz seker ve tarcin
Yapilisi:
Havuclar portakal kabugu rendesi ile suda kaynatilir süzülüp püre haline getirilir.
Un, seker,yumurta sarisi ve kabartma tozu karistirilip sogumus olan havuca eklenir.
Kar haline getirilen yumurta beyazi dikkatlice bu karisima karistirilip,
 tatli kasigi yardimi ile hamurdan bir miktar alinip ikinci bir kasik yardimi ile kizgin yaga birakilir ve kizartilir.
Kizaran toplar kisa bir süre sonra yagda dönüyorlar...
Pisen toplar bir kagit havluya alinir ondan sonra seker ve tarcin karisimina bulanir.

*Yag miktari toplarin yüzebilecegi kadar olmali ve sonra biraz derecesi düsürülmeli
*Tatli kasigi fazla dolu olmasin-kabardiklari icin yarim tatli kasigi yeterli

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Tarife bayıldım mutlaka deneyeceğim ellerinize sağlık. Blog manşette gördüm adresinizi banada beklerim.

Özlem'den Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

serapcım waww ne kadar güzel olmuş bu toplar böyle ellerine sağlık canım öpüyorum baay

Adsız dedi ki...

merhabalar;
havuçlu şeyleri çok severim.yalancı cezeryeler filan yapıyorum ama bu çok değişik bir tarif.çok lezzetli olduğuna eminim.mutlaka deneyeceğim.ellerinize sağlık.
bana da beklerim,
sebilay

keskinli dedi ki...

selam ellerine saglik cok enfese benziyor bu toplar harika sevgiler

Disalce dedi ki...

sunumu ne kadar güzel olmuş...

ellerine sağlık canım...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Özlem'cim en kisa zamanda sendeyim.

Melek'cigim tesekkürler


Sebilay ne güzel bir isim bu!Sende sayfama hosgeldin.
Madem havuclu seyleri begeniyorsun kesinlikle bunuda seveceksin.


Sevgili Ikizlerinannesi gecektende benim cok yaptigin enfes tadlardan birtanesi......


Disal'cim kisin yemek masamda kurutulmus portakalkabuklari,tarcin cubuklari ve anason ile hazirladigim bir tabagim var.Bunlardan mis gibi kokular yayilir.Ehhh tatlinin icindede portakal ve tarcin olunca tabaga lazim olan dekorda hazirdi...

EZGi :)) dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

cok hos bir tarif
ellerine saglik
hele de sunum harikaaa

www.yenitadlar.blogcu.com

Yaren dedi ki...

Ben bayildim bunlara ,ne kadar nefis görünüyorlar ,ellerine saglik.IYi bir hafta sonu gecirmeni diliyorum.

Mutfak Havlusu dedi ki...

bu nasıl bir sunum böyle?
harika bir görüntü olmuş
çok çok güzel olmuş,resmen kartlık görüntü:)
ve değişikte bir lezzet
ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Serapcigim,
Yerim ben bu portekiz toplarini
ama..Ellrine saglik,herzamanki gibi
guzel bir tarif..Iyi haftasonu ile,
yilbasinida kutlarim.Sevgilerimle,
Fatma (Canada)

Eya dedi ki...

Serapcigim....


Ellerine saglik...
Cok leziz görünüyor.

Zehra

sevimin sayfasi dedi ki...

cok nefis görünüyorlar
sunum da süper
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Nasılda hafif ve leziz bir vitamin
kaynağı..Ellerine sağlık canım.
SEVGİLER
Pınar Tugsavul

Adsız dedi ki...

İnanması güç ama;geçen hafta senin
'Alman Noel Keki' ni yapmıştım,
misafirler parmaklarını yedi canım.
Çocuklara kalmamıştı,yarın yapayım derken bu muhteşem tarifini gördüm.
Ajandam güzel tariflerinle taşıyor.
Güzel tarifler için teşekkürler...
İyiki varsın,Naciye Özkasım

bir dilim bir tutam dedi ki...

Naciye'cim bu güzel yorumun beni cok mutlu etti.Tesekkürler-Sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,
Cok begendim tarifini, ellerine saglik.
Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Adsız dedi ki...

Serap'cığım yapılacaklar listeme
alındı bile.Teşekkürler bu güzel
paylaşımlar için...
Gülsen Yalçın

Adsız dedi ki...

Sunumdaki kisimlar nasil yapiliyor? portakal kabugundan burgu gibi olanlar? soylerseniz yada gosterirseniz cok sevinirim
tesekkurler

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili adsiz yorumcu O burgu portakallar kabuklari dekor amacli kullanildi.Hazir almistim...Ama hakiki portakladan yapilmis.Ben hazirlamadim.
Sevgiler