23.3.09

Cikolatali hindistan cevizli muffin ve kurabiyeler


Sevgili Zehra'nin blogunda gördügüm bu Hindistan cevizli muffinleri kizimin yaklasan dogum günü icin hazirlamaya karar verdim.Hindistan cevizinini sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.Sahane bir sey......
ve yine Zehra'nin sayfasindan aldigim süper bir kurabiye tarifi
ve
ta ta ta ta......... seker hamuru ile ilk deneyimim.....


Muffin ve kurabiye tariflerini Eya's cookies sayfasindan alabilir veya renkli yeri tiklayabilirsiniz.
Seker hamurunu Ayse Yaman sayfasindan yaptim. Detayli tarifi icin tikla....

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Vallahi ne diyeyim,hepsi birbirinden güzel olmuş.Ellerine sağlık canım.Kucak dolusu sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ŞEKİLLER HARİK AOLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim,
hmmm, bu güzelim muffinleri bende cok iyi taniyorum, bende yapmistim ama seninkiler gibi böyle süslü püslü elbiseleri yoktu benimkilerin ama lezzetini cok iyi bilirim ve severim.

Ayrica, dogumumdan dolayi güzel dileklerin icinde cok tesekkür ederim zarif arkadasim benim.

Muffinlerin süslerine bayildim, benim icin su anda bebekten dolayi ancak cok pratik seyler daha uygun oluyor, bebegimiz cok fena bir sekilde kucaga alistigindan dolayi sen artik anlarsin.

Neyse, simdilik benden bu kadar, kendine iyi bak, Menden'den Berlin'e simsicacik sevgiler ve selamlar yolluyorum ve öpüyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
amanda aman..
birer tane alabilirmiyim ??
:=))

Eya dedi ki...

Serapcııııııığım...ellerine sağlık, harika olmuş.beğenmene sevindim,h.cevizli muffinleri bizde çok sevmiştik. Şeker hamuru dünyasında hoşgeldiiin...sevgilerimle

zehra

Adsız dedi ki...

Bu mufinler uzun zamandir aklimda. Hindistan cevizin girdigi her tatliyi severim.
Ellerine saglik.
Sevgiler...

durutarifler dedi ki...

Kurabiyelerede muffinlerede bayıldım. görüntü harika...
Ellerinize sağlık

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Serap Hanım ne kadar güzel olmuş her ikisi de. Bu muffinleri denemem lazım benim de, o kadar güzel şeyler görüyorum ki hangisini yapacağımı şaşırdım artık. Kilolar da cabası :(

atesböcegi dedi ki...

ay insan bunlari yemeye kiyamazki. harika olmus canim, emegine saglik. sevgiler...

Hatice dedi ki...

ikisi de çok şık görünüyor, ellerine sağlık...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Serapcim,
Mmmm ne guzel bu lezzetler..Kizinin
dogum gununu kutlarim.Bugun benim
damadim Denizin'de dogumgunu,kucuk kizimin Belgin'in esi.Ben simdi bu
guzel pasta ve kurabiyelerden yapim
aksama,sicak olarakta püre icinde uyuyan tavuklari yapim,senin menun:)Seni ,kizlari optum.
Sevgiler,
Fatma (Canada)

Adsız dedi ki...

Sigra Serap,
La ringrazio per I cibi e dolci che ci avete cucinato.:)
Saluti
Maria (Italy)

Gönül dedi ki...

hayatım hepside birbirinden güzel olmuş hangisine bakacağımı şaşırdım ellerine sağlık..kızına bir ömür mutluluk diliyorum sağlık diliyorum...sevgilerimle öpüyorum

Adsız dedi ki...

Kuzen olayi bitirmissin wallahi! Seker hamuru kursuna gerek kalmadi mi yoksa?!... Farkindaysan Hong Kong'dan takipteyim. The Kuzen

bir dilim bir tutam dedi ki...

Damlam takipte oldugumu farkindayim.....Dün sayfamda gezerken babama "bak biri teeee Honkkongtan takip ediyor bu bizim Damla" olmasin dedim.demekki yanilmamisim...Iyi gezmeler....

Işıl dedi ki...

Çok profosyonelce duruyorlar.
Tebrikler çok güzel olmuşlar!