2.4.09

Kızarmış beyaz peynir


KIZARMIŞ BEYAZ PEYNIR

Malzemeler:
beyaz peynir
( kesince dagılmayan bir peynir olması şart)
yumurta
un
Yapılışı:
Yumurtayı bir kapta çırpın.Başka bir kaba unu koyun.1 cm lik dilimlere kesilen peynirleri ilkönce una sonra yumurtaya bulayıp sıvı yağda arkalı önlü 1 er dakika kızartın.Mümkün olduğu kadar sıcak ikram edin ki dışı çıtır çıtır içi ise yumuşacık kalsın.
Yanında kıvırcık salata ile cok güzel bir ara yemek...........laf aramızda 5 çayına da iyi gidiyor.Tavsiye ederim!

16 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Harika bir fikir. Tam bana göre bişey bu. gerçekten besleyici bir öğüne dönüştürmüşsün peyniri. yanında salata da güzel fikir:)

zerrin - misss dedi ki...

hellimi bilirim ama beyaz peynir kızartmak hiç aklıma gelmezdi.

nefis bir seçenek.

denenecek.

ellerine sağlık canım benim

Sevgi Küçük dedi ki...

peynire zaten bayılıyorum bu tarifte o kadar güzel geldi ki bana! :)
ellerinize sağlık
sevgiler

mujdenin denemeleri dedi ki...

Kahvaltı için de güzel bir alternatif bence.Ellerine sağlık.Sevgiler...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

bende bu şekilde kaşarı kızartıyorum...çocuklarla birlikte bayıldığımız bir tat...ellerine sağlık...

İpek Aral Kişioğlu dedi ki...

Merhaba,

Gerçekten çok güzel ve büyük emek sarfettiğiniz bir yemek blogunuz var. Neden blog ödülleri 2009′a katılmıyorsunuz?

http://2009.blogodulleri.com/

Selamlar

İpek

Disalce dedi ki...

çok güzel olmuş..elimdede tam buna göre bi peynir var..

ellerine sağlık..harikaa..

Beyza dedi ki...

Serapcım,
bu tadı biliyorum ama nedense evde hiç yapmadım. Şimdi çok canım istedi bak. Ellerine sağlık :)

Betül İnce dedi ki...

Süper görünüyor, ellerinize sağlık.

Sevgilerimle.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her türlü erimiş ve sıcak peynire hayranım serapcığım.
çok çokk güzelllllllll
afiyet olsun canım.
iyi haftalar. svglr

durutarifler dedi ki...

Tam kahvaltılık bir fikir. Ellerine sağlık.
Sevgiler

Tijen dedi ki...

Hmmm bu Yunanlıların saganakisine benziyor, onlar yumurtayı sütle çırpıyorlardı galiba, aklımda öyle kalmış!

Semra Altay dedi ki...

Selam,
Yanlızca hellim peynirini kızartmış biri olarak bu fikre bayıldım.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

Adsız dedi ki...

ne guzel sunum.elinize saglik.bide muzik guzelmis.dan -dun kafama vurup okumami engellemiyor.sevgileer

canikom dedi ki...

selam
peynirleri patates kızartır gibi bol yağda mı kızartacağız acaba

bir dilim bir tutam dedi ki...

Canikom ben peynirleri tavaya biraz sivi yag koyup kizartiyorum....Cünkü kizarirken peynirde hafif bir erime olup kendi yagida karisiyor.Bu sebebtende her seferinde yagi degistirmek daha iyi bir sonuc veriyor.