3.12.09

fistikli elma receli

elma ´receli

                              
FISTIKLI ELMA RECELI
Malzemeler
1  kg Elma
1  poset Recelyap(Dr.Oetker)
600 g Seker
1 fincan kuru üzüm
Biraz tarcin
1 cay bardagi Cam fistigi
Yapilisi:
Elmalari soyun,cekirdeklerini cikartin ve tavla zari büyüklügünde küplere kesin.
Recelyapi,4 kasik seker ve 3 cay bardagi su ile karistir.Bu karisimi elmalara ekle Tencereyi ocaga koy ve kaynamasni bekle...2 dakika sonra kalan sekeri ve üzümleri ekle.Tekrar kaynayinca kisik ateste yaklasik 3-4 dakika daha kaynat.Ocaktan indirdiktan sonra tarcini ekle...Servis etmeden önce kavrulmus camfistiklarini serp..
Serap diyorki......ben pek tatli sevmedigimden  receli yarim kg seker ile hazirldim.
Ayrica bu receli tatli yerine de yiyebilirsiniz....Ben dondurma ile bile ikram ettim....!!!

21 yorum:

Tijen dedi ki...

Ne güzel fotoğraf Serap'cığım ışıl ışıl. Ellerine sağlık!

sevimlimutfak dedi ki...

Sunum muhteşemmm... Elma reçeli hiç yapmadım ama bu görüntüyü gördükten sonra yapmamak olmaz. Ellerine sağlık. Afiyetler olsun...

Pembe Tatlar dedi ki...

Dondurm ile gerçekten eminim süper olmuştur ellerine sağlık...

tub@ dedi ki...

mmm dondurmayla servis etme fikri çok hoş geldi kulağa :)
ellerine sağlık canım, sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Serap'cigim,

Harikasin, ellerine saglik.

sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

AH SEVERİM BEN BU GÜZELLER GÜZELİNİ.
BENDE TARÇINLI YAPTIM,
AMA FISTIK HİÇ BİLMİYORUM.
(şimdi tüm fıstıkları topladım üzerinden haberin olsun ,arama sakın !!! :))))))

Işıl dedi ki...

NE GUZEL BI GORUNTU

ŞIKELLA dedi ki...

ben çok severim elma reçelini . ama hiç yapmadım. bu tarifi denemek istiyorum. elinize sağlık

gönül dedi ki...

canım benim bencede öyle facebook çıktı siteler ihmal edilir oldu:((( ellerine sağlık reçelin nefis görünüyor kahvaltıya gelsem ne dersin:))) öpüyorum sevgiler

Eya dedi ki...

Serapcigim, daha gecen gün esimle konutuk, elmadan recel nasil olur diye??? E olmus iste, hem de Serap´in elinden cikma, harika görünüyor, ellerine saglik, sevgiler

zehra

sarımutfak-hande dedi ki...

fıstıklısını hiç duymamıştım ellerine sağlık değişik ve güzel olmuş canım

pelince dedi ki...

Reçelyap hiç kullanmadım,kıvamı çok hoş olmuş Serapcım..sunumu şahane.. ellerine sağlık....
Sevgiler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Tijencim gün isigi cok mühimmis!bunu blogmu actiktan sonra dahada iyi anlsdim.....

Sevimli mutfak yorumun icin tesekkürler....


Pempe tatlar muhakkak yapmalisin....

Tubacim dondurmanin disinda kreplede güzel oluyor...



Aybikecim tesekkürler..


Nunucum aynen senin gibi bende ilkönce fistiklari yerim...

Isilcim yorumun icin tesekkürler...


Sikella ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler...

Gönülcüm son günlerde etkinlik katilimlarinin da azalmasininda sebebi budur.....


Zehracim güzel yorumun icin tesekkürler....

bir dilim bir tutam dedi ki...

Handecim vallahi nunuyada yazdigim gibi ben benim recelle pek aram yok ama fistiklari icin yiyorum sadece...


Pelincim recelyap ile yapilan receller cok kolay oluyor....
Denemeni tavsiye ederim...Sevgiler

balböcükleri dedi ki...

dehşet güzel görünüyo insanın pc ye bir parmak atası var:)ellerine sağlık

Krema Tadında dedi ki...

elma ve tarçın birleşimi harika :)

bir dilim bir tutam dedi ki...

Serpilcim yorumun cok hostu...Beni tatli tatli güldürdün....


Baharcim tesekkürler..........

Alime dedi ki...

49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://birdemliksohbet.blogspot.com

http://gelibolu17.blogspot.com

Tarafından Hazırlanmış Olan Porselen Demlik Çay Saati İçin

7 Aralık 2009 - 21 Aralık 2009

Tarihleri Arasında

http://mutfaktasanat.blogspot.com

Yani Ben Yapacağım

Siz Sevgili Arkadaşlarımı ve Katılmak İsteyen Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum..

Tariflerinizi Hazırlayarak ve Tarifinize “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 49. HAFTA” Başlığını Yazarak Sayfanızda Yayınlamanızı ve Bana Yorum Bırakmanızı Rica Ediyorum.Seni ve Bu Yazıyı Okuyan Herkesi Etkinliğimize Davet Ediyorum.Etkinliğimize İstediğiniz Kadar Tarifle Katılabilirsiniz.Şimdiden Katılımcı Arkadaşlarıma Çok Teşekkür Ediyorum.Etkinliğimize Yemek Gönderilmemesini Rica Ediyorum.
Lütfen Çayın Yanında Verilecek Tarifler Olmasına Dikkat Edelim.

Etkinlikte Ev Sahibesi Olmak İsteyen Arkadaşlar Lütfen
http://gelibolu17.blogspot.com
Arkadaşımıza Yorum Bıraksınlar…
Sevgiler

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENİMDE ŞEKERLİ ŞEYLERLE PEK ARAM YOK AZ ŞEKERLİ DENEMEK LAZIM ..
SEVGİLER

bir dilim bir tutam dedi ki...

Neseli Günler bu tarifin orjinalinde aslinda 1 kg seker kullanilmis.Ama ben daha az kullandim...

Sevgi Küçük dedi ki...

Fotografta çok güzel tarifte. Reçelini denemeliyim. Hele dondurma ile sunulması fikrine bayıldım. :)
Ellerine sağlık